mikä paras lehti 30v. naiselle eli minkä lehden tilaisin?

  • Viestiketjun aloittaja "mindis"
  • Ensimmäinen viesti
35v.
Me Maiset, Kodin Kuvalehti, Meidän perhe, Vauva, Koti& Keittiö, Deko,TM, AutoBild ja Hesari. Nämä meille siis tulee. Lähes kaikkia lehtiä kyllä lueskelen kun jossain vastaan tulee.
 
"vieras"
Meidän Perhe on hyvä, mutta ei mikään naistenlehti, jos sellaista kaipaa. MeNaisista tykkäsin aikoinaan, mutta lopetin tilauksen, kun alkoi ärsyttää ne tilaushinnat.
 
=) Minulle tulee tilattuna ja tykkään näistä: Evita, menaiset, irtona ostan kodinkuvalehteä ja meidänperhettä,kaikki minusta hyviä ja ikää jos sillä merkitystä niin on 46v ;) Cosmopolitan on mielestäni suunnattu suunnillen parikymppisille ja samoin trendi no ehkä viellä 30 tota trendiä lukee.
 
"Liisa"
Anna ja Me naiset ovat ihan perushyviä lehtiä. Trendi, Olivia ja Costume kannattaa jättää suosiolla väliin. Varsinkin ellosmaisen ostoskatalogi Costumen rinnalla jopa Anna näyttää melkein kaunokirjalliselta ja syvälliseltä julkaisulta (vaikka onkin oikeasti aika hömppälehti, mutta kuitenkin hyviä haastatteluja ja juttuja mahtuu Annaan myös mukaan).
 
"vieras"
Mun mielestä iän perusteella ei voi määritellä (kun aikuisista ihmisistä kyse), mikä lehti tulisi tilata. Meitä on niin monenlaisia ihmisiä ja ei kaikilla voi olla samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Pinnallinen kysymys, mielestäni. Toisaalta myönnän, että uskoisin harvemman 40 plus ikäisen tarttuvan ensimmäisenä Cosmoon...
 
---*
Kai se riippuu, mistä tykkää. Trendi on yksi lempilehdistäni, hyviä artikkeleita ja kosmetiikkaa & muotia. Kauneus & terveyskin on varsin luettava. MeNaisia joskus tilasin ja olin ihan tyytyväinen.
 
juuh
[QUOTE="vieras";28559166]Mun mielestä iän perusteella ei voi määritellä (kun aikuisista ihmisistä kyse), mikä lehti tulisi tilata. Meitä on niin monenlaisia ihmisiä ja ei kaikilla voi olla samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Pinnallinen kysymys, mielestäni. Toisaalta myönnän, että uskoisin harvemman 40 plus ikäisen tarttuvan ensimmäisenä Cosmoon...[/QUOTE]

Jokainen tietysti lukee haluamaansa lehteä iästään riippumatta. Mutta toisaalta lehtikustantajat saattavat miettiä lehdilleen kohderyhmiä, joita sisällöllä pyritään erityisesti miellyttämään, ja ikä on yksi käytettävistä kriteereistä. Esimerkiksi Demi ja ET-lehti on lähtökohtaisesti suunnattu eri ikäiselle lukijakunnalle, vaikka niistä voi toki kiinnostua minkä ikäinen lukija tahansa.
 

Yhteistyössä