Mikä on sellainen "herkku" joka käy makean nälkään laihduttajalle?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Rahka tai maustamaton jugurtti, sokeroimaton mehukeitto ja lisäks makeutusainetta antamaan makeutta. Parempi kuitenkin kuin se sokeri enkä käytän tosiaankaan paljon :)

Jugurtista ja mehukeitosta tulee kiva juoma. Olen lisännyt hedelmiä joskus sekaan.
 
Jädee
Kevytjäätelö. Naurettavan vähän kaloreita, eikä tarvitse herkutella millään mukaherkuilla :). Proteiinipatukka myös hyvä juttu.

Tai sitten herkuttelet millä haluat ja milloin haluat. Itse herkuttelen päivittäin jollain: 1 pulla tai karkkiaski tai proteiinipatukka tai kulhollinen muroja, jos ei muuta niin sitä kevytjäätelöä ainakin. Eipä tule mitään mässäyshimoja, kun mikään ei ole kiellettyä. Joskus maistuu sipsitkin ja vaikka karkkipussi, mutta ei edes joka viikko. Keksipaketti on kuitenkin laihduttajalle huono ostos, sillä niitä on liiankin helppo napsia - paitsi että eipä ne muutamat keksitkään joskus harvoin kaada mitään laihdutusta :).

Myönnettäköön, että en edes varsinaisesti laihduta, mutta huomaamatta on viitisen kiloa kadonnut.
 
Aitoa sen olla pitää
Itse en halua kajota keinotekoisiin makeutusaineisiin, niiden terveysvaikutuksia on tutkittu aivan liian vähän - sitäpaitsi ne maistuvat pahalta, pilaavat ruoan/juoman maun, mutta makuasioista ei käy kiisteleminen ;o) Tuohon hunaja-juttuun haluan yhtyä täysin rinnoin: lapsetkin rakastavat hunajaa, meillä laitetaan kotimaista uuden sadon juoksevaa hunajaa vaikkapa murojen päälle - ja suuri rakkaus lapsille on suklaahunaja (Hunajapilvi-tuotteita muuten), eli kiehautetaan maitoa, johon lusikallinen suklaahunajaa (tietysti jos haluaa voimakkuutta kaakaoon, voi lisätä kaakaojauhetta), aivan ihanaa! Itse laitan hunajaa turkkilaiseen jugurttiin ja lisäksi marjoja/hedelmiä.
 
Tiihuska
hunaja on on yksi maailman terveysvaikutteisimmista tuotteista, ja Hunajapilvillä on makuja vois sanoo että löytyy joka lähtöö; mansikka mustikka karpaloo tyrniä nokkosta kahvia sinappia terva vanilija ja valkosipulia... terveysvaikuteista!
siinä nyt aluksi hieman katekoriaa mitä sieltä löytyy mutta käykää sen sivuilla tutustumassa ja häneltä saa tilattua niitä tai jos on lähellä nii voi käydä ostaa hänellä on myös muita paikkoja mistä voi ostaa mutta ne selviää Pilviltä ja sen sivuilta.
Itse olen vakikäyttäjä Hunajapilvin tuotteille myös muitakin tuotteita ostan häneltä etten vain hunajia. =)) JA suuri FANI!!!
 
namifani
kauppojen hyllyltä en ole löytänyt kuin tavallista hunajaa ja tarkkana saa olla että saa kotimaista. Mutta Tampereella Ahlmanin tilapuodista löytyy hunajaherkkuja ja paljon muutakin. Nettisivuille kurkistin ja siellä muutama jälleenmyyjä mainitaan. Jyväskylästä en löytänyt mainintaa, mutta tampereen ympäristöstä löytyy muiltakin paikkkakunnilta
 
"Hunaja"
kauppojen hyllyltä en ole löytänyt kuin tavallista hunajaa ja tarkkana saa olla että saa kotimaista. Mutta Tampereella Ahlmanin tilapuodista löytyy hunajaherkkuja ja paljon muutakin. Nettisivuille kurkistin ja siellä muutama jälleenmyyjä mainitaan. Jyväskylästä en löytänyt mainintaa, mutta tampereen ympäristöstä löytyy muiltakin paikkkakunnilta
Joka paikassa on vain sitä Sam-hunajaa.
 
plm
Mä olen erilainen painonpudottaja koska olen mieluummin ilman makeaa kuin että söisin jotain keinotekoisia mössöjä ja sössöjä.
Tai sitten ihan oikeaa suklaata tai jäätelöä mutta vain vähän ja harvoin.
 

Yhteistyössä