mikä on poikasi nimi, seuraava "arvostelee"

  • Viestiketjun aloittaja nuutin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Kivat nimet vieras22:n poikatriolla. Kuopukselle oli tuo Oskari "varattuna", jos olis poika tullut. Tanelistakin tykkään kovasti, mut isännälle se tuskin olis kelvannut.

Meillä pojat Aleksi (nimi oli valittuna jo vuosia ennen poikaa, ehti vaan tulla muotiin siinä vauvaa odotellessa) ja Atte :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Meillä pojat Aleksi (nimi oli valittuna jo vuosia ennen poikaa, ehti vaan tulla muotiin siinä vauvaa odotellessa) ja Atte :heart:
Aleksi on ihana, tavallinen nimi. Jos meillä ei sukunimi alkaisi A:lla, olisi tullut Aleksi.
Atte ei ole semmoinen mitä omalle lapselle laittaisin, mutta ihan kiva. Tulee vain ekaksi mieleen lempinimi Anterosta tms.

Meillä Niklas.
 
esan äiti
No mun täytyy sanoo, et henk.koht Daniel ja Dennis ei oikeen kolahda, mutta eivät missään nimessä olo huonojakaan nimiä :) Meiltä löytyy pikkuinen poika nimeltään Esa.
 
veiras
Alkuperäinen kirjoittaja esan äiti:
No mun täytyy sanoo, et henk.koht Daniel ja Dennis ei oikeen kolahda, mutta eivät missään nimessä olo huonojakaan nimiä :) Meiltä löytyy pikkuinen poika nimeltään Esa.
Esa on ihan kiva nimi, jotenkin sulonen pienellä lapsella :) Meiltä löytyy Samuli.
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja Mila:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumea:
Mä tykkään Elmeristä tosi paljon :) Aatu on meidän pojan toinen nimi :D

Meillä siis Marius :heart:
Tähän on vielä pakko sanoa että ihana nimi tuo Marius! Vaikka siitä tuleekin mieleen eräs vampyyri ;)
ja mie luulin olevani ainut jolle tulee tuosta mieleen "kadotettujen kuningatar".. :D
 
Wiiwii
Meillä on Henrik Joel ja Mikael Erik. 1v 11kk 11 pv ikäeroa.

Tykkään Aleksista, Eliaksesta ja erikoinen, mutta komea on Miklas. En ole Aaronin, Eeliksen tai Rikun suuri ystävä.
 

Yhteistyössä