mikä olisi unelmatyösi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitä työtä tekisit mieluiten ja palkkatoiveenkin voisi laittaa ;) Tarkoitan siis ihan työtä, en lottovoittoa.
Minä haluaisin monipuolisen päivätyön ihmisten parista, joka sisältäisi myös jonkin "teknisen" osion. En vaan ole vielä keksinyt, mikä tämä työ tarkalleen olisi. Palkkaa voisin ottaa sen 2800 e :)
Eräs haave on oma käsityöliike, mutta se ei taida koskaan toteutua.
 
p
Haluaisin säännöllisen päivätyön, omat vaattet, hienosti pukeutuva, kaffepaussit ja lounastauot, myöskin liukuva työaika ei olisi pahitteeksi. Oman työhuoneen, tietokoneen... Ja palkkaa voisin ottaa sinne likemmäs 3000e. En vain tiedä mikä tällasen työnkuvan suorittaja olisi ammatiltaan...?
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Voisin lähteä patjatehtaalle, patjojen koenukkujaksi 2500? kuukausipalkalla
Tai sitten tätä työtä. 8)
Kuinka kauan jaksaisitte oikeasti nukkua vaan. Siis kyllähän sitä viikon voisi putkeen koisata, mutta entäs sit :)

Katos kun päivät nukkuis töissä, niin jaksais yöt bailata ja nu...a yh:ta
 
unikuu108
jos vaan saisin vakipaikan hyvään laitosteatteriin tarpeistonvalmistajaksi omalla työhuoneella ja järkevillä sekä mukavilla duunikavereilla niin olis huippu. ja sen 2000e/kk niin olisin ihan tyytyväinen
 
kotiäiti ... näillä edellytyksillä..... ( rahasta ei tarviis välittää)... omakotitalo maalla... (muuallakin jees kunhan olis suojaisa ja rauhallinen ympäristö ) neljäs lapsi olis tilauksessa... (voisin tehä viel vitosenkin ) MUTTA vain jos nää ehdot täyttys.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Voisin lähteä patjatehtaalle, patjojen koenukkujaksi 2500? kuukausipalkalla
Tai sitten tätä työtä. 8)
Kuinka kauan jaksaisitte oikeasti nukkua vaan. Siis kyllähän sitä viikon voisi putkeen koisata, mutta entäs sit :)

Katos kun päivät nukkuis töissä, niin jaksais yöt bailata ja nu...a yh:ta
mä jaksoin 2 viikkoa.... :D
 
Mä oon kotiäiti, mutta ompelen ja saan sillä ihan kivasti laskuja maksettua, lainaa pois... tykkään tuosta kosmetiikasta, jos siitä ura urkenis :) Olen aina kotona, kun mul on ihana koti ;) + tuosta kosmetiikasta, kun siellä on ihania palkintomatkoja!
 
et mä saisin mennä johonki koppiin ja mulle soitettas ja sanottas että laita paperi A pinoon B ja allekirjoita ja kopioi paperi 354C ja lähetä se osoitteeseen joulupukki, poronkusemantie 31 k 5 korvatunturi.

palkkaa tästä voisin ottaa 9,33? tunnissa.

tai sit mä voisin lähtee teneriffalle kookosdrinkkimyyjäks rannalle.
 
Non compos mentis
Jos vain kykenisin, olisin mieluusti lääkäri. Joku Albert Schweitzer vois hyvinkin toimia esikuvanana, jos jätetään se teologinen osuus pois. Filosofiaa, hädänalaisten auttamista, musiikillisia avuja... Kunhan saisin tehdä, mitä rakastan ja rahaa olisi tarpeeksi välttämättömään, se riittäisi.
 

Yhteistyössä