Mikä kato täällä on käynyt?

  • Viestiketjun aloittaja wanhapalstalainen
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vilkase etusivun aiheita tarkemmin. pelkkää mamua, suvista, muslimia ja persua. ei tollasta kukaan jaksa katella.
o_O

Eli kaikki eivät ole kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja lähtevät puhumaan karvojensa poistosta, ovislimasta tai lapsensa kakan väristä muualle :)

Olen seurannut tätä palstaa kohta kymmenen vuotta, eikä taso ollut ainakaan parempi silloin kun aloitin seuraamaan. Kirjoitusten taso ja aiheet ovat kautta vuosien liikkuneet edellä mainitsemallani tasolla ;) Tosin vakiokirjoittajat viihtyivät inside -juttujensa takia. Ja niiden taso oli ..... noh :D
 
vierailija
Eli kaikki eivät ole kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja lähtevät puhumaan karvojensa poistosta, ovislimasta tai lapsensa kakan väristä muualle :)

Olen seurannut tätä palstaa kohta kymmenen vuotta, eikä taso ollut ainakaan parempi silloin kun aloitin seuraamaan. Kirjoitusten taso ja aiheet ovat kautta vuosien liikkuneet edellä mainitsemallani tasolla ;) Tosin vakiokirjoittajat viihtyivät inside -juttujensa takia. Ja niiden taso oli ..... noh :D
Ei noi mamuketjut ole keskustelua varten, ne on trolleja.
mieluummin me luettais niistä karvoista.
Ei noita mamusuvisketjuja tuu avattua. Eli jos haluaa löytää jonkun luettavan aiheen, pitää kahlata aikalailla paskassa ensti että lukemista löytyy.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Sivuilla on suuria mainoksia. Käytän palstaa luurin 4G-yhteydellä ja sivujen latautumista joutuu odottelemaan. Pelkkä teksti latautuisi hetkessä.

4G on usean palkin vahvuunen.
 
Eli kaikki eivät ole kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja lähtevät puhumaan karvojensa poistosta, ovislimasta tai lapsensa kakan väristä muualle :)

Olen seurannut tätä palstaa kohta kymmenen vuotta, eikä taso ollut ainakaan parempi silloin kun aloitin seuraamaan. Kirjoitusten taso ja aiheet ovat kautta vuosien liikkuneet edellä mainitsemallani tasolla ;) Tosin vakiokirjoittajat viihtyivät inside -juttujensa takia. Ja niiden taso oli ..... noh :D
nuo sun mainitsemat yhteiskunnalliset asiat on silkkaa vittuilua toiselle, ketjun aihe nyt vaan on sopiva siihen hommaan. karvat ja limat ei kaikkia kiinnosta nekään, mutta on täältä joskus löytynyt ja löytyy vielä nykyäänkin, mutta harvermmin jotan mitä viitsii lukea.
:confused:
 

Yhteistyössä