Mikä ihmeen suihkuseksifetissi miehillä on?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvin usein miehen ehdottelevat seksiä suihkussa. Miksi ihmeessä? Maailman epämukavin paikka. Enkä itse lämpene muutenkaan takaapäin asennolle. Siinä kastuu myös hiukset ja meikit. En ymmärrä, mitä hohtoa on suihkuseksissä. Pari kertaa olen sitä kokeillut.

Kertokaa joku, mikä siinä oikein viehättää?
 
ap__
Ei näköjään ole vain omaa kuvitelmaani:

Kolme miestä neljästä haluaa seksiä suihkussa


Tiistai 24.5.2016 klo 20.45

Suihkussa harrastettaisiin mieluusti muutakin kuin pesupuuhia. (MOSTPHOTOS)
Women's Health -lehden mukaan yksi paikka nousi kyselyssä ylitse muiden: suihku. 73 prosenttia miehistä haluaa kyselyn mukaan seksiä suihkussa.

Suihkun vetovoimaa kuvastanee sekin, että 62 prosenttia vastaajista kertoi harrastavansa mieluummin seksiä suihkussa kuin liittyvänsä kuuluun kymppikerhoon eli lentokoneessa rakastelleisiin. Suihkuseksiä kokelleista miehistä 81 prosenttia kertoi ryhtyvänsä puuhaan mieluusti toistekin.

Tutkijat kyselivät myös, milloin on paras aika harrastaa seksiä märissä olosuhteissa. Vastaus ei liene yllätä: suihkussa tai kylvyssä halutaan rakastella mieluiten kuumina kesäkuukausina. Lisäksi selvisi, että julkkikset, joiden kanssa suihkuseksistä eniten haaveillaan ovat Jennifer Lawrence ja Channing Tatum.
 
vierailija
Mitä se haittaa jos kastuu suihkussa? Eikös siellä yleensäkin?

Ei kai kukaan nyt ihan asiakseen lähde suihkuun panemaan, jos on meikit ja hiukset laitettu eikä halua niitä pilata. Mutta jos nyt on muutenkin siellä suihkussa niin....
 
vierailija
Mitä se haittaa jos kastuu suihkussa? Eikös siellä yleensäkin?

Ei kai kukaan nyt ihan asiakseen lähde suihkuun panemaan, jos on meikit ja hiukset laitettu eikä halua niitä pilata. Mutta jos nyt on muutenkin siellä suihkussa niin....
Minä käyn seksitreffeillä miesten luona, enkä todellakaan halua lähteä sieltä meikit levinneinä ja hiukset märkänä. Silti näitä suihkutoiveita tulee.
 
vierailija
Ööh, märkä tukka ei ole luonnollisemman näköinen. Toisekseen miehet valittavat tulleensa petetyiksi, kun näkevät naisen oikeasti ilman meikkiä, joten nuo selitykset eivät oikein uppoa.
Miten niin märkyys ei ole luonnollinen tila ihmisen tukalle? Sitä paitsi on se märkä tukka taatusti luonnollisemman näköinen, kuin kaiken maailman nostatus- ja kuohkeutusaineilla käsitelty tukka, jota teollisuus markkinoi naissukupuolelle.
 
vierailija
Miten niin märkyys ei ole luonnollinen tila ihmisen tukalle? Sitä paitsi on se märkä tukka taatusti luonnollisemman näköinen, kuin kaiken maailman nostatus- ja kuohkeutusaineilla käsitelty tukka, jota teollisuus markkinoi naissukupuolelle.
Minä en käytä hiuksissani mitään ylimääräisiä tököttejä.

Katukuvassa ei juuri näy märkähiuksisia ihmisiä.
 
vierailija
Johtuu siitä, että useimpien miesten mielestä nainen on seksikkäämpi ilman maalia naamassa ja luonnollisemman näköisellä tukalla.
Miehet (ainakaan 20-40 v) eivät nykyään edes tiedä, miltä näyttää luonnollinen tukka naisella. Sama juttu kasvojen luonnollisuuden kanssa.

Heti ollaan haukkumassa variksenpelätin näköiseksi, jos oikeasti vastaan tulisi täysin luomunainen.
 
vierailija
Miehet (ainakaan 20-40 v) eivät nykyään edes tiedä, miltä näyttää luonnollinen tukka naisella. Sama juttu kasvojen luonnollisuuden kanssa.

Heti ollaan haukkumassa variksenpelätin näköiseksi, jos oikeasti vastaan tulisi täysin luomunainen.
Juuri olin suviseuroilla ja ainakin siellä naisilla oli hyvin kivan näköiset maalaamattomat kasvot ja luonnonväriset ja -oloiset tukat. Paljon kauniimpia ovat kuin vaikka jotkut isojen kaupunkien nuoret bilettäjänaiset, joilta puuttuu kaikki luonnollisuus.
 
Mies....
En halua suihkussa, tai seisoaltaan muutenkaan. Siinä oikeasti kipeytyy reidet kun jynkkaat hetkenkin pidempään. Toisekseen vesi häiritsee itse suoritusta. Monesta naisesta se kuulemma olisi kiihottavaa. Ja tiedätkö mitä vesi tekee spermalle? Jos et, niin kokeilehan loppuvaiheessa ottaa naamallesi ja katso. Voit yllättyä miksi se muuttuu.
 
vierailija
Vesi toimii anti-liukasteena - itsellä ainakin menee paikat ihan kelvottomiksi, jos sinne joutuu vettä. Vesihän pesee kaiken luonnollisen kosteuden pois, tehden seksistä hetkessä kivuliasta jyystämistä joka rikkoo paikat. Enkä halua edes kuvitella sitä kipua ja kirvelyä mikä seuraisi, jos alapäähän joutuisi saippuaa!

Ja tosiaan seistenhän on aika lailla ainoa asento joka suihkussa onnistuu. Vaatii aika lyhyen miehen/pitkän naisen että vehkeet osuu kohdilleen, tai sitten hirveää (=epämukavaa) akrobatiaa. Sori vaan miehet, mutta kyllä se raja tulee suihkussa vastaan että epämukavuus yliajaa mahdollisen nautinnon. Jos haluatte hivellä liukasta naisen ihoa, niin käyttäkää mieluummin jotain öljyä (muualla kuin suihkussa).
 
vierailija
Voisiko paikat rasvata esim. rypsiöljyllä ennen suihkuun menoa? Silloin ei ainakaan pitäisi olla tuota liukkaudenpuuteongelmaa, koska öljy ei pääosin irtoa ilman saippuaa.
 
jassoo...
Se ettet sinä pidä seksistä suihkussa ei tarkota etteikö toiset voisi pitää. Miksi siis jankata sen epämiellyttävyydestä..

Mun mielestä suihkuseksi on upeeta! Vielä kun vesi valuu päälle ja tuo mukanaan oman kiihotuksensa Nams!
 

Yhteistyössä