mikä synnytyksessä on ärsyttävintä?

  • Viestiketjun aloittaja omena
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Ponnistuksentarvetunne ja..tai no, se tunne on jotain niin ärsyttävää, ettei tarvi muuta sanoa. Kyllähän synnytyksessä kipuakin tuntui mut näin jälkeenpäin, ponnistaminen oli ihan sieltä ja syvältä.
Mä tunsin kyllä möykyn tuolla alapäässä sillon kun oli 10cm auki ja piti ruveta hommiin. Mut mulla ei ollu minkäänlaista tarvetta tai pakkoa ponnistaa :O No en siinä kyllä sitten onnistunutkaan ja imukupilla tuli.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Ponnistuksentarvetunne ja..tai no, se tunne on jotain niin ärsyttävää, ettei tarvi muuta sanoa. Kyllähän synnytyksessä kipuakin tuntui mut näin jälkeenpäin, ponnistaminen oli ihan sieltä ja syvältä.
Mä tunsin kyllä möykyn tuolla alapäässä sillon kun oli 10cm auki ja piti ruveta hommiin. Mut mulla ei ollu minkäänlaista tarvetta tai pakkoa ponnistaa :O No en siinä kyllä sitten onnistunutkaan ja imukupilla tuli.
Miulla kyl tuntui ja pahinta siinä oli, kun tuntui ettei mitään tapahdu. Miul tuntui molemmissa, mut esikko piti auttaa imukupilla silti :/
 
Kamalinta oli hoitovirhe joka sattui minun tapauksessani.. Kun puuduttivat varmuuden vuoksi välilihan, niin hoitaja ei muistanut aspiroida joten laittoi puudutteen verisuonistoon! Siitä sitten toinen häpyhuuleni turposi ja muuttui kivikovaksi ja mustaksi.. Tämän takia en pystynyt edes kuvittelemaan kahteen viikkoon istumista ja kävelykin tuotti hankaluutta!! Hoitaja myönsi virheensä heti kun oli puudutteen laittanut.. Ei voinut enää tehdä asialle mitään :(
 

Yhteistyössä