Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja wert:
Nuppu on ihana nimi!! :D
Täysin samaa mieltä! Johtuisikohan siitä et meiltä löytyy kotoa ihanainen reilun vuoden ikäinen Nuppu. Hauska yhteensattuma oli kun oltiin kaupassa ja joku nainen tuli kysymään et anteeks mut onko teidän tytön nimi Nuppu? Ja kun sanoin että on niin totesi et hän oli just miehelleen sanonu et ihan Nupun näköinen tyttö. Heillä oli itsellään samanikäinen (siis jopa samassa kuussa syntynyt) Nuppu ja toisena nimenä heillä oli Illuusia mikä oli mielestäni ihana nimi eikä ole ennen tullut vastaan vaikka nimen olen aiemmin kuullutkin. Terveisiä vaan jos tunnistat itsesi... =)
Meillä ei pojalla periaatteessa ole erikoinen nimi kun käytetään paljon lempinimenä mut rekisteröityjä (ei nyt sitten käytetä kastettu-sanaa ettei kukaan hermostu turhaan =) ) on n.90kpl viimeisen 60 vuoden ajalta.

 
Mama the strange
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ystävän lapsesta tuli Leini Amaria :heart: kaunis nimi minusta.
Hmm...eikös leini ole toinen nimitys reumalle... kannattaa aina erikoisen nimen valitessa ottaa selville tarkoittaako se mahdollisesti jotain.

Viime aikoin olen kasteilmoituksissa nähnyt mm nimet:

Oini
Vili Vilperi
Meimi
Rex
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Neo Roni Mustikka
Nerilla Nea Kattiina
Mirumaru Ailiina Mansikka
Rallamaija Neilikka
Liila-Iiris Mailiina
Jyly Monse Rokki

Wolferiina Sofia Stormiina ja Myrmidia Verena Serafiina

Aku, Mikki, Roope, Mortti, Vertti, Taavi, Pelle
Rallamaija, Mirumaru ja Wolferiina Sofia Stormiina, onko ne Raumalta?

Wolferiina..., kuten siskonsa Myrmidia..., ovat turusta..., 8v ja 4v

 
riiio
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ystävän lapsesta tuli Leini Amaria :heart: kaunis nimi minusta.
Hmm...eikös leini ole toinen nimitys reumalle... kannattaa aina erikoisen nimen valitessa ottaa selville tarkoittaako se mahdollisesti jotain.

Viime aikoin olen kasteilmoituksissa nähnyt mm nimet:

Oini
Vili Vilperi
Meimi
Rex
 
hii
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
No meidän tytön nimi on varmaan erikoinen kun hänellä on vaan 4 kaimaa.
riippuu ihan nimestä. mulla ei oo yhtään kaimaa mutta nimi ei oo kovin erikoinen. :D
No sä voit olla vaikkapa Kaisaliisa. Ei kuulosta kovin erikoiselta, mut vois kuvitella, et just tossa muodossa kirjoitettuna ei oo montaa kaimaa.
Mä tiedän yhden.
jep. paitsi et mul on väliviivalla.
sulla on sitten virossa kaimoja paljon eli kaisa-liisa nimisia=)
 
täytyy kans tänne kirjottaa jos vaikka löytyis omalle lapselle nimi täältä :p ..tykkään hieman erikoisista nimistä, ja tahtoisin muillekin lapsilleni ei niitä perus ville, pekka, emma nimiä :)

Ainoliina tuli tyttäremme nimeksi, pojasta Artturi ja nyt odotetaan kolmatta lasta, ilmeisesti poika tulossa, mitähän erikoista sille? -ri pääte olis kiva, muttei pakollinen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lelluriina:
täytyy kans tänne kirjottaa jos vaikka löytyis omalle lapselle nimi täältä :p ..tykkään hieman erikoisista nimistä, ja tahtoisin muillekin lapsilleni ei niitä perus ville, pekka, emma nimiä :)

Ainoliina tuli tyttäremme nimeksi, pojasta Artturi ja nyt odotetaan kolmatta lasta, ilmeisesti poika tulossa, mitähän erikoista sille? -ri pääte olis kiva, muttei pakollinen :)
Asser(i)
 

Yhteistyössä