Mikä mielestäsi sopiva paino 157cm pitkälle??

sama pituus157
Mulle on ollu sopiva paino 56-58 kg. Siitäkö alakannu mennee alaspäin niin tuntunu että napa on selkärangassa kiinni.
Minä oon kyllä ollut sellanen himoliikkuja. Rasva% ollut näillä painoilla n. 20-22.
Tuohon BMI:hin en aina luottas. Riippuu just ihmisen liikkumisesta...
 
Anne
Riippuu tosi paljon ihmisen kropasta. Jos miettisin että itse olisin tuon pituinen niin sopiva paino olisi varmaankin tuossa 50kg:n paikkeilla. En liiku paljon, lihaksia on vähän, vatsa vähän pömpöllään nytkin (163cm 53-55kg)
 
N. 50kg.

Ite oon 158cm ja esim se 57kg on ihan liikaa (ainaki jos syö huonosti -> turvotus ja ei treenaa niin paljo että pysyis läskeistä huolimatta timminä ), on ihan selkeät makkarat siinä painossa ja vaikea löytää sopivaa vaatetta.
 
Mulle paras paino on 47 kiloa ja siinä se on yleensä aina pysynytkin tein niin tai näin. Nyt on lääketurvotusta kolme kiloa ja olo on aika tuhti...

Mutta noin yleisesti sanoisin sen viiskymppiä :)
 
neryn
Itse 154cm/40kg, ja ehkä hiukan liian hoikka. Oon painanut myös 50kg painavimmillani, mut silloin oli tosi raskas ja pullamainen olo. Mut riippuu IHAN TÄYSIN ruumiinrakenteesta, itsellä ei lantiota tai takapuolta juuri ollenkaan, eikä kyllä rintojakaan. Vähänkin leveempi rakenne takapuolessa olis varmaan het +5kg. Ja luusto myös vaikuttaa, itse ihan linnunluinen!
 

Yhteistyössä