Mikä teillä on auttanut selkäkipuun? Akupunktio, hieronta?.... jotain muuta?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
kun elämää on tietokoneessa ja autossa vain viime aikoina, niin selkä alkoi oireilemaan pahasti. Ens vkolla tarkoitus taas päästä saalille. Mutta luulen ei se heti poista sen kivun
 
"vieras"
Ei mikään, valitettavasti, kun on sitkeitä nivellukkoja rangassa.

Jos kyse vain lihasjumeista, hieronta ja jumppa voivat auttaa. Akupunktiokin rentouttaa lihaksia tehokkaasti.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27200063]Ei mikään, valitettavasti, kun on sitkeitä nivellukkoja rangassa.

Jos kyse vain lihasjumeista, hieronta ja jumppa voivat auttaa. Akupunktiokin rentouttaa lihaksia tehokkaasti.[/QUOTE]

Entäs kiroapraktikko?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27200088]Jos sulla on kyse lihasten jumiutumisesta, kiropraktikosta ei ole mitään hyötyä. Kiropraktikko auttaa nivellukoissa, tai sitten ei. Minulla ei.[/QUOTE]

En tiedä mistä on kyse, mutta jo 2vkoa selkä ihan poiki
 
"vieras"
Jep, liikunta ja selän lihasten kunnossa pitäminen on ykkönen. Hieronta myös auttaa, mutta itse sain apua myös magneeteista. Mulla on sekä koruja, että sellanen voimakkaampi "täsmähoitomagneetti". Korvien välissä tai ei, mutta selkeästi auttavat. Tosin mulla on kyllä ihan diagnosoitu kaikea "pikkukivaa" tuolla selässä, jonka takia särkee, mutta sulla tuskin kyse muusta kun liikunnan puutteesta.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27200165]Jep, liikunta ja selän lihasten kunnossa pitäminen on ykkönen. Hieronta myös auttaa, mutta itse sain apua myös magneeteista. Mulla on sekä koruja, että sellanen voimakkaampi "täsmähoitomagneetti". Korvien välissä tai ei, mutta selkeästi auttavat. Tosin mulla on kyllä ihan diagnosoitu kaikea "pikkukivaa" tuolla selässä, jonka takia särkee, mutta sulla tuskin kyse muusta kun liikunnan puutteesta.[/QUOTE]

Mä kävin juuri lääkärillä flunssan takia ja selänkivun takia, samalla kysyin että kuvavat selän ja keuhkot siis kaikki, kun epäilin jopa keuhkokuumen. Mutta kaikki kunnossa.... ehkä vielä se on flunssan takia niin kuin lääkäri sanoi kun mulla lima keuhkoissa uudet flunssan takia joka on nyt aika tavallista, myös liikunan puute, kun ei ollut aika 1kk missä käydä. Mutta se vaiva mua niin paljon että yölläkin vaikea nukkua Ehkä pakko tosissaan myös terveyttä ajatella ja lähteä saalille on aika tai ei, venyttää sen jotenki....

Mutta kiitos aivan kaikille, mun nyt pakko mennä, ajaa Poriin:snotty:
 

Yhteistyössä