Mikä on teidän vanhin kodinkone?

  • Viestiketjun aloittaja "Helekkarin Heittomerkki"
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
Sähkövatkain myös :D Äiti otti kotoaan mukaan kun muutti kotoa vuonna '85 ja mä sain sen kun muutin omaan asuntoon. En edes tiedä, kuinka vanha tuo todellisuudessa on. Pitäisi kysyä.

/ Eipäs kun toi on sauvasekotin. Vai miksi tuota kutsutaan?? Se millä tehdään sosekeittoa esim.?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Lillie"
Mulla on kahvimylly, johon on kaiverrettu 1938, eli ikää on noin 76 vuotta! Jauhan sillä Viron apteekeista ostettua pakurikääpää. Ihan on siis sellainen käsikäyttöinen, hieno vanhanaikainen malli.
 
"Sari"
Mikroaaltouuni on 20 vuotta vanha, siitä en luovu, on tosi hyvä. Toinen huippupeli on suunnilleen saman ikäinen monitoimikone. Zanussin halpispyykkikone on jauhanut jo 15 vuotta ja hyvin kestänyt matkan varrella myös kahden vauvan kestovaippapyykit.

Äidiltäni löytyy paljon vanhempia vekottimia. Mankeli on 60-70-luvulta peräisin.
 
Ompelukone vm. -54 löytyy vintiltä, mallia polkusinger. Sähköompelukone on vuodelta -87, ostin ekaan omaan kotiin. Ompelen sen verran vähän että tuo välttää mainiosti verhojen ylä- ja alakäänteisiin
 
"xXx"
Mä meinasin että mulla on vanhoja mutta täällähän on niinkun tosi vanhoja :)

Sähkövatkain mummon perintöö, en tiedä tarkkaa ikää mutta epäilen 15-20v. Sain mummolta muuttaessani omilleni v. 1999. Toimii vallan hyvin. Sitten tulee mikro vuosimallia 2001, se kyllä vetelee jo viimeisiään joten on seuraavana uusintavuorossa.

Muuten, tv ei taida olla kodinkone...?
 
viieeras
sähkövatkain yli 40 v., en tiedä tarkkaan minkä verran, mutta ite oon 46 v. ja tuo oli jo silloin äitillä, kun mistään mitään alan muistamaan, nyt siis miulla. Merkkinä Kenwood :)
 

Yhteistyössä