Mikä parisuhde tämä tällainen on..??

Mä olen niin väsynyt jo tähän tilanteeseen.. Tuntuu, ettei mulla tai mun töillä ole mitään merkitystä.

Mä en saa mieheltä apua, en hellyyttä, en seksiä, en kosketuksia.. Sitten kun tuntuu, että olen ihan äärimmäisyyteen asti väsynyt ja kyllästynyt tilanteeseen, otan tilanteen puheeksi, asiat korjaantuvat ehkä viikoksi-kahdeksi ja sitten on taas samanlaista.

Mulla on ollut se linja, että koska olen kotiäitinä (+ epäsäännöllisesti osa-aikatyössä), mulle kuuluu suurin osa kodin töistä.. Mutta kun tämä on mennyt jo ihan naurettavaksi. Mies tee MITÄÄN, eikä ota vastuuta mistään. Oma-aloitteisesti ei tee mitään, eikä tuo häiriinny esimerkiksi siitä, että mä ja lapset tehdään pihalla töitä, hän katsoo aivan rauhassa jalat pöydällä jääkiekkoa. Eipä tee kyllä käskien, pyytäen eikä maanitellenkaan.

Viime aikoina myös se, miten hän kohtelee lapsia, on mennyt ihan kummalliseksi.. Esikoinen, 5v, narisi jotain kerran aamupalapöydässä, niin mies nappasi tyttöä ranteesta niin, että tytöltä pääsi itku. Toisena päivänä sama tyttö pyysi isäänsä pihalle, isä sanoi ei. Tytön kysyessä miksi ei, isä raivostui ja ja karjui tytölle, että jos hän sanoo ei, niin sen pitää riittää, hänen ei mitään tarvitse perustella! Tuollekaan raivostumiselle ei ollut mitään varsinaista syytä..

Voi auttakaa mua ja kertokaa, miten tästä eteenpäin. Parisuhdeterapia ei miestä kiinnosta, ja mä itsekin alan olla siinä pisteessä, etten jaksa tuollaista loppuikääni katsoa. Mutta olisiko tässä vielä jotain tehtävissä??
 
"temppu"
Onkohan mies kyllästynyt elämäänsä ja purkaa sen teihin. Väärinhän se on, varsinkin kun lapsiin purkaa. Toivottavasti hänestä saisi jotain irti, vaikkapa sitten terapiassa.
 
arvailija
[QUOTE="temppu";22073986]Onkohan mies kyllästynyt elämäänsä ja purkaa sen teihin. Väärinhän se on, varsinkin kun lapsiin purkaa. Toivottavasti hänestä saisi jotain irti, vaikkapa sitten terapiassa.[/QUOTE]

Vaikuttaa siltä, että on. Miehellä on selkeästi itsellään joku kriisi menossa, ja on siksi tarpeettoman ärtynyt. Joko hänellä on töissä stressiä, pukkaa suhdetta jonkun naisen kanssa ja miettii mitä pitäisi tehdä, joku 40-kriisi tai joku muu vastaava.
Näin siis veikkaisin, jos mies ei siis aina ole tuollainen vittupää ollut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22073936]Juu mene töihin ja kotityöt tasan.[/QUOTE]

Kulunut kommentti, äidin työssä käynti ei takaa perheen onnellisuutta ja kotitöiden puoliksi menemistä.
 
Kiitän kommenteista.. Mies ei myönnä, että missään olisi vikaa: töissä menee hyvin, mä olen ihana ja lapset rakkaita. Mikään näistä ei tosin täsmää käytöksen kanssa.
Terapia on miehen mielestä turhuutta, en mitenkään usko saavani häntä sinne..

Mun kokopäivätöihin meno tuskin mitään ratkaisisi, tienaan nyt osa-aikaisena ihan ok, eikä nettotulot käytännössä nousisi kuin parisataa kuussa, sillä kolmen alle kouluikäisen hoitomaksuista kertyy ihan mukava potti. Sitäpaitsi, jos mies ei tee nyt kotona mitään, miksi hän tekisi mun töissä ollessakaan?
 
nnnnnnnnnnnnnn
mä en kattois päivääkään tuollaista käytöstä lapsia kohtaan. Mun isä oli tuollainen ja olisi äidin pitänyt erota heti kun isä alkoi noin lapsia kohdella.
 

Yhteistyössä