Mikä on suurin palapeli mitä olette tehneet?

  • Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Luulen, että maksimissaan 1500 palaa. Moneen vuoteen en ole pystynyt niitä tekemään, koska perheeltä ei liikene aikaa. Voisin kyllä vaikka kaiket illat viettää palapelien ääressä. En ole koskaan säilytellyt koottuja palapelejä.
 
"vieras"
1000 palan palapelejä tein monta aikoinaan, kun oli jalka kipsissä viikkoja ja taas viikkoja. Tein valmiiksi ja sit jonkun ajan päästä purin takas laatikkoon. Jotkut saatoin tehä toiseenkin kertaan, kun tosiaan kesti vuoden että jalka parani.. en ees muista montako palapeliä sinä aikana tein.
 
hhhmmm
Se taitaa olla tää mun elämä. Ehkäpä kun saan kaikki palaset sitten viimein loksahtamaan kohdalleen voin ripustaa kuvia sen varrelta seinälle, juuri nyt se ei ole vielä valmis.
 
"mä"
http://www.puzzlehouse.com/lahainavision13200.htm

Tuo on suurin, minkä olen tehnyt. Se on muutamassa osassa varastossa (on niin tajuttoman kokonen), mutta sitten kun saadaan oma talo valmiiksi niin sinne olisi tarkoitus laittaa mun "työhuoneeni" seinälle.

Seuraavaksi haluaisin 24 000 palan pelin.
 
"vieras"
[QUOTE="mä";23012269]http://www.puzzlehouse.com/lahainavision13200.htm

Tuo on suurin, minkä olen tehnyt. Se on muutamassa osassa varastossa (on niin tajuttoman kokonen), mutta sitten kun saadaan oma talo valmiiksi niin sinne olisi tarkoitus laittaa mun "työhuoneeni" seinälle.

Seuraavaksi haluaisin 24 000 palan pelin.[/QUOTE]

Oooh!
 
Suurin mitä olen kasannut valmiiksi, on 13200 palaa. Se on Suomessa kotimme olohuoneen seinällä kehystettynä. Tosin kehystäjä ei suostunut hommaan omissa tiloissaan, ei kuulemma halunnut ottaa riskiä että joutuu vielä kasaamaan palapelin jos onnistuu pudottamaan sen :D . Joten palapeli liisteröitiin vanerilevylle, ruuvattiin seinään kiinni, ja kehykset hän kävi asentamassa jälkikäteen omin viritelmin.

Olisin laittanut tähän liitteeksi valokuvan, mutta taidot loppui kesken :(

P.S 18000 palan palapeli odottaa neljään osaan kasattuna yhdistämistä ja samaa projektia kuin edellinen... Näihin vaan jää koukkuun, ja mukavaa näpertämistä isännän kanssa iltaisin.
 
"mä"
Suurin mitä olen kasannut valmiiksi, on 13200 palaa. Se on Suomessa kotimme olohuoneen seinällä kehystettynä. Tosin kehystäjä ei suostunut hommaan omissa tiloissaan, ei kuulemma halunnut ottaa riskiä että joutuu vielä kasaamaan palapelin jos onnistuu pudottamaan sen :D . Joten palapeli liisteröitiin vanerilevylle, ruuvattiin seinään kiinni, ja kehykset hän kävi asentamassa jälkikäteen omin viritelmin.

Olisin laittanut tähän liitteeksi valokuvan, mutta taidot loppui kesken :(

P.S 18000 palan palapeli odottaa neljään osaan kasattuna yhdistämistä ja samaa projektia kuin edellinen... Näihin vaan jää koukkuun, ja mukavaa näpertämistä isännän kanssa iltaisin.
Ootko harkinnu 24 000 palan pelin tekemistä? Oma suosikkini on http://www.puzzle-portal.com/index.php?kennung=1296230490_a8a1702f29f25c5442d1de2c013e261a&limit1=&limit2=16&limitseite=16&&sprache=com&sofortbestand=&suchen=&herstellersuchen=&cat2=&datumneu1=&datumneu2=&buchstabe=&alphabet=&preis1=&preis2=&teile1=&teile2=&auftrag=start_top&aktion=topview&sub=&sub4=fenster&bildnr=22658&buchstabe=&alphabet=&seite=&bildanzeiger=3&zureuck=

Jos se 32 000 palan peli ei olisi niin sairaan ruma niin tekisin sen (suuruudenhullu kun olen :D ), joten saa kelvata tuo linkissä oleva sitten kun palapeleille taas aikaa liikenee.
 
[QUOTE="mä";23012371]Ootko harkinnu 24 000 palan pelin tekemistä? Oma suosikkini on Jigsaws Shop - a large assortment of jigsaws

Jos se 32 000 palan peli ei olisi niin sairaan ruma niin tekisin sen (suuruudenhullu kun olen :D ), joten saa kelvata tuo linkissä oleva sitten kun palapeleille taas aikaa liikenee.[/QUOTE]

Samaa suuruuden hulluutta vissiin meissäkin, ainahan sitä olis haastavaa tehdä suurempaa ja suurempaa, kun löytyy vaan kivalla kuvalla. Tuo laittamasi kuva ei ole oikein meidän makuun, kivan raikas, mutta ei meidän tyyliä. Me tykätään enemmän "maalaus-tyylistä".

Tuolta löytyy kuva seinällä olevasta:

Clementoni Jigsaw Puzzle Love

Ja tuolta löytyy neljässä osassa olevan kuva:

Historical World Map (18000pc) Jigsaws at Fun Delivered: Jigsaw Puzzles, Toys and Games shop, Melbourne Australia
 
Mun äiti ja isäpuoli kasasi viikossa 10 000 palan palapelin. Se oli aika lyhyt aika kun ajattelee et kävivät töissä kuitenkin joka päivä :D

Naapurin kanssa ollaan ruvettu iltakahvittelun ohella tekee palapelejä. Kolmessa illassa saatiin 1000 palan peli valmiiksi ja nyt on vuorossa 2 kpl 550 palan peliä.

Itse en voi kotonani palapeliä rakennella kun kissa pitää sitä mukavana liuku- alustana :kieh:
 
"vieras"
Muistaakseni 6000 palaa on isommassa ja kokosin sen lattialla, kun ei ollut tarpeeksi isoa pöytää, mihin se olisi mahtunut. Tuolla se on laatikossa, jos vaikka tulisi uudestaan koottua joskus.

Minä kerään ne aina takaisin laatikkoon muovipusseissa, niitä voi joskus tehdä uudelleen.
 

Yhteistyössä