mikä ihme minun kissallani on

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
kissa oli kateissa noin viikon verran kunnes se saapui takaisin kotiin.laihtuneena.ja nyt vaan laihtuu ja laihtuu.syödä se jaksaa ja juoda mutta on mennyt heikommaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tottakai mä vien sen lääkärin mutta joudun odottamaan että saan rahaa kun ne ei anna laskua lääkäristä.hitto!
Tämmöisten tilanteiden varalta kannattaisi laittaa sitä rahaa vähän johonkin sukanvarteen.. Ettei kukaan joudu henkitoreissaan olemaan kun ei ole rahaa viedä lääkäriin :whistle: :whistle:
 
tossuliini
Silloin kun mä vein meidän entisen kissan lääkäriin kun se loukkasi kotona itsensä eikä ollut heti rahaa maksaa niin kyllä mä sain laskun mukaani ja hoidinkin sen heti kun sain rahaa eli viikon sisällä.
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja kissan omistaja myös:
ensiksi kissallesi matolääke. se ei maksa paljoa ja luultavasti on syy laihtumiseen!
näinpä,ja hanki sellainen lääke mikä tappaa laajalti matoja,eli ei sitä pastaa se nistii vaan yhtä lajia...vaan osta niitä tabletteja,punainen paketti kyljessä kissa ja koira...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja kissan omistaja myös:
ensiksi kissallesi matolääke. se ei maksa paljoa ja luultavasti on syy laihtumiseen!
näinpä,ja hanki sellainen lääke mikä tappaa laajalti matoja,eli ei sitä pastaa se nistii vaan yhtä lajia...vaan osta niitä tabletteja,punainen paketti kyljessä kissa ja koira...
Tai eläinlekurille soitto ja resepti strong holdiin. Tuhoaa kaikki ulko ja sisäloiset korvapunkeista nenässä asustaviin pikku ötököhin ja kaikenlaisiin matoihin ja kirppuihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja app:
asutaan maalla.täällä ei ole naapureita!täytyy koettaa saada rahaa.kissa on ollut monia monia vuosia.nyt vaan on rahat loppu
strong hold maksaa muutaman kympin, sen nyt aina lainaa joltakin. Jos kerrot, et rahat on loppu, niin eläinlekuri myy sulle varmasti vain sen määrän, mitä tarviit, eikä koko pakettia, jolloin hintaa ei tule niinkään paljoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja app:
asutaan maalla.täällä ei ole naapureita!täytyy koettaa saada rahaa.kissa on ollut monia monia vuosia.nyt vaan on rahat loppu
Osta apteekista axilur-nimistä matolääkettä, tapletteja. maksaa max 6e paketti. eläinlääkärin suosittelemia.

 
Mäkin epäilisin et kun ulkona ollut niin matoja..Mut täytyy kertoa myös et meidän sisäkissa kun alkoi laihtumaan ihan hurjaa vauhtia(tosin se ei juurikaan jaksanut enää syödä)ja maha sillä tuntui yhtäkkiä pyöreältä pallolta.Vietiin se kiireesti eläinlääkäriin ja siltä löydettiin kasvaimia vatsasta.Niitä pesäkkeitä oli niin laajalti et ois ollut kuulema mahdotonta leikata... :'( En toki halua pelotella,enkä usko et siitä on kyse jos kissa jaksaa syödä hyvin,mut oli kuitenkin pakko kertoa..
 

Yhteistyössä