Mikä teitä naimisissa olevia naisia oikein vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja uroskoiras
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen kai? Kyllähän se itsetuntoon vaikuttaa jos huomaa että herättää miehissä vielä kiinnostusta vaikka onkin monenkin? lapsen äiti ja itestä tuntuu että naama on kuin petolinnunperäpää ja tissit roikkuu navassa asti.

Ja jos kotona on mies joka ei kotihommista välitä mutta silti pitäis sitäkin paijata! Mulla ainakin halukkuuteen vaikuttaa miehen aktiivisuus kotihommissa. Jos oon päivän yksin raatanu niin kun lapset nukahtaa niin mielummin nukun sitten itekkin. Mä pystyn keskittyyn seksiin jos oon rentoutunut eikä mikään vaivaa mutta mies rentoutuu seksissä.
 
uroskoiras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä jotkut ajattelee, että kun olet naimisissa, et ala soitella perään ja vainota. Jos et vaikuta erityisen kiinnostuneelta ja yritä iskeä kaikkia, sinusta voi huokua myös semmoista itsevarmuutta ja "tasoa"

Ei sillä, että itte tommosta tekisin.
Siis minä en yritä iskeä ketään!
 
minä kans
Mua vikitteli viikonloppuna yks renttumies, mutta missään nimessä mukaan en lähtenyt. Tää mies on vielä meidän kaveripiiristä, joka petti tyttöystäväänsä useamman kerran.
Mukaan olisin lähtenyt samantien ellei omaa ihanaa miestä olisi. Mutta vain käymään sen sängyssä :D Oisinksmä sit ollu renttunainen, jos oisin menny.
Mut kieltämättä itsetunto nousi hieman, kun olen useamman lapsen äiti ja välillä tuntuu siltä, et tissit roikkuu polvissa, silmäpussit muuraa silmät ja perä laahaa takana.
 
heh heh
Mä aivan järkytyin kun luin ap.n tekstin!!! Kunnes huomasin,että kirjoittaja olikin UROS! :) Siinä vaiheessa pääsi jo nauru. Koeta nyt "uros" kestää paineesi?onko rankkaa?:)

Se olisi ollut kamalampaa ja aivan järkyttävää suorastaan jos naimisissa olevat naiset alkaisivat ehdottelemaan petipuuhia toisilleen. Hui,kuinka sitä uskaltais lastenleikkipuistossakaan vieraille naisille puhu,kun ei tietäis mitä niillä oikeesti mielessä ja vielä 40+. Heh heh!
 
No juu
Itsellä taas kokemuksia ihan päinvastaisesta; minä 31-vuotias nainen, 12 vuotta mieheni kanssa yhdessä ollut, 8,5v niistä aviossa. Eipä enää huvita paljon viihteellä tyttöporukassa käydä, kun aina joku takiainen takapuolessa kiinni. Sellasia nuoria pojankloppeja tai sit juuri niitä 40+ ukkomiehiä. Että ap:n mainitsema homma toimii myös toisin päin...
 
aisiis
Alkuperäinen kirjoittaja uroskoiras:
Olen saanut viime aikoina useita tarjouksia petipuuhiin naimisissa olevilta rouvilta.
Eikä nämä ole tulleet baareissa, vaan ihan arjessa, vapaa-ajalla, työelämässä yms.

Olen kohteliaasti kieltäytynyt kahdesta syystä: olen naimisissa ja tyrkyttäjät on olleet naimisissa.

Kysymys kuuluu, mikä ihme teihin on mennyt?

Oon 40+
Eipäs yleistetä kuitenkaan. Olen naimisissa ja omassakin ukossa on ihan tarpeeksi tekemistä enkä kaipaa vierasta. Pöh sanon minä. Ne naikkoset taitaa kaivata jännitystä elämäänsä, siitä se taitaa johtua...

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja uroskoiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä jotkut ajattelee, että kun olet naimisissa, et ala soitella perään ja vainota. Jos et vaikuta erityisen kiinnostuneelta ja yritä iskeä kaikkia, sinusta voi huokua myös semmoista itsevarmuutta ja "tasoa"

Ei sillä, että itte tommosta tekisin.
Siis minä en yritä iskeä ketään!
Niin juuri, siinäpä se. Se tarkoittaa sitä, että nainen voikin tuntea itsensä joksikin erikoiseksi, jos sinut onnistuu saamaan. Ja se kertoo sen, että olet tasokas jos kuka vaan ei kelpaa.

Sellaset limaiset kähmijät ei ole naisten suosiossa, koska ne on ällöjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja uroskoiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä jotkut ajattelee, että kun olet naimisissa, et ala soitella perään ja vainota. Jos et vaikuta erityisen kiinnostuneelta ja yritä iskeä kaikkia, sinusta voi huokua myös semmoista itsevarmuutta ja "tasoa"

Ei sillä, että itte tommosta tekisin.
Siis minä en yritä iskeä ketään!
Niin juuri, siinäpä se. Se tarkoittaa sitä, että nainen voikin tuntea itsensä joksikin erikoiseksi, jos sinut onnistuu saamaan. Ja se kertoo sen, että olet tasokas jos kuka vaan ei kelpaa.

Sellaset limaiset kähmijät ei ole naisten suosiossa, koska ne on ällöjä.

Aivan. Jos lähtee ehdottelemaan vaikka baarissa miehelle jotain, ni kiinnostus lopahtaa samantien siihen, kun se kaivaa jo narikkalippua. Eli väistämättä tulee se tunne, että eipä oo kuherrrellut hetkeen. Ja ne juuri niitä ällöjä kähmijöitä ovat, kelle kelpaavat ikään, luonteeseen ja ulkonäköön katsomatta kuka tahansa, kunhan vaan pääsee tökkäämään vehkeensä ees johki reikään.
 
piilossa
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Vaikee sanoo kun ei ite harrasta moista, vaan jospa ne on niitä puutteessa olevia palstamammoja, jotka kuvittelee et oot yksi niistä puutteestaan valittavia ukkoja täällä ;)
Eikös naisiakin tavata syytellä provosoivasta käytöksestä tai pukeutumisesta vastaavassa tilanteessa et säkki päälle ja jätä parta ajamatta ja dödöt piiloo nii eiköhän tuo pikkuhiljaa ala loppua. :)
Tuo voi naisesta riippuen olla myös provosoivaa käytöstä! "Karski jätkä" tuhma parransänki naamassa.




 
piilossa
Alkuperäinen kirjoittaja kehris:
mikäs teitä miehiä vaivaa kun pitää sotkeutua naimisissa oleviin ja vieläpä vaikka itsekkin on naimisissa?
Tätä minäkin! Jos naimisissa olevat miehet yhtenä tiukkana rivistönä kieltäytyisivät ehdotuksista, niitä ei enää satelisi! Vonkaus on selvästikin tuottanut useasti tulosta, koska se jatkuu ja lisääntyy.

Henkilökohtaisesti en ole harrastanut aloituksessa mainittua toimintaa.

 
piilossa
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
eikö se nyt ole hyvä, että kelpaisit muillekkin kuin vain vaimollesi....kyllä mua huolettais jos kukaan nainen ei yrittäis mun miestä pokailla....
Mua taas ei huolettaisi! Ajattelisin, että mies olisi silloin kaikkien mielestä "turha toivo" ja menee vain aikaa hukkaan, jos kuuta taivaalta yrittää pokata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.


Mä en ainakaan osaa tuohon vastata,yksikään mies ei ole aikaan saanut tuota lakoomisefektiä.

 
,-,-,-
Juu, on naiset kyllä villiintyneet 40+ ikäryhmässä huomattavasti entisaikoihin verrattuna.
Laivat varsinkin on melkoisia mestoja nykyisin.

Sulle nostan hattua, pidä linjas myös jatkossa!
 

Yhteistyössä