mikä auttaa oksennustautiin?????

+00+
Imodiumia ei kannata ottaa. Mielummin antaa sen pöpön tulla ulosteen mukana ulos, kun se että se jäis suoleen. Tätä lääkäritkin suosittelee. Nopeemmin menee ohi, kun antaa kakan tulla...
 
AAPEE
Mehukeittokaan ei pysy sisällä.Olen oksentanut varmaan jo kymmen kertaa tänään.Kylkiin sattuu ihan sikana.Just lähetin miehen ostaan keltasta jaffaa..sitä ainakin pienenä juotiin kun oli oksutauti
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja salmo:
keltanen jaffa ja joskus on helpottanu helekkarin pahanmakunen perunajauhovesi
paitsi että nykyaikana on suosituksena kokis...kasvisuutteen takia tms(näin on miulle iskostunut)...mut jokseenkin puhuvat että se keltanen jaffa on niin sokerista että kuivuup entisestään kun ykäilee jos sitä juo..
 
ok
Ei hapollisia juomia mahatautiin!! tulee tosi helposti ylös. Mehu, gefilus, mustikkakeitto, sipsit on hyviä. Ja aikuiselle se Imodium ja osmosal tietty, jos pystyy juomaan(pahaa).
 
Ja jos oikein koville ottaa, niin sitten pitäis hetken aikaan olla vaan- eli ei yrittääkään laittaa mahaansa mitään jos kaikki tulee samantien ulos.

Näin mua neuvottiin tytön 5 v kanssa tässä männäviikolla- ainakin 6 tunnin paasto että maha vois koettaa rauhoittua.
 
einoo
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Ei hapollisia juomia mahatautiin!! tulee tosi helposti ylös. Mehu, gefilus, mustikkakeitto, sipsit on hyviä. Ja aikuiselle se Imodium ja osmosal tietty, jos pystyy juomaan(pahaa).
no ei todellakaan mitään sipsejä se ei tee yhtään hyvää vaan pahentaa
 
sairaana
oksennus tudissa kannattaa sekottaa gefiluksen mansikka mustikka tehojuomaa ja mountaindew supernovaa ikkuna auki ja sitä seosta 1tl tunnissa ja sen lisäksi 2 tl jääkylmää vetä tunnissa helpottaa oksentamista ja väkisin EI saa syödä vaain jos maistuu vähän kerrallaan
 
Pidä ikkunaa auki. Muistan kun viimeks olin oksennustaudissa, niin pidin ikkunaa auki, kun olen huomannu, että jostakin jos joutuu oksennustaudissa kävelee kotiin, niin ulkona ei oksennus niin paljoo lennä, kuin sisällä lämpösessä. Eli keltasta jaffaa ja ikkuna auki. Noi on mun selviytymiskeinot.

Tosin pelkään oksennustautia, koska mulla alimmat kylkiluut on yli liikkuvat ja saattaa rajun oksentamisen seurauksena taipua ylimpien alle ja se on hirveetä, järjetön kipu kyljissä, kun alimmat painaa kipeesti siellä ylimpien alla ja yrität epätoivosesti saada oksennuksen tulon loppumaan, että pääsee lattialle selälleen, että kylkiluut menis takasin omille paikoilleen. Toi on kammottavaa ja yritän yli hysteerisesti välttää oksennustautia.
 

Yhteistyössä