Mikä minua vaivaa? Olen kamala ihminen :( mutta tuntuu, etten voi muuttaa itseäni!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti
"Oops"
Mies alkoi (taas) eilen keskustelemaan. Kärsii suuresti siitä, kun olen ns. kylmä ihminen. Viihdyn omissa oloissani paljon enkä pidä kosketuksesta. Pidän kun lapset halii ja istuu sylissä, se on hyvin luonnollista. Mutta miehen halaamista ja kosketusta kavahdan.

Nyt on mennyt miehen mukaan parikin kuukautta ilman koskettamisia.. välillä mies yrittää, mutta kuulemma kavahdan ja jäykistyn. En tiedä mikä siinä on. Menneisyydessäni ei ole tapahtunut mitään kamalaa joka selittäisi tämän.

Alkuaikoina suhteessamme (14v sitten) olin lämmin ja läheisyydenkipeä. Oltuamme yhdessä n. 7-8 vuotta, alkoi kaikki muuttua.

Mielessäni haluan lämpimämpää suhdetta ja esim. sellaista että pussaisimme aina erotessa / nähdessämme. Mutta en vaan pysty siihen. Minä en osaa tehdä aloitetta lainkaan ja mies ei jaksa enää yrittää.

Mikä helvetti mussa on vikana??? :( :( onko vastaavanlaisia kokemuksia muilla?
 
..
Minusta on hyvä, jos jokainen saa suhteessa tuntea niitä asioita, kun oikeasti tuntee ja vastaavasti olla välillä tuntematta. Kamalaa, jos aletaan heti painostamaan tai syyttelemään tai itse syyllistymään. Anna itselle ja suhteelle hetki rauhoittumisaikaa. Monesti tuollaiset olot menee luonnollisesti ohitse, kunhan niistä ei tee liian suurta ongelmaa. Tietysti sitä kannattaa miettiä, että millaiset välit teillä on ja onko jotain murheita tai muutoksia.
 
..
[QUOTE="Oops";22181115]
Mielessäni haluan lämpimämpää suhdetta ja esim. sellaista että pussaisimme aina erotessa / nähdessämme. Mutta en vaan pysty siihen. Minä en osaa tehdä aloitetta lainkaan ja mies ei jaksa enää yrittää.
[/QUOTE]
Ja miksi tämän pitää olla ideaalitila. Aika harvalla on.
 
Oletko uupunut? Entä ovatko lapset niin paljon ympärillä päivisin, että haluat "rauhaa"? Itse olen ainakin huomannut, että nuo ajoittain saattaa tehdä tuollaista. Toisaalta voi tottua tilaanteeseen, mut kun alkaa taas antautua kosketukselle, jääkin siihen "kiinni" ja se lisää läheisyyttä.
 
"vieras"
Miksi et pysty siihen? Onko miehesi muuttunut ulkomuodoltaan epämiellyttäväksi, loukannut sinua, pelkäätkö häntä, ajatteletko jotakuta toista? Kyllä muakin loukkaisi, jos tuollaista olisi jatkunut jo 7 vuotta. Onko tilanne sama, jos olette miehen kanssa kahdestaan esim. viikonloppulomalla vai vain kotona?
 

Yhteistyössä