Mihin yhdistelmävaunut myyntiin??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitus olisi saada yhdistelmät pikaisesti myytyä, mutta ei vaan mene kaupaksi. Hinta totaalisen poljettu jo nyt, mutta ei mene. Ei oo hometta, erittäin hyväkuntoiset, mikä siis mättää? Hyviä foorumeita myyntiä varten vinkata, fb:n kirput kokeiltu, tori kokeiltu...
 
vierailija
Minä olen katsonut yhditelmävaunuja tori.fi:ssä pitkän aikaa, joten hintataso on tiedossa. Siellä on ainakin 10 sellaista vaunua, jotka vastaavat kriteereitäni (käyttämättömän näköiset, tietty merkki ja malli, vuosimalli uudempi kuin 2010 jotta autokaukalo sopii niihin, väri jotain muuta kuin musta tai harmaa, ilmakumipyörät, jne), ja kaikkien hinta on noin 250 euroa, ja kaikki ovat olleet siellä useamman kuukauden. Loppukesästä sinne tulivat yhdet uudet, jotka aluksi yrittivät myös tuolla 250 eurolla, mutta kun ei mennyt kaupaksi, laskivat hinnan 150 euroon, ja seuraavana päivänä olivat jo myyty. Itse kiroilin tuota, koska olisin ostanut ne heti, jos olisin päässyt koneen ääreen silloin.

Eli jos hinnoittelet vaunut oikein, ne kyllä menevät kaupaksi. Jos pidät hinnat yhtä korkeina kuin muut vastaavat, on ihan turha kuvitella vaunujen käyvän kaupaksi. Jos vaunut ovat huonokuntoiset, et tule saamaan niistä senttiäkään, joten vie ne kierrätyskeskukseen.
 

Yhteistyössä