Mikä näistä merkeistä olisi hyvä 2-vuotiaalle talvihaalariksi?

  • Viestiketjun aloittaja Lämmintä ylle
  • Ensimmäinen viesti
Lämmintä ylle
Olen miettinyt vaihtoehtoina ticket, reimatec vai remu? Olisko haalari parempi vai takki ja housut? Mulla ei ole kauheesti asiasta kokemuksia ja tulevaksi talveksi olisi kiva löytää joku hyvä, missä on hinta-laatusuhde kohdallaan.
 
kaisa
2v:lle joka vielä remuaa lumihangessa ja laskee pyllymäkiä ilman liukuria laittaisin haalarin (on selkä kunnolla suojassa). Kaikki nuo yllämainitut merkit on hyviä.. kannattaa lähteä lapsen kans sovittelu reissulle. Nuis koot ja mallit vaihtelee hirveästi, toiselle passaa toisen mallinen ja toiselle toisen.
 
vieras
ehdottomasti haalari noin pienelle :) varalle vaikka takki + housut. reimatec on surkein merkki noista, polvet ei kestä kuukauttakaan ja jos haalarin lähettää tehtaalle, se tulee takaisin ja polviin liimattu vain paikat. eli rahan haaskausta.
ticket taas on hyvä ja kestävä, remusta ei kokemusta.
 
vieras
Haalari toimii ainakin meillä paremmin. Takin ja housujen kanssa on 2 vuotiaalla helposti se ongelma, että kun se menee ja rymyää pitkin maita ja mantuja niin takki on helposti kainaloissa. Tuohon merkkiasiaan olen vähän jäävi sanomaan kun meillä ei ole vielä ollut muuta kuin reimaa (ei tec) ja remua.
 
vieras
Rasavil on kans tosi hyvä haalari ja kestää kulutusta. Rasavil ei ole hirveen isoa kokoa että siitä menee varmaankin 92-98. Oletko katsonut huuutonetistä ,siellä on aika paljon nyt myynnissä uutta että käytettyä. Ostin itse uuden Rasavilin haalarin alle 60e ja näkyy olevan hyvät valikoimat, ellei välttämättä tämän talven värejä tarvi.
 
vierass
Meillä ollut jo kahdella lapsella aina Lassien Suprafillit. Eivät olleet sun listassa, mutta mä olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen niihin kurahousumaisiin alaosiin etenkin täällä etelän talvissa (ok viime talvi oli poikkeus, mutta ovat lämpimätkin!).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Onko kellään kokemusta rasavil-talvihaalareista?
Todella hyviä suomalaisia haalareita, lämpösiä ja pitää vettä vesipilariarvo 10 000 joka on enemmän kuin esim. reimateceillä. Suosittelen lämpimästi!
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Onko kellään kokemusta rasavil-talvihaalareista?
Todella hyviä suomalaisia haalareita, lämpösiä ja pitää vettä vesipilariarvo 10 000 joka on enemmän kuin esim. reimateceillä. Suosittelen lämpimästi!
ostin meidän 2½v:lle nyt syksyksi rasavil välikausihaalarin ni mietin et voisin myös tarvihaalarin ostaa.. toki ne värit ei nyt niin parhaita mahdollisia ole, mut toisaalta taas on asusteiden kannalta neutraaleja
 
vieras
http://www.huuto.net/kohteet/rasavil-talvihaalari-uusi-98-cm/147112290?ref=gl Tuossa oli huutonetissä heti etusivulla rasavilin haalari, eikä tuo nyt mun mielestä ainakaan kovin neutraali ole, kivat oranssit kintaat ja hattu, aika värikäskin jopa????
 
nojaa
sanoisin ticket paras,koska se ehdottomasti lämpimin noista kolmesta! reimatec ja remu vaatii alle fleeceä kunnon pakkasilla ja silti musta aika kylmiä haalareita!
Ticketin fleecevuorinen lämmin!sinne silti mahtuu alle kerroksia.
Tuon ikäinen ei vielä ehkä juokse täyttä vauhtia vaan saattaa palellakin!
ja kestävyys myös kohdallaa ticketeissä.
 
Mä suosittelen kanssa haalaria, se on kätevin. Mäkin joudun liittymään tuohon toteamukseen reimatecin haalarin huonosta kestävyydestä sillä meillä poika sai viimetalvena 2,5 kk käytössä (välillä käytettiin lennen toppahalaaria että ei ollut edes joka päivä tämä reimatec päällä) polvet todella kuluneiksi ja peppuun myös karheumaa. Tosin tuo Lennen haalari kesti vielä huonommin polivsta kun poika on kova menemään. Jos poika liikkuu ahkerasti niin suosittelisin ostamaan Cordura vahvistetun haalarin sillä se kestää lumikasoissa kiipeilyä ja laskemista. Mulla positiivinen kokemus ainakin Rasavil Cordurasta ja Reima Kiddosta. Tänä talvena testataan meillä myös Reimtaec + sekä Lassie G-tech.
 
Viimeksi muokattu:
"shihtzu"
Meillä on aina ollut Reimateciä noilla pojilla ja mitään valittamista ei ole ollut, hyvin ovat kestäneet. Tosin on sanottava, että tuo esikoinen, vaikka onkin vilkas ja eloisa poika, niin ei ole mikään ulkona rymyäjä-tyyppiä, enempikin haahuilee.
 
vierailija
Meidän neitosilla on molemmilla ollut Remu merkkiset haalarit ja ainakin meidän 2 vuotiaalla on ollut erittäin kestävä. Meidän perheen kokemuksella voin siis suositella erittäin lämpimästi Remua
 

Yhteistyössä