Mikä siinä on kun ei enää saa käytettyjä vaatteita mistään....?

  • Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin eipä nämä taida kelvata kellekkään, kertokaa mitä ootte mieltä..
:ashamed:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106945224
Mulle kelpais muuten, mutta on vääriä kokoja nuo pienemmät :/. En koskaan (kuten aika moni muukin) huuda noita missä on kokoskaala noin laaja, mielummin vain yhtä kokoa ja tuostakin tarvitsisin vain nuo 98senttiset, joten...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä just eilen myin käytettyjä vaatteita kirppiksellä hintaan 0,50-1 eur/kpl. Aika hyvin pääsin eroon.
Noilla hinnoilla varmasti pääsekin.
Katselin tuossa vauvalle bodeja jne..nukkaisia ja likaisia, hinta 4 euroa. Eräässä hintalapussa vielä maininta, että tahrat ovat porkkanaa, laita aurinkoon niin lähtee pois =)
 
Mä olen yrittänyt myydä noita vauvan vaatteita huutonetissä ja täällä palstan kirppiksellä ja kaupaksi ei mene, vaikka ovat ihan hyväkuntoisia ja tahrattomia. Ihmiset eivät halua mitään perusvaatteita, vaan kaikki pitää olla niin retroa. Huutonetissä sain pari pientä pakettia vauvanvaatteita myytyä, tosin niissäkin hinta jäi todella pieneksi, kun ei ihmisiä kiinnosta.
Nyt yritän myydä käyttämättömiä äitiysvaatteita, niin ei kelpaa nekään.

Katsotaan miten käy kun vien viikon päästä noita vaatteita ihan kunnon kirppikselle, niin jos sitten kävisi kauppa vähän paremmin.
 
Hmm...
Musta tuntuu et on vain myyjien ahneus monesti kyseessä, ei euro/markat. Itse koluan ahkerasti kirppareita, sekä huutista. Molemmista ostan myös isompia vaatteita lapsille. En tosin kovinkaan montaa numeroa liian isoja, mutta esim nyt jo katselen myös syksyksi vaatteita samalla kun kesävaatteita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Spin offina kysäisen muuten huutismyyjiltä että kummallako tavalla vaate liikkuu paremmin, pakettina vai yksittäin? Mullakin on tunnukset kyllä sinne mutta tähän asti ollut vain ostelupuolella.. Mitkä ovat parhaimmat niksit huutisteluun?
Riippuu vaatteesta! Yleensä yksittäin saa paremman hinnan kuin pakettina... mutta todellakin riippuu vaatteesta suurimmaksi osaksi...
 
YH
Joo vaikia on löytää oikeilla kirppis hinnoilla tavaraa..
Miun pöydästä meni kaikki lastenvaatteet; sisävaatteet 0,5-1,50? joukossa oli uusia ja ulkovaatteet möin 1,5-3?..eipä tarvinnu kotiin tuoda mitään :)
 
Pistin linkin kirjanmerkkeihin. ;)
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin eipä nämä taida kelvata kellekkään, kertokaa mitä ootte mieltä..
:ashamed:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106945224
:) Kyllä kelpaa, odotteles huudon sulkeutumista, tai siis sen lähenemistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin eipä nämä taida kelvata kellekkään, kertokaa mitä ootte mieltä..
:ashamed:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106945224
Mun mielipide on se että nuo kannattaisi myydä siten että jokainen koko erikseen ja sitten erottelisit ne tahraiset ja reikäiset vaikka omiksi paketeiksi ja laittaisit nuo hyväkuntoiset omaksi paketiksi.

Paketissa oli monta vaatetta jotka vosiin ostaa mutta kun puolet oli sellaisia jotka eivät kiinnosta (mm. en osta vaatetta jossa tahra) niin en pakettia tuosta syystä lähtisi huutamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä olen yrittänyt myydä noita vauvan vaatteita huutonetissä ja täällä palstan kirppiksellä ja kaupaksi ei mene, vaikka ovat ihan hyväkuntoisia ja tahrattomia. Ihmiset eivät halua mitään perusvaatteita, vaan kaikki pitää olla niin retroa. Huutonetissä sain pari pientä pakettia vauvanvaatteita myytyä, tosin niissäkin hinta jäi todella pieneksi, kun ei ihmisiä kiinnosta.
Nyt yritän myydä käyttämättömiä äitiysvaatteita, niin ei kelpaa nekään.

Katsotaan miten käy kun vien viikon päästä noita vaatteita ihan kunnon kirppikselle, niin jos sitten kävisi kauppa vähän paremmin.
Mä en oikein osaa ostaa perusvaatteita netin kautta, en edes äitiysvaatteita. Vain joitakin erikoisempia ostan netistä, muut kirpparilta..
 
Pizda
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin eipä nämä taida kelvata kellekkään, kertokaa mitä ootte mieltä..
:ashamed:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106945224
Mun mielipide on se että nuo kannattaisi myydä siten että jokainen koko erikseen ja sitten erottelisit ne tahraiset ja reikäiset vaikka omiksi paketeiksi ja laittaisit nuo hyväkuntoiset omaksi paketiksi.

Paketissa oli monta vaatetta jotka vosiin ostaa mutta kun puolet oli sellaisia jotka eivät kiinnosta (mm. en osta vaatetta jossa tahra) niin en pakettia tuosta syystä lähtisi huutamaan.
Ja ehkäpä yksittäin vielä jos laittaisit. Saisit varmaan paremman hinnan. Tuo kokohaitari on liian iso. Itsellä käyttöä just nyt 92cm vaatteilla, pian 98cm, mutta 86cm on liian pienet. Enkä varmaan ole ainoa jolla sama ongelma.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin eipä nämä taida kelvata kellekkään, kertokaa mitä ootte mieltä..
:ashamed:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106945224
Mun mielipide on se että nuo kannattaisi myydä siten että jokainen koko erikseen ja sitten erottelisit ne tahraiset ja reikäiset vaikka omiksi paketeiksi ja laittaisit nuo hyväkuntoiset omaksi paketiksi.

Paketissa oli monta vaatetta jotka vosiin ostaa mutta kun puolet oli sellaisia jotka eivät kiinnosta (mm. en osta vaatetta jossa tahra) niin en pakettia tuosta syystä lähtisi huutamaan.
Peesailen. En paketissakaan halua ostaa tahraista tai reikäistä vaatetta, ei vaikka tulisi vähän 'kaupan päälle'. Eli tahralliset erikseen, neuvon minäkin.
 
unikuu108
mäkin etsin pojalle vaatetta.. huutiksessa ei nyt ole juuri sellaisia paketteja tarjolla ja pakettina mieluummin ostan vaatteet, mut kaikki paketissa olevat sais kyllä miellyttää kunnoltaan ja väreiltään.. kun ei haluais kuitenkaan ostaa kulahtaneita/venyneitä tai reikäisiä/tahraisia vaatteita..
 
ap
Justin tuollaisia vaatteita haluisin ostaa pakettina mitä marika73 esitteli, mutta kokoskaala on liian suuri. Me kun etsitään 98cm, ehkä 92cm menee myös muta monessa huutispaketissa on ängetty mukaan noita 86cm :( Ihan pari tahraista minäkin pakettiin huolin, mielummin ei yhtään. Noita tahraisia on omasta takaakin jo...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Justin tuollaisia vaatteita haluisin ostaa pakettina mitä marika73 esitteli, mutta kokoskaala on liian suuri. Me kun etsitään 98cm, ehkä 92cm menee myös muta monessa huutispaketissa on ängetty mukaan noita 86cm :( Ihan pari tahraista minäkin pakettiin huolin, mielummin ei yhtään. Noita tahraisia on omasta takaakin jo...
no katoitko sä sen nahulin paketin ja olihan siellä muutaki
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Justin tuollaisia vaatteita haluisin ostaa pakettina mitä marika73 esitteli, mutta kokoskaala on liian suuri. Me kun etsitään 98cm, ehkä 92cm menee myös muta monessa huutispaketissa on ängetty mukaan noita 86cm :( Ihan pari tahraista minäkin pakettiin huolin, mielummin ei yhtään. Noita tahraisia on omasta takaakin jo...
no katoitko sä sen nahulin paketin ja olihan siellä muutaki
Mikä paketti, nyt meni ohi???

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Justin tuollaisia vaatteita haluisin ostaa pakettina mitä marika73 esitteli, mutta kokoskaala on liian suuri. Me kun etsitään 98cm, ehkä 92cm menee myös muta monessa huutispaketissa on ängetty mukaan noita 86cm :( Ihan pari tahraista minäkin pakettiin huolin, mielummin ei yhtään. Noita tahraisia on omasta takaakin jo...
no katoitko sä sen nahulin paketin ja olihan siellä muutaki
Mikä paketti, nyt meni ohi???
huutiksessa
 
vieras
Ja just täällä valitetaan että mikä on kun ei kauppa käy kirppareilla! Kaikenkokoista vaatetta tarjolla, hintaa tiputetaan viikosta toiseen, eikä kukaan osta! Omani poistin uudistuksen myötä ja vein uffin laatikkoon, ihan hyväkuntoista mutta puolessa vuodessa sain muutaman vaatteen myytyä, hinnat oli 1-3 euroa riippuen oliko käytetty vai uudenveroinen!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Justin tuollaisia vaatteita haluisin ostaa pakettina mitä marika73 esitteli, mutta kokoskaala on liian suuri. Me kun etsitään 98cm, ehkä 92cm menee myös muta monessa huutispaketissa on ängetty mukaan noita 86cm :( Ihan pari tahraista minäkin pakettiin huolin, mielummin ei yhtään. Noita tahraisia on omasta takaakin jo...
no katoitko sä sen nahulin paketin ja olihan siellä muutaki
Mikä paketti, nyt meni ohi???
huutiksessa
Juu, nuo oon katsonut läpi. muuten varmasti huutaisinkin noita mutta niissä on ulkovaatteita nostamassa hintaa... Ja kenkiä. Jos olisivat ilman haalareita niin varmasti taistelisin noista vaatteista muiden joukossa :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja just täällä valitetaan että mikä on kun ei kauppa käy kirppareilla! Kaikenkokoista vaatetta tarjolla, hintaa tiputetaan viikosta toiseen, eikä kukaan osta! Omani poistin uudistuksen myötä ja vein uffin laatikkoon, ihan hyväkuntoista mutta puolessa vuodessa sain muutaman vaatteen myytyä, hinnat oli 1-3 euroa riippuen oliko käytetty vai uudenveroinen!
Minä en ole kovin montaa isoa vaatepakettia kaks+ kirpparilta löytänyt. Aina myydään yksittäisiä. Tulee kohtuuttomat pk:t ainakin meille jos 4 lapselle vaatteet ostan yksitellen.

 

Yhteistyössä