Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hyi hitto
Alkuperäinen kirjoittaja Loimaalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi hitto:
LOIMAAA

Vieälin meinaa oksennus tulla kun mietin kysesitä käpykylää..ää
Mä olin varma jo lukiessani tän otsikon että Loimaa on varmasti ihan kärkipäässä!
Mä olen Loimaalla syntynyt ja lähes koko ikäni asunut. Ja täällä varmaan kuolenkin.
Ja syvältähän tämä paikka on. Mutta kertoo musta tosi paljon kun täällä edelleen jumitan ja haukun. Eli olen ihan tyypillinen Loimaalainen.
Otan osaa.. :(

Itse jousuin tosiaan muutaman vuoden "pakosta" siellä asumaan... jotenkin vaan ällöttää koko mesta...

Loimaan murre erityisesti ällöttää...
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
En oo asunu mutta Varkauteen en muuttais ikinä enkä Kouvola/Valkeala/Kuusaankoski :x
Mikäs Kouvolassa nyt niin kamalaa on? Oletko ikinä edes käynyt? Sitä paitsi mainitsemasi kunnat on nykyään yhtä samaa kaupunkia eli Kouvolaa.
juu olen kyllä käynyt :x ja niin karmea paikkakunta että sieltä lähtee aina yhtä hyvillä mielin pois =)
 
Ylipäänsä kaikki suomalaiset pikkukylät ja vähän isommatkin, joiden kuntakeskuksista ei löydy yhtään ainoaa 60-lukua vanhempaa rakennusta. En muuta enää ikinä paikkaan, jossa meinaa itku päästä jo ovesta ulos astuessa kun ympäristö on niin ruma! Ei ne istutukset mitään pelasta jos arkkitehtuuri on harmaita kuutioita tai tasakattoisia rumiluksia. Hyi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
En oo asunu mutta Varkauteen en muuttais ikinä enkä Kouvola/Valkeala/Kuusaankoski :x
Mikäs Kouvolassa nyt niin kamalaa on? Oletko ikinä edes käynyt? Sitä paitsi mainitsemasi kunnat on nykyään yhtä samaa kaupunkia eli Kouvolaa.
juu olen kyllä käynyt :x ja niin karmea paikkakunta että sieltä lähtee aina yhtä hyvillä mielin pois =)
Mistä Kouvolan osasta sä nyt puhut?
Valkealasta? Kuusankoskesta? Voikkaasta? Elimäestä? Anjalankoskesta? Vai itse "keskustasta" eli Kouvolasta?
 
hihhei
KEMI!!!! aivan hirveän masentava paikka. rapistuva pikkukylä, ihmiset todella junttimaisia ja sisäänpäin lämpeäviä. kaupunki haisee välistä ihan pilaantuneelle kanamunalle.. onneksi ONNEKSI ei tarvi sinne mennä enää koskaan!!!
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ylipäänsä kaikki suomalaiset pikkukylät ja vähän isommatkin, joiden kuntakeskuksista ei löydy yhtään ainoaa 60-lukua vanhempaa rakennusta. En muuta enää ikinä paikkaan, jossa meinaa itku päästä jo ovesta ulos astuessa kun ympäristö on niin ruma! Ei ne istutukset mitään pelasta jos arkkitehtuuri on harmaita kuutioita tai tasakattoisia rumiluksia. Hyi.
Kuvailit juuri KOUVOLAN :LOL:
 
Turku!!! Kaunis kaupunki ja ihan mukavat ihmiset, mut päättäjät ihan p:stä. Turun mafia on edelleen elossa ja voi hyvin. Sen mukaista on myös päätöksien teko. Rahat pois köyhiltä ja lapsiperheiltä, että riittää päättäjien "tutustumismatkoihin" ympäri maailmaa. Tänään tieto, että kirjastoja pistetään lomautusten takia kiinni. Mut rahaa riittää päättäjien reissuihin.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
En oo asunu mutta Varkauteen en muuttais ikinä enkä Kouvola/Valkeala/Kuusaankoski :x
Mikäs Kouvolassa nyt niin kamalaa on? Oletko ikinä edes käynyt? Sitä paitsi mainitsemasi kunnat on nykyään yhtä samaa kaupunkia eli Kouvolaa.
juu olen kyllä käynyt :x ja niin karmea paikkakunta että sieltä lähtee aina yhtä hyvillä mielin pois =)
Mistä Kouvolan osasta sä nyt puhut?
Valkealasta? Kuusankoskesta? Voikkaasta? Elimäestä? Anjalankoskesta? Vai itse "keskustasta" eli Kouvolasta?
Kuule ihan koko helahoito samanlaisia tuppukyliä, rumia rakennuksia ja tympeitä ihmisiä täynnä =)
 
hups
Alkuperäinen kirjoittaja kyl:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Helsinki, Sörnäinen (onneksi olin vain 2 kk. opiskelijana, ennen kuin sain asunnon ). Hirveä paikka, järkyttäviä tyyppejä notkui nurkilla vastaan. Asuntokin oli ihan kauhea. Kerran kadulla velloi vastaan iso, tosi lihava nainen, joka alkoi huutaa mulle, että olen liian laiha, "ota musta mallia"! Joo, heti :D
Jepjep. Muuallakin Helsingissä kuin Sörnäisissä tapaa näitä mielenkiintoisia ihmisiä =D
Joo, uskon sen! Mutta sen jälkeen Alppila oli paratiisi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No joo, tässä toinen Voikkaan rinnalle!!!
Forssa... Muistan kun sinne ensimmäisen kerran saavuin ja kysäisin exältä, että "missä keskusta muuten on", johon sain vastaukseksi, että "se on tämä", hmph. :D Ankea, tylsä, jotenkin "tyhjältä" vaikuttava paikka.

Hollola on yks perseenreikä kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Paimio. Ehkä sattui huono tuuri ja huono asuinalue ainakin mutta sinne en muuttais vaikka maksettais.
Me ollaan asuttu nyt paimiossa neljä vuotta, eikä mitään valittamista =) Tosin ei asuta ihan keskustassa.
 
ff
Ehdottomasti MÄNTSÄLÄ. Aivan kauhea paikka. Ainut hyvä juttu oli loistavat leipomot ja niiden myymälät. Onneksi muutimme sieltä pois. Muuten olisi alkanut perse levitä...
 

Yhteistyössä