Mikä mättää?? Miehelle ei kelpaa mikään..

  • Viestiketjun aloittaja -Cat-
  • Ensimmäinen viesti
Ja sain ainakin sen vaikutelman, että kuvittelet että _sinussa_ mättää jokin. Ei se pidä paikkaansa, mies tässä mättää etkä sinä. Se ei ole normaali eikä hyvä parisuhde, että toinen noudattaa toisen jokaista oikkua ja tämä taas porsastelee miten lystää.

Mä en toivoisi tuollaista tilannetta kenellekään. Sulla olisi varmasti potentiaalia onnelliseen, tasa-arvoiseen parisuhteeseen, sääli että vaivannäkösi menee sellaiselle ihmiselle joka ei arvosta sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"MInna"
Minä pyydän anteeksi joitakin vähän ilkeitä sanojani, mutta siitä olen kyllä edelleen samaa mieltä, että suhde ei ole terve ja teidän molempien pitää kasvaa ihmisinä ennen kuin pystytte mihinkäään vakavaan. Maailma on ihania miehiä täys, joten lähde, nauti vapaudestasi ja sitten, kun HYVÄ mies osuu kohdalle, nappaa kiinni :)
 
"jepjep"
Mites kun mua nyt on aivottomaksi kehuttu, niin kämppä on kuitenkin ilmainen (minulle) ja upea! Ja mä oikeastaan haluan asua siinä - ongelmana vaa että mulkku omistaa sen. Että siis tämä kodinhoito on korvaus ilmaisesta asumisesta ja muista kustannuksista. Teen kauppaa ihmiset!!

Ihan kamalaa kuulla totuuksia, mutta joo, antaa tulla, lisää..
Eikös se ole niin ollut aina kaupankäynnistä näissä maksullisissa naisissa: maksullinen nainen antaa ja maksaja ottaa sillon kun haluaa. Maksullinen nainen saa maksun että antaa palveluksiaan ja mukisematta? Korjatkaa jos olen väärässä.
 
ei ei
Lueppa nyt tää ketju läpi rauhassa. Ja mieti sitten minkälaisen kuvan ulkopuolinen voi saada näistä teksteistä tuntematta sinua. Sun täytyy nyt miettiä miten ja mitä kirjoitat jotta tulet ymmärretyksi. NYt tuntuu että olet loukkaantunut näistä vastauksista ja johtuuko se että olet kirjoittanut jotakin jota et tarkoittanut niin kirjoittaa ja teksti antaa ymmärtää jotain ihan muuta?
 
En ole loukkaantunut. Itseppähän pupeltelin asiani tänne. Tajuan nyt vain kuinka typerä itse olen/olen ollut ja kuinka perästä tämä kaikki on ollut. Veetuttaa..

Lähtemistä olen ajatellut, nyt näyttää siltä, että olen tarpeeksi vihainen lähteäkseni.
Välillä tarvitaan "shokkihoitoa".. Sitä tämä on :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
[QUOTE="jepjep";27569742]Eikös se ole niin ollut aina kaupankäynnistä näissä maksullisissa naisissa: maksullinen nainen antaa ja maksaja ottaa sillon kun haluaa. Maksullinen nainen saa maksun että antaa palveluksiaan ja mukisematta? Korjatkaa jos olen väärässä.[/QUOTE]

Tämän ja "tiukka pipo" -viestin ja muut vastaavat voi sitten jättää huomiotta. Nuo nyt on varmaan samoja tyyppejä jotka pienenä lällätteli "oma vika pikku sika" -tyylisiä runoja kun joku tunsi itsensä loukatuksi jostain. Kaikki ei olleet paikalla kun aivoja jaettiin, tai empatiakykyä.
 
  • Tykkää
Reactions: -Cat-
Parisuhde-expertti
Sinulla on todella huono itsetunto. Myös nuori ikäsi todennäköisesti vaikuttaa ajatusmallisi. Ajattelet että pyrit täydelliseksi naiseksi; peset pyykit, ruokit koiran ja siinä samalla toimit miehellesi seksin jumalattarena joka "taipuu kaikkiin asentoihin" ja vieläpä annoit mihesi panna muita. Ei maailmaa tehdä paremmaksi toista ihmistä jopa sairaanloisen epätoivoisesti miellyttämällä. Tekstissäsi ei tullut esille se kuka sinä olet ja mitä sinä haluat.

Tärkeää olisi nyt miettiä miksi sinä olet riippuvainen tuosta miehestä. Jos olet tehnyt voitavasi hänen eteensä, niin miksei hän osoita mitään kunnioitusta sinua kohtaan? Miksi hän on mielestäsi niin ihana, että jaksat olla noin epätasapainoisessa suhteessa? Minusta enää silläkään ei ole väliä pettääkö hän oikeasti vai ei, sillä mitään kunnioitusta hänellä ei ole sinua kohtaan. Nyt sinä olet se roikkuva kivi perässä, joka menet suhteessa täysin toisen ehdoilla.

Suhteenne tulee mitä todennäköisimmin päätymän eroon, se on vain ajan kysymys. Ikäsi karttuessa ja/tai itsetuntosi voimistuessa se tapahtuu varmasti. Kysymys on lähinnä siitä, että kuinka kauan sinun kannattaa tuhlata nuoruuttasi hänen kanssaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Mylo
"vieras"
[QUOTE="vieras";27570129]Kuulostat vielä lapselta.[/QUOTE]
En lukenut pidemmälle. Lähtemispäätös on ensimmäinen askel ylöspäin, mutta muista, että on silti vaara, että päädyt tulevaisuudessa samankaltaiseen suhteeseen. Tästä on hyvä ottaa opiksi.
 
mummo 59
Kerron kokemuksesta. Jätä heti. Pahenee koko ajan. Vaikuttaa narsistilta. Minun elämäni narsisti on pilannut . Etsi okea onni. kaikkea hyvää. Älä vain missään tapauksessa anna ittes tulla raskaaksi. Lähde suhteesta empimättä. Säästyt helvetiltä.
 
Tietenkään en tunne teitä kumpaakaan, mutta vaikuttaisi kyllä siltä, että paras askel olisi tässä nyt se lähteminen. En ota kantaa siihen, pitäisikö sun lähteä pysyvästi vaiko väliaikaisesti - sillä sehän riippuu kaikki ihan siitä, millaista aivotyötä mies rupeaa lähtösi jälkeen tekemään vai rupeaako ollenkaan.

Ei parisuhteen kuulu toimia sitten, että X tekee kaiken Y:n eteen, mutta Y vain valittaa ja X saa vastineeksi... tyhjän. Sillä senhän meistä jokainen saa ihan pyytämättäkin, eikö totta? Miksipä sitä siis itseään kiusaamaan, luulisin, että pärjäät paremmin yksin, kuin tuollaisen miehen kanssa.

Tsemppiä, päätitpä sitten mitä hyvänsä.

Ps. Vaikka nyt sitten päättäisit jäädä parisuhteeseen, niin älä enää sulata mieheltä tuollaista. Tee se ihan itsesi vuoksi!
 
Musta tuntuu että se sun niinkutsutun miehen koirakin arvostaa sua enemmän, mitä ite omistaja.

Itsellä käytännössä identtinen suhde ollut aikoinaan, kaikki oli fine, kyllä mä pärjäsin ja jaksoin hymyillä. Koskaan en kieltäytynyt mistään, enkä valittanut mistään, kyllähän ne hommat mulle sopi.

Vasta anoreksia ja totaalinen loppuunpalaminen (ja oma äiti) sai mut ravisteltua tähän elämään takas.

Sanoisin että lähde, kun vielä voit. Ota vaikka se koira mukaan, se kuulostaa kivalta kaverilta :)
 
anynomoussi
ei kelvannu alkuun eikä vuodenkaan päästä.. ja kai sitä 'helppo' on sitte jos ei vaan vttu saa, ni kai kun tilaisuus siunaantuu ni pitää ottaa.. ei esitä huomioo ja hellyyttä edes kuuluis suhteessa JOUTUA kerjäämään, saati sitte seksiä.. luulis että mua haluais jos yhteen miutettu ja kihloihin menty, mutta mä taijan haluta miestä molempien eestä.. ehkä se löysälettu tai ruma naama tai löysäkroppa, tosin ei kyllä salillekkaan onnistuta pääsemään millään.. yrittää kovasti keksiä miten ois sen silmissä hot mutta elämäntyylinsä ei päästä muuttamaan itteenu täydelliseks vaimoks hälle. viimeaikoina miettiny että kohta en kyllä enää yritä yhtään, jos en kelpaa ni sit en kelpaa ja vittujako ees tuhlaan elämäni ihmiseen jolle en kelpaa. kyllä mullaki on oikeus olla jonkun wonderwoman!!!
 
Nää aloitukset on aina hyviä, kun nainen pääsee kiillottamaan sädekehäänsä, että kaikkensa on yrittänyt ja miestä väritetään negatiivissävytteisesti minkä vaan keritään. Yleisluontoisesti näitä kannattaa kriittisesti tarkastella, varsinkin kun nää on aina yksipuolisia jorinoita.

Mutta itse asiaan ja sanon, että näin miehisestä näkökulmasta, oot ihan liikaa läsnä. Toisin sanoen ripustaudut mieheen, joka saa sitte just aikaan tälläisen hylkimisreaktion.
 
Viimeksi muokattu:
ekfnxnx
Aika helvetin sairas suhde teillä.. Pää sekoo tollasessa entistä pahemmin vaan (juu sekaisin olette jo molemmat päästänne!) Ei Se mies sua rakasta.. Haluaa hyötyä vaan taloudellisesti.. Ihme tossu säki oot kun vielä olet sen kanssa...
 
kukalie
Sinulla on nyt vähän vääristynyt käsitys "täydellisestä naisesta" ja parisuhteesta ylipäänsä. Ei se tee kenestäkään täydellistä kymppania, että itsensä unohtaen pyrkii toista miellyttämään.
Kyllä minä koen olevani hyvä kumppani, vaikka olen kotona ilman meikkiä verkkarit jalassa, näen ystäviäni, harrastan ja oletan toisenkin osallistuvan yhteisen kodin ja perheen hoitamiseen.
Ja jos mieheni jostain kumman syystä yhtäkkiä muuttuisi ja pyrkisi joka teollaan vain minua miellyttämään, niin kyllästyisin varmaan nopeasti. Kyllä ihmisellä pitää oma elämä, mielipiteet ja halut olla parisuhteessakin.
 

Yhteistyössä