Mikä on ihanin miehesi sinulle antama lahja?

  • Viestiketjun aloittaja vain
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Rakkain ja ihanin lahja on tyttäremme <3 Sitten konkreettisista lahjoista ihanin on sellanen valkoinen sydämenmuotoinen kivi-riipus, jonka mies toi minulle kun kävi pohjoisessa vaeltamassa muutama vuosi sitten.
 
bbs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Jaa en kyllä ole tainnut saada siltä lahjaa koskaan.
Peesi. Olenkin aivan kateellinen näille jotka lahjoja saavat. Viime joulunakin sanoi, että "yritin ihan tosi miettiä sulle lahjaa mutten keksinyt mitään". Että kiva.
No minua se ei kyllä haittaa :D
 
Lapsemme: ihana poikamme ja tämä vatsassa vielä asusteleva. :heart:

Muuten mieleenpainuvin lahja on ollut miehen omilla kourillä väsäämä sushi-ateria syntymäpäivälahjaksi sekä eräänä jouluna hänen minulle tekemä "joulukalenteri" eli 24 kpl itsetehtyjä suklaakonvehteja, jotka olivta erimakuisia jokainen. Ja mieheni ei ole kokki ammatikseen, vaan ihan perusruoasta itse pitävä .

Muistaa merkkipäivät aina...niin ja synttärikortit piirtää aina itse.
 
Fleur de la Cour
Saan paljon lahjoja mieheltäni, kalliita koruja jne. Jos satun kotona kiukuttelemaan jo´nkun tavaran puuttumisesta niin se käy sen ostamassa, vaikken edes olisi tarkoittanut, että tarvitsen sitä. Ulkomailla se haluaa aina ostaa minulle jotain. Nykyään on rahaa mitä tuhlata, mutta jotenkin muistoissa on ne lahjat siltä ajalta kun raha oli tiukalla. Ekana hääpäivänä sain itse poimittuja kukkia, ja sitten kun tyttömme oli uhmaikäinen kaksivuotias, ihan mahdoton menijä niin halusi ostaa minulle kiitokseksi jotain ja osti rihkamaisen nilkkakorun ja laittoi sen suoraan kaupassa nilkkaani. Se on jäänyt mieleen. Koru ei ole arvokas, mutta tallessa on vieläkin.
 
kahden äippä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Jaa en kyllä ole tainnut saada siltä lahjaa koskaan.
Peesi. Olenkin aivan kateellinen näille jotka lahjoja saavat. Viime joulunakin sanoi, että "yritin ihan tosi miettiä sulle lahjaa mutten keksinyt mitään". Että kiva.
Itse sain viime jouluna hiustenkuivaajan... :xmas: Aina ei voi onnistua! Tosin, tuli sekin tarpeeseen! :D
 
Meillä tapaa ostella silloin tällöin yllärinä koruja. Kaikista rakkain koru on pojan syntymän jälkeen sairaalaan tuotu kalevalan lapsikoru. :heart:
*muoks* Pakko oli vielä lisätä, että ei tokikaan yleensä mitään kalliita koruja kuitenkaan. Kunhan haluaa yllättää välillä.
 
Hiu
Ihanin lahja mieheltäni on sydämen muotoinen kivi. Harmaa, tavallinen rantakivi. Sain sen äitienpäivälahjaksi, kun lapset olivat 1v ja 3v. Lapset etsivät myös ihanat kivet äidille. Parasta oli tarina heidän kivien hakureissustansa. Miten kolmevuotias oli hdottanut äidille ihanan kiven antamista lahjaksi. Ja miten he olivat pitkään ja hartaasti etsineet sopivia kiviä, yksivuotiaskin. Välillä söivät evät ja taas kääntelivät kiviä.

Kivissä on päivämäärät ja antajien nimet. Tallessa ovat.
 
Rukoilijasirkka
Paras lahja on se, millainen se on mua kohtaan ihan arkipäivänä ja miten paljon se tekee juttuja, että mulla olis helppo ja hyvä olla.

Mutta kyllä mä lahjojakin saan. Eniten arvostan semmosia fiiliksiä ja hetkiä, mitä se antaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miehet on miehiä:
Alkuperäinen kirjoittaja dirlis:
vaikee valita kaks metrisen muovipalmun ja sukkapuikkojen (plus langan ) väliltä. ehkä se palmu.
:LOL:
ei muute naurattanu sillo ystävänpäivänä ku äijä toi muutosta (oli siis muuttomiehenä) sellasen pölynpeittämän muovipalmun. sanoinki siinä kohtaa et "ans sit ol jos tua on mu ystävänpäivälahjani ni pääset takasi kaupunkii". sukkapuikot oli kans sellane älynväläys, mää kun en voi kutoo/neuloo rannevamman takia.
 
Vieras
Oltiin joskus Anttilassa käymässä, ihailin siellä sellasta jätti, jätti pehmolelu luppakoiraa. No parin kk päästä siitä sain sen koiran joulahjaksi mieheltä. Vieläkin se koira tossa meidän sängyllä röhnöttää ja tästä on aikaa, ei asuttu vielä edes yhdessä, oisko jotain 4-5 vuotta sitten.

Paljon muitakin lahoja olen saanut mieheltä, mutta toi on ihan ykkönen :)

 
romantikko
Kihla- ja vihkisormusten lisäksi sormus, jonka sain tyttäremme syntymän johdosta. Ja yksi ihanimpia on jättisuuri tummanpunainen ruusukimppu, jonka sain kun olimme seurustelleet kuukauden. Niin kliseistä, mutta mä olen kliseinen. :D
 
yks
Viime viikolla yhtenä iltana mies oli ollut kaksi iltaa putkeen tosi myöhään töissä, olin kipeä ja väsynyt, juuri saanut lapsen nukkumaan kun mies tuli kotiin. Hän oli ostanut mulle suklaalevyn, ihan pyytämättä. Se ajoitus oli jotain niin parasta pitkään aikaan.
 
Mies oli yhtenä kertana minulle ilkeä. Seuraavana päivänä tuli hakemaan minut juna-asemalta (asuttiin eri kaupungeissa) kukkapuskan ja kirjekuoren kanssa. Kuoressa oli kutsukortti, jossa luki anteeksipyyntöjen lisäksi, että "Tule minun luokseni rakas". :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hiu:
Ihanin lahja mieheltäni on sydämen muotoinen kivi. Harmaa, tavallinen rantakivi. Sain sen äitienpäivälahjaksi, kun lapset olivat 1v ja 3v. Lapset etsivät myös ihanat kivet äidille. Parasta oli tarina heidän kivien hakureissustansa. Miten kolmevuotias oli hdottanut äidille ihanan kiven antamista lahjaksi. Ja miten he olivat pitkään ja hartaasti etsineet sopivia kiviä, yksivuotiaskin. Välillä söivät evät ja taas kääntelivät kiviä.

Kivissä on päivämäärät ja antajien nimet. Tallessa ovat.
:heart: :heart: voin vain kuvitella nuo pienet tohkeissaan olevat lapsoset. Ihana :D
 
vieras
Voisin haluta tuollaisen LOVELINKSIN sopivilla, pinkeillä paloilla, mutta taitaa jäädä haaveeksi??? Katselin juuri aamulla netistä. Mutta kun tuo meidän mies ei enää nykyisin lahjoja osta jouluksi tai syntymäpäiväksi, ei yllätyksenä tai edes pyytämällä, siis ruinaamalla! Kukkiakaan en saa kuin äitienpäivänä, vähän velvollisuudesta.
 

Yhteistyössä