Mikä puhelinmalli sulla on ?

  • Viestiketjun aloittaja maine coon/norjalainen metsäki
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
No tollainen SonyErickssonin vanha kapula, W595. Tosi rakas puhelin. Ikävä kyllä hajoamassa, ja tilalle tulee saatu Samsung GT s-5230. En paljon noista luureista välitä :)
 
"Sirkkeli"
No älä nyt yhtään naureskele :D Muhun on muuttanut vanhemmiten pieni ekoilija, ja kaikki käytetään loppuun. Ja sitten yksi syy, miksi en haluaisi uutta kosketusnäyttöpuhelinta: Mulla tippuu niin usein käsistä, ettei taatusti noi hienot puhelimet kestä sitä.
Astiat ja aurinkolasit on myös sellaisia, mihin mun ei todellakaan kannata laittaa rahaa palaamaan.
 
maine coon/norjalainen metsäki
Niinpä, jos kannattavuutta ajattelee. Mukava saada seuraa, näin yölläkin.
Hommasin ton kännyn, kun huomasin, et sen saa nyt pilkkahintaan sen aluperäseen hintaan verrattunA
 
"Sirkkeli"
Juu, siis onhan nuo käteviä vempeitä, kun nykyisin voit esim. kahtoa vaikka telkkua puhelimesta. Ja ylipäätään että olis netti puhelimessa, olis pirun kätevää. Menis pikkasen helpommin kaikki jonotukset ja odotukset tällaiselta paniikkihäiriöiseltäkin :) En mie siis pahana pidä tai ole kateellinen, jos joku hankkii sellaisen, mutta mun ei kannata kyllä. Olen niin käsi laitteiden kanssa, etten hyötyis niistä toiminnoista tyhmyyteni takia. Koska en vaan osaisi käyttää, en varmasti.
 

Yhteistyössä