mikä on kamalin lahja mitä olet saanut?

  • Viestiketjun aloittaja kea
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:
iso pahvilaatikko, joka oli tungettu täyteen sanomalehtiä, ja nurkkaan oli teipattu nordea pankin ilmaset tulitikut ja kalenteri.
Ja oikein kehtuttiin, että nyt saat semmosen lahjan, jota tarviit jokapäivä :/
ei oo tosi!!! :eek:

mä oon saanu lyijytäytekynän. voi vee..... :headwall:
Mun mieskin sai firmalta. Oli sekä lyijytäytekynä ja kuulis. Ne oli semmoset hienot (oikeesti) visakoivusta tehdyt.
no joo, semmoset on tosi makeet. mäkin oon saanu edellisestä työpaikasta semmoset ja tykkään kovasti. mutta siis tää oli semmonen tavan lyijytäytekynä, joku parin markan arvonen (oli markka-aikaa vielä se) ja se oli kääritty sanomalehteen....

muita mahtavia lahjoja:

- kynsisakset
- muikkuja tölkissä (siis tais olla savustettuja)
- kaverini sai trollin isältään ku toivo farkkuja teini-ikäsenä

mitäs muuta... on tainnu monet unohtua, luojan kiitos.

 
Marimekon unikko-juttuja. Ja kun olin vuosi vuoden perään toitottanut etten unikoista tykkää, ja tämä ihminen vielä oli huolella ommellut, mutta kun en tykkää, niin en tykkää, minkäs teet.

Ja pahimman mielen on tuonu viime äitienpäivänä ukon ostama rikkalapio, tuli sellanen tunne et jahas näin hyvä äiti on tullut oltua. Ja vielä pahempi mieli tuli kun näin miten paha mieli ukolle tuli, kun huomas että en hirveesti tykänny lahjasta. Tai siis rikkalapio (vielä sinin) on hyvä, mutta että äitienpäivälahjaksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Marimekon unikko-juttuja. Ja kun olin vuosi vuoden perään toitottanut etten unikoista tykkää, ja tämä ihminen vielä oli huolella ommellut, mutta kun en tykkää, niin en tykkää, minkäs teet.

Ja pahimman mielen on tuonu viime äitienpäivänä ukon ostama rikkalapio, tuli sellanen tunne et jahas näin hyvä äiti on tullut oltua. Ja vielä pahempi mieli tuli kun näin miten paha mieli ukolle tuli, kun huomas että en hirveesti tykänny lahjasta. Tai siis rikkalapio (vielä sinin) on hyvä, mutta että äitienpäivälahjaksi...
voi että.... ei ne kaikki ukot ossaa ostaa lahjoja... :(
 
nivea
keittokauha,kerroskattila niin ja pölynimuri nykyiseltä avokiltani,hiukka keskustelimme sillä minä olin ostanut hälle henk.kohtasia juttuja... oli nolo ja siitä lähtien olen saanut koruja,alusvaatteita,hajuvettä... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Läpinäkyvä Mariskooli puolitutuilta.
Myös yksi aika kamala villapaita tuli joskus ex-anopilta.
oi vitsi, mie olisin ollu mielissäni!

ja mieki oon saanu semmosen karsean tuikkukipon... kuin myös semmosen lyijytäytekynän, mutta oli sentään joulupaperiin kietastu.

 
nirso
Miehen sukulaiset on kunnostautuneet tällä alalla... kamalimmat tais olla miehen mummolta saadut pitkäpunttiset flanellipöksyt, siis alushousuiks tarkotetut, ei pitkikset. Toinen kammotus oli sitten toiselta mummolta, posliinimaljakko, koukeroinen ja semmonen helmiäisenhohtava, joutsen siinä alhaalla ja siis niin käsittämättömän "kitsiä" kun vaan ikinäikinä voi ihminen kuvitella.

Ja molemmat annettu kumminkin hyvällä tarkotuksella... se vähän harmittaa. :(
 
ööö
Kaverilta3 ruusulta HAISEVAN kynttilää. Haisivat niin voimakkasti et haju tuli paketin läpi! Pää tuli heti kipeäksi, tuolla se on varstossa. Pitäiskö laittaa kaverin pakettiin tänä vuonna? :D
 
Hmm... en muista että olisin koskaan saanut kamalaa lahjaa. Toki moni lahja on antajansa näkönen, mutta se juuri tekee lahjasta hienon... tai sitten olen vaan tyytyväinen vähään.

Jopa se posliinipoika sopii ihan kivasti kylpyhuoneen kaapin päälle... :)
 
Sellaisen posliinisen lautasen missä munille tarkoitettuja koloja ja keskellä pupu. Kultamaalilla koristeltu. Vieläkin on paperissaan ja kun sen anopilta sain niin mies ei oikein tykkää minun vihjailuista että jos "vahingossa" sen tiputtaisin.

Ja minä taas kaksimielisenä löydän tekstistä naurun aihetta :LOL:
 
ttt
mä sain exältä sellaisen huivin, jossa oli tumman sininen tausta ja hevosia ja hevosenkenkiä.Mä en osannut oikeen ottaa huumorilla, vaikka oli siksi tarkoitettu. Muuta hän ei sinä jouluna antanut. Niin pahinta oli se, että se huivi oli anopin voittama arpajaislahja..
 
....
Kaikki turha krääsä, jota muutenkin on paikat täynnä. Minä en todellakaan tartte mitään lahjoja ja sen olen myös sanonut. Kaapit ovat ennestään täynnä. Silti anoppilasta sataa aina kaikki jäljitelmä mariskooleista ja halpakaupan tusina porsliinista ja lasista lähtien ja en voi SIETÄÄ näitä. Olen onnellisempi ilman!
 
darkstarmama
Just ne muoviset valotulppaanit ja tiimarin posliiniastiat (munakupit, maljakot tms.) :x Onneksi ei oo tullu sellasta enää vuosiin kun vihjaisin kauniisti mummilleni että tekisitkö villasukkia ja jos jotain haluat ostaa niin vaikka pyyhkeitä. Eikä tullut mummillenikaan paha mieli kun oikein nätisti vihjaisin. =)

edit: Villasukat joka joulu toivelistalla edelleen!! =) Parhaisiin joululahjoihin rankkaan mummin neulomat villasukat.
 
Tiuku
Exältä ihan karmea käsilaukku. Tai sinänsä hieno laukku, oikein laukkukaupasta ostettu, mutta ei yhtään minun tyyliäni. Olin ennen joulua valitellut että vanha laukkuni alkaa hajota käsiin ja oli ottanut vinkistä vaarin. En sitten kehdannut olla käyttämättä tammikuun, mutta sen jälkeen hankin uuden itse.
 

Yhteistyössä