Mikä Netanttilaa oikein vaivaa kun toimitusajat venyy ja asiakaspalvelu ei vastaa kyselyihin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tilasin 1 1/2-viikkoa sitten Netanttilasta yhden tuotteen, jonka toimitusajaksi annettiin 2-4 arkipäivää. Nouto tavaratalosta.

Ei ole tullut saapumisilmoitusta eikä viime viikolla laittamaani sähköpostiin olla vastattu kun tiedustelin tilauksen statusta. Netanttilan sivujen mukaan postilakko ei vaikuta tavaratalotoimituksiin.

Onko muilla yhtä hidasta ja huonoa tää Netanttilan "palvelu"?
 
vierailija
On kyllä todella paljon huonontunut. Yleensä olen sieltä tilannut kaikki joululahjat jo monena vuonna. Tänä vuonna vien rahani muualle. Toimitus on ollut hidasta ja sitten kun olen tilannut niin tilauksessa näkyy tilaamani tuotteet,mutta kaksi kertaa on käynyt niin että osa jää tulematta eikä missään ole mainintaa jälkitoimituksesta tms. Tilausseuranta ei myöskään näy omilla sivuilla. Niin ja sitten se ottaa eniten päähän että siellä on tuhottomasti tuotteita joissa on ruksattuna ettei ole saatavilla nettikaupasta eikä tavaratalosta.
 
vierailija
Tilasin nettianttilasta tuotteita vähän ennen lakkoa, ja nopeasti sain paketin, kuten luvataankin. Postista noudin itse. Nyt varmaankin tuo postin lakko kuitenkin vaikuttaa ehkä joihinkin toimituksiin. Tai joku kämmi sattunut.

Se kans itseä harmittanut, että paljon tuotteita on jo loppuunmyyty, jäänyt monta juttua sen takia ostamatta. Mutta miettikää kuinka kuitenkin kaikki käy näppärästi nykyään kun vertaa aikaa ennen nettiä. :LOL:

Sillä paperisella kaavakkeella tilattiin tavarat, meni monta päivä että se tilaus oli edes perillä. Sitten se tilauksen käsittely ja toimitus kesti parikin viikkoa yhteensä, ja lopulta ei edes tiennyt saako edes kaikkea mitä oli tilannut. Yleensä aina jotain puuttui kun oli loppunut, eikä sitä tiennyt tilatessa. :unsure:
 
Itse verkkokauppa on kyllä hulvaton. Katsoin joku päivä sieltä lapsille joululahjaksi Legoja, ja valitsin valikosta lelut/rakennuspalikat. Lelusivulla esitettiin pitkä liuta jotain hemmetin mattoja otsikolla "Tämän kategorian suositummat". Voisi ipanoiden ilme vähän venähtää, kun joululahjapaketista ilmestyisi legojen sijaan anttilan suositusten mukainen vaalea bukleematto.
 
vierailija
Itse verkkokauppa on kyllä hulvaton. Katsoin joku päivä sieltä lapsille joululahjaksi Legoja, ja valitsin valikosta lelut/rakennuspalikat. Lelusivulla esitettiin pitkä liuta jotain hemmetin mattoja otsikolla "Tämän kategorian suositummat". Voisi ipanoiden ilme vähän venähtää, kun joululahjapaketista ilmestyisi legojen sijaan anttilan suositusten mukainen vaalea bukleematto.
Heh hee. Niinhän siellä tulee. Mutta kun skrollaa vähän alaspäin, niin tulee ne oikeatkin tuotteet mitä on hakenut, kai. :D
 
vierailij
Itse tilasin viime ma ja tänään tuli saapumisilmoitus. Pari päivä siis pidempää meni kuin tavallisesti. Sen sijaan silloin tilausta edeltävänä viikonloppuna en saanut tilausta läpi eli pe, la ja su tuli joku error -teksti. Laitoin sitten maanantaina palautetta Anttilalle, että meni tarjous -40% kalleimmasta tuotteesta ohitse, kun en voinut tilata. Vastausta en ole saanut.
 
vierailija
Mä tilasin lautapelin 21.11. ja ei mitään haisua milloin saan sen. Toimitusajaksi ilmoitettiin 1-2 arkipäivää ja mulla myös nouto tavaratalosta. Pitäköön netanttila tunkkinsa. Menettivät tämän tilauksen myötä yhden asiakkaan.
 

Yhteistyössä