Mikä helvetti siinä on..! (kauneusleikkaukset yms)

Mä ymmärrän ne, jos sulla on tyyliin palanut puoli naamaa ja haluat näyttää taas ihmiseltä. Mutta että ihan omaa turhamaisuuttaan lähdetään leikkelemään |O Ja sitten mietitään mikä siinä on, kun nykyään naisten tulisi olla niin laihoja ja niin pirun täydellisiä :headwall:

Äidit eivät saisi kuukauden kuluttua synnytyksestä näyttää synnyttäneiltä, pitäis olla tissit olan korkeudella töröttämässä ja maha niin kiinteää, että..!

Ja sitten heitellään löylyä kiukaalle, lehdet ylistää jotain julkkiksia joilla on personal trainerit ja kaikki että vautsi vau, kuukausi synnytyksestä ja entisissä mitoissaan taas. Sehän on täysin normaalia.
Samanlain ku näitä iäkkäämpiä julkkiksia, että vautsi vautsi ku toi näyttää kymmenen leikkauksen jälkeen taas ihan parikymppiseltä :headwall:
Se siitä "arvokkaasti vanhenemisesta" sun muusta vastaavasta paskasta, luonnollisuus kunniaan ja sitä rataa.

Miksi, voi miksi ei ihminen halua olla ja elää puhtaasti omana itsenään kroppansa kanssa?

Ja anteeksi, katsoin eilen jonkun täydellinen muodonmuutos-ohjelman ja tällaisiapa tunteita siitä vieläkin pinnassa :snotty:
 
me ollaan ukon kans ihmetelty et mikä siinä on ku ihmiset on niin kauhuissaan vanhenemisesta.

ihme touhua,ei muakaa haittais jos vielä viiskymppisenä näyttäsin kolmikymppiseltä mut en sen takia lähtis hulluna leikkauttaan itteeni..vaikka voisin mä vähän kursituttaa tuota mahapussia pienemmäks jos nyt sattumoisin ois ihan perkeleesti ylimäärästä rahnaa.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
me ollaan ukon kans ihmetelty et mikä siinä on ku ihmiset on niin kauhuissaan vanhenemisesta.

ihme touhua,ei muakaa haittais jos vielä viiskymppisenä näyttäsin kolmikymppiseltä mut en sen takia lähtis hulluna leikkauttaan itteeni..vaikka voisin mä vähän kursituttaa tuota mahapussia pienemmäks jos nyt sattumoisin ois ihan perkeleesti ylimäärästä rahnaa.. :xmas:
Meilläkin näitä on ihmetelty niin paljon, että voi jestas. Kyllähän mullakin raskauden ja synnytyksen jälkeen on tissit vähän lerpahtaneet ja linea negra näkyy vieläkin ja edelleen on mahassa vähän löysää nahkaa ja raskausarpiakin löytyy, mutta mitä sillä on väliä :headwall: Se on vaan elämää. Miten sitä tietää eläneensä, jos ei siitä merkkejä ole missään kohden kroppaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
me ollaan ukon kans ihmetelty et mikä siinä on ku ihmiset on niin kauhuissaan vanhenemisesta.

ihme touhua,ei muakaa haittais jos vielä viiskymppisenä näyttäsin kolmikymppiseltä mut en sen takia lähtis hulluna leikkauttaan itteeni..vaikka voisin mä vähän kursituttaa tuota mahapussia pienemmäks jos nyt sattumoisin ois ihan perkeleesti ylimäärästä rahnaa.. :xmas:
Meilläkin näitä on ihmetelty niin paljon, että voi jestas. Kyllähän mullakin raskauden ja synnytyksen jälkeen on tissit vähän lerpahtaneet ja linea negra näkyy vieläkin ja edelleen on mahassa vähän löysää nahkaa ja raskausarpiakin löytyy, mutta mitä sillä on väliä :headwall: Se on vaan elämää. Miten sitä tietää eläneensä, jos ei siitä merkkejä ole missään kohden kroppaa.
tota raskausarpijuttua oon kans miettiny,et eikö neki vois kantaa tavallaan ylpeenä?ne on merkkejä eletystä elämästä ja ihan luonnollisia juttuja..voihan toki olla että sanon niin ku niitä ei itellä oo,mut kyllä odotusaikanaki mietittiin et jos tulee niin tulee ja jos/kun tissit lurpahtaa niin seki on vaan elämää :LOL:
 
Viblsp
Ihmettelen minäki vähän tuota ikuisen nuoruuden tavoittelua. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä sen, että leikkaus parantaa itsetuntoa jne. Minä aion mennä rintojenpienennykseen sitten joskus, kun imetys loppuu. Näistä on kyllä terveydellistäkin haittaa (selkä kipeänä aina) mutta kyllä suurin syy on se, etten ole sinut näiden pallukoiden kanssa. Mahakin on hirveä, mutta toivon, että se vielä kutistuu ja kiinteytyy itsekseen tässä ajan kuluessa. Kaksosraskaus sitä kuitenkin venytti paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tota raskausarpijuttua oon kans miettiny,et eikö neki vois kantaa tavallaan ylpeenä?ne on merkkejä eletystä elämästä ja ihan luonnollisia juttuja..voihan toki olla että sanon niin ku niitä ei itellä oo,mut kyllä odotusaikanaki mietittiin et jos tulee niin tulee ja jos/kun tissit lurpahtaa niin seki on vaan elämää :LOL:
Joo mul oli raskausaikana ihkut seepratissit :heart: Nyt niitä arpia ei enää edes näe kunnolla, perseessä on haaleita arpia ja sisäreisissä eikä se mua haittaa. Kyllä mä ihan ylpeänä arpeni kannan, nehän näyttää vaan sitä et moon synnyttänyt maailman sulosimman pojan B) Onhan se tietty iso onneksi, että mies tykkää ajatella samanlain noista arvista :D Mä en ymmärrä mikä siinä luonnollisuudessa on niin karseeta. Sit kuitenkin mainostetaan luonnollista meikkiä leikellyllä naamarilla ja aargh :headwall:
 
hah
voi jee taas näitä juttuja.............. ja kuitenkin jos joku on timmi, kaunis ja tyylikäs vielä muutaman lapsen jälkeen niin ne jotka "ylpeydellä" arpensa ja roikkuvan ruhonsa kantaa, aina mulkoilevat näitä valioyksilöitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
voi jee taas näitä juttuja.............. ja kuitenkin jos joku on timmi, kaunis ja tyylikäs vielä muutaman lapsen jälkeen niin ne jotka "ylpeydellä" arpensa ja roikkuvan ruhonsa kantaa, aina mulkoilevat näitä valioyksilöitä..
:LOL: Mullei ylimääräisiä kiloja ole, kun oon aina ja ikuisesti alipainoinen, et ei sinänsä hetkauta mulkoilla muita. Paitsi mummoja jotka näyttää teineiltä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
voi jee taas näitä juttuja.............. ja kuitenkin jos joku on timmi, kaunis ja tyylikäs vielä muutaman lapsen jälkeen niin ne jotka "ylpeydellä" arpensa ja roikkuvan ruhonsa kantaa, aina mulkoilevat näitä valioyksilöitä..
mun lähipiirissä on molempia enkä oo kyllä huomannu mitään mulkoilua..ehkäpä moon sit vaan niin perskeleen dorka..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Veit sanat suustani...roisto :D ..joo, en määkään jymmärrä. Mutta jos haluaa rahallisesti tukea kauneusteollisuutta niin siittä vaan mun puolesta. Met ei siihen leikkiin lähdetä!
Anteeksi.. ne nyt oli niin nätisti siitä napattavissa... :ashamed:
 
Lunatic
Täysin samaa mieltä!! :flower:
Täytyy muistaa sekin, että näillä julkuilla on personal trainerien ja rasvaimujen lisäksi myös PhotoShop, jota kaikissa lehtijutuissa käytetään. Ei ne siis oikeasti edes ole sellasia mitä meille näytetään.
 
Geeliliivit hiottaa :)
Mä voisin kyllä laittaa sen desin verran täytettä rintoihin, että vois edes pienet kohoumat omistaa! Ja ihan omaa turhamaisuuttani! :LOL: Miehelle kelpaa ja lapsille ihan yhtä rakas äiti ilman tissejäkin, mutta jos edes joskus istuis nuo paitapuserot!!!
 
No mä kyllä tavallaan ymmärrän julkkisten personal trainerit sun muuta ja sen tarpeen näyttää hyvälle ja timmille mahdollisimman nopeeta synnytyksen jälkeen. Kuitenkin esim. joku laulajan/näyttelijän tms työnkuvaan ja imagoon kuuluu myös se ulkonäkö ja usein se ulkonäkö kuuluu siihen pakettiin millä myydään tuotetta ja niimpä se pöytään tuleva leipä on kiinni myös siitä onko sulla 10kg ylimäärästä vai ei.
Ja kyllä ymmärrän senkin, että jollekin vaikkapa se tissien isontaminen on SE juttu minkä avulla voi olla sinut itsensä kanssa ja hyväksyä itsensä. Ikävää elää itsensä kanssa elämää jos vihaa omaa ulkonäköään, kuitenkin kaikille meille ulkonäkö kuuluu elämään.
Mutta sitä en oikeen ymmärrä miks lehdet on pullollaan toista ohuempaa naista ja luodaan kauneusihannetta että mitä enempi valo paistaa sun läpi, niin sitä kauniimpi oot.

Mulla on raskauden jälkeen jäänyt kiloja ja mahanahka veny niin, että ei auttas vaikka kuinka reenais, kengurunpussi tossa mahan kohalla silti olis. Mutta se ei haittaa, koska oon hyväksynyt sen osaksi minua. Jos se taas häiritsisi todella paljon, uskon että asialle tekisin jotain.
Elmukelmua keskivartalon ympärille ei oo kovin kestävä (tai ehkä terveellinenkään) ratkasu pitkänpäälle joten taitas se kirurgin veitsi jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi.
 
No mutta mitä teitä se haittaakaan jos joku kauneusleikkaukseen meneekin? Täällä se ei kuitenkaan oo mitenkään samoissa mitoissa kuin Jenkeissä, että pitäis olla huolissaa teineistä jotka ottaa silikonit...

Jos joku tykkää että näyttää nätimmältä vaikkapa isompien (tai pienempien) tissien kera eikä pelkää leikkausveistä ja itse kärsii ne parantelukivut niin onko se joltain teistä pois? :|
 
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
 
en mä täysin tyytyväinen ulkonäkööni ole mutta en rupeis kuitenkaan itteeni leikkeleen. Monesti olen katsonut näitä ohjelmia joissa ihminen muutetaan lähes kokonaan. Luulisin että ois aika vaikee saada oma tyttärensä uskomaan että on hän on kaunis sellaisenaan jos äiti itse on kursittu kasaan ku tilkkutäkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ziik:
No mutta mitä teitä se haittaakaan jos joku kauneusleikkaukseen meneekin? Täällä se ei kuitenkaan oo mitenkään samoissa mitoissa kuin Jenkeissä, että pitäis olla huolissaa teineistä jotka ottaa silikonit...

Jos joku tykkää että näyttää nätimmältä vaikkapa isompien (tai pienempien) tissien kera eikä pelkää leikkausveistä ja itse kärsii ne parantelukivut niin onko se joltain teistä pois? :|
Ei ole pois. Mä en vaan yksinkertaisesti kykene ymmärtämään näitä nykyajan kauneusihanteita, mikä homman pointti olikin. Moon syntyny väärälle vuosisadalle, selkeästi :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
Nykyään yhä harvempi tuntuu käyttävän sitä maalaisjärkeä.. ei ne tissit sitä itsetuntoa paranna vaan ihminen ihan itse päänsä sisällä..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
Kyl se joillain vissiin on tuolla päätä alempana.
Luulis että se huononis kun sisään laitetaan jotain muovijätettä. :x
Terveys ei vissiin merkitse mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
Kyllä se esim. tissien laitattaminen voi sitä itsetuntoa kohentaa, koska sillon PIDÄT itsestäsi enemän, joten olet kaikinpuolin postitiivisempi itseäsi kohtaan, olet itsevarmempi, et pelkää näyttää itseäsi (ei nyt mitään itsensäpaljastelua, mutta ei niin herkästi sulkeudu 4 seinän sisään), saat varmuutta ja itsetuntosi paranee.

Kylhän se itsetunto on sielä korvienvälissä, mutta kun sinne korvienväliin vaikuttaa niin moni asia.
 
joanna
mä ilmottaudun ainakin yhdeksi joka käy korjauttamassa rintavarustuksen. en ole ajatellut ottaa mitään dd kuppeja,mutta oon kärsinyt näistä tyhjistä pusseista jo niin kauan. eihän ne nyt oo tyhjät kun on raskaana mutta sitten taas sen jälkeen on. mä ymmärrän hyvin jos haluaa korjauttaa itseensä,mutta liika on aina liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
Kyllä se esim. tissien laitattaminen voi sitä itsetuntoa kohentaa, koska sillon PIDÄT itsestäsi enemän, joten olet kaikinpuolin postitiivisempi itseäsi kohtaan, olet itsevarmempi, et pelkää näyttää itseäsi (ei nyt mitään itsensäpaljastelua, mutta ei niin herkästi sulkeudu 4 seinän sisään), saat varmuutta ja itsetuntosi paranee.

Kylhän se itsetunto on sielä korvienvälissä, mutta kun sinne korvienväliin vaikuttaa niin moni asia.
hyvä pointti,mut silti aattelen vaan et eikö eka pitäs opetella rakastaan itteensä ittenään..siis et voihan ne tissit laittaa,ei siinä mitään,mut eikö se ois parempi tehä sit ku on oppinu oleen sujut ittensä kans muutenki..
 

Yhteistyössä