Mikä toi facebookin juoma juttu on?

  • Viestiketjun aloittaja facettaja
  • Ensimmäinen viesti
"viivi"
"Pelataan taas peliä. Me halutaan että me naiset tehtäis jotain erillaista FB:ssa, että tieto rintasyövästä nousis. Viime vuonna pelattiin peli, missä FB statukseen päivitettiin rintaliivien väri. Miehet mietti monta päivää että mitä ihmettä nuo värit tarkoittaa. Tänä vuonna olisi kyseessä suhteet.
Eli millainen vaihtoehto näistä kuvastaa suhdettasi:

Tequila: olen vapaa ja vallaton nainen
Rum: olen "kosketa ja mennään" nainen
RedBull: olen suhteessa/ seurustelen
Beer: olen naimisissa
Vodka: Olen "se toinen"
Sprite: olen nainen joka ei osaa löytää oikeeta miestä itselleen
Whiskey: olen vapaa nainen, jolla on ystäviä ja bileet ei lopu ikinä
Liquor: olen nainen, joka haluais olla vapaa
Gin: olen nainen kuka haluais naimisiin

Eli nyt vaan poimit oman "juomasi" lisäät sen FB statukseen. Sitten kopoit ja liität tämän viestin kaikille naispuolisille kavereille. Viime vuoden rintaliivi peli pääsi uutisiin saakka. Laitetaan tänä vuonna vielä paremmaksi ja näytetään kuinka paljon valtaa meillä naisilla on. "
 
fewqfef
[QUOTE="viivi";23012949]"Pelataan taas peliä. Me halutaan että me naiset tehtäis jotain erillaista FB:ssa, että tieto rintasyövästä nousis. Viime vuonna pelattiin peli, missä FB statukseen päivitettiin rintaliivien väri. Miehet mietti monta päivää että mitä ihmettä nuo värit tarkoittaa. Tänä vuonna olisi kyseessä suhteet.
Eli millainen vaihtoehto näistä kuvastaa suhdettasi:

Tequila: olen vapaa ja vallaton nainen
Rum: olen "kosketa ja mennään" nainen
RedBull: olen suhteessa/ seurustelen
Beer: olen naimisissa
Vodka: Olen "se toinen"
Sprite: olen nainen joka ei osaa löytää oikeeta miestä itselleen
Whiskey: olen vapaa nainen, jolla on ystäviä ja bileet ei lopu ikinä
Liquor: olen nainen, joka haluais olla vapaa
Gin: olen nainen kuka haluais naimisiin

Eli nyt vaan poimit oman "juomasi" lisäät sen FB statukseen. Sitten kopoit ja liität tämän viestin kaikille naispuolisille kavereille. Viime vuoden rintaliivi peli pääsi uutisiin saakka. Laitetaan tänä vuonna vielä paremmaksi ja näytetään kuinka paljon valtaa meillä naisilla on. "[/QUOTE]

Juuri näin - aina löytyy niitä naisia, joilla ei ole mitään kykyä pitää joitain asioita vain naisten tietoisuudessa. Se siitä "yhteen hiileen" puhaltamisesta. Helvetissä on kuulemma paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan...
 
fadsddasf
En ymmärrä mikä järki tuossa on. Tai siis miten moinen muka edistää ihmisten tietoisuutta rintasyövästä? Ja miksi liittää joku typerä naisten valta-systeemi mukaan?
Samaa mäkin mietin. JA sit kun tuota laittaa statukseen, niin voisi oikeasti tuon viestin välittää muille naisille, niin ei tarttisi täällä kysyä mistä on kyse. Mä en ainakaan tiennyt, vaikka nainen olen ja niitä viestejä tuli.
 
An
Miksi ei samalla systeemillä levitettäisi jotakin rintasyöpään liittyvää lausetta tms..? Varmasti olisi paljon tehokkaampaa, jos OIKEASTI tahdottaisiin parantaa rintasyöpätietoisuutta.
 

Yhteistyössä