mikä mun koiral mahtaa olla?

koirani on alkanu tänään ulatelemaan selittämättömästi. ensin ajattelin että tassussa vaikka ruusun piikki. pieni hipaisu sai aikaa ulahduksen. sitten koira kulki olohuoneessa siten että kylki hipaisi polveeni, taas ulahti. nyt ulahti kun mieheni koski poskeen. mistä voisi johtua? mikään paikka ei tunnu olevan rikki eikä tunnustellessa arista eikä valita. mutta huomaamaton kosketus aiheuttaa tämmöisen reagtion? soitan huomenissa lääkärille, tuntuu niin kummalliselta tämmöinen. lenkillä toimii aivan normaalisti. koira on 4v dogo argentino. ei ole kokenut koskaan mitään traumaa että voisi siitä olla säikähdys. :'(
 
hmm, kuulostaa että sillä olis jotain kipuja mutta olen tosi huono sanomaan kun ikinä en oo koiraa omistanut joten en niistä kovin paljoa tiedä, mut varmasti hyvä varmuuden vuoksi sille lääkärille soittaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noita:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Narttu? Hormonihäiriö?
juu narttu. juoksu oli kesäkuun alussa. mistä tämä hormonihäiriö johtuu? koiralla ei mitään vikaa el mukaan.
Jos se on valeraskaana? Tai nuorella koiralla voi olla hormonihäiriö muutenkin. En mä tiedä, mistä johtuu, mut kaverin nuorella nartulla oli ja se oli just tommonen, et vinkaisi melkein joka kerta kun sitä meni koskemaan. Se sai muistaakseni jonkun hormonipiikin siihen "vaivaansa".
 

Yhteistyössä