Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

Niitä on monia
Tää juttu tuli mieleen. Elikkäs kaks opiskelijaa asui yhdessä ja toisen sukunimi oli Sikala ja toisen Ihme. Ovikyltissä luki sitten että IHME SIKALA. Aika hauska... :D ja tää on ihan tosi juttu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Pitäiskö myöntää ettei se väärä numero ollut,ihan tarkoituksella sinne soitettiin penskana :ashamed: :whistle:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Riparilla kaauuuaaan sitten oli yhden tyton sukunimi Sikio (pisteet sitten tuohon o'n paalle). Se oli silloin minusta aivan kamala nimi, ja on edelleenkin.
Mäkin oon tuntenut yhden Sikiön. ..tosin se oli poika. =)

Mut hauskin minusta on ollut niinkin tavallinen (kai?) kuin Mansikka. :D

Koska se ei sopinut sille isolle miehelle minusta ollenkaan... :D
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Mun eno on tehnyt tuota samaa teiniaikoina ja soittanut yhdelle Hirvikalliolle :eek:
 

Yhteistyössä