Mikä olisi sopiva hinta tällaisesta haalarista?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Reimatec toppahaalari, koko 86, viime talven mallia, ollut käytössä yhdellä lapsella, uudenveroisessa kunnossa, ei vikoja tai kulumia tms.

Olen ehkä ostamassa tuollaista, mutten tiedä yhtään mitä noista yleensä pyydetään. En kerro viel pyyntihintaa, kysyn ensin teiltä...
 
"erg"
tuohon kuvaukseen sopivasta haalarista maksoin huuto.netistä pari viikkoa sitten 22e ja oli mielestäni hintansa arvoinen. paljon enempää en kyllä olisi käytetystä enää maksanut, käytetty on kuitenkin aina käytetty. mut tää oli ollut vaan yhdellä ja siis tosi hyväkuntoinen.
 
35 € on vähän siinä ja siinä..:/ halpa verrattuna alkuperäiseen hintaan mutta kuitenkin käytetty.Jos pystyt niin kysy vaikka myykö 30€:lla tai riippuu tietty millä tavalla henkilö on sulle tuttu tai tuntematon.Mä en oo kertaakaan ostanu yli 5€ haalaria :D
 
ap
Aika pieniä hintoja monet pitää sopivana, kuitenkin Huutonetissä tuo 35 e on halvimmasta päästä ikäänsä ja kuntoonsa nähden. Ja huutonetinkin haalareita ostetaan.

Taidanpa ostaa tuon haalarin, kysäisen kuitenkin josko myisi 30 e:llä..:)
 
"vieras"
Aika pieniä hintoja monet pitää sopivana, kuitenkin Huutonetissä tuo 35 e on halvimmasta päästä ikäänsä ja kuntoonsa nähden. Ja huutonetinkin haalareita ostetaan.

Taidanpa ostaa tuon haalarin, kysäisen kuitenkin josko myisi 30 e:llä..:)
Ihan hyvä hinta se 35e on, saa siitä huutonetissä varmasti enemmän. Mulla oli varmaan vastaava kaksosanen ja meni hinta yli 40e.
 
toinen vieras
[QUOTE="vieras";21969370]Ihan hyvä hinta se 35e on, saa siitä huutonetissä varmasti enemmän. Mulla oli varmaan vastaava kaksosanen ja meni hinta yli 40e.[/QUOTE]

Minä olen myynyt vastaavan huutonetissä 45 e:llä. 35 e minusta oikein hyvä hinta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fröökkynä;21969535:
Onko tuo edes REIMATEC...Minusta näyttää ihan Reiman merkiltä tuossa rinnuksessa...:/
Tosiaankin, en huomannutkaan, tuohan on pelkkä Reima eikä ReimaTec, mitä huijausta, ja tuollainen hinta! mahtaa ostaja pettyä kun haalari ei olekaan TEC...
 

Yhteistyössä