Mikä vaivaa ihmistä, joka ei kiroile koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelen vain
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelen vain
En ole kuullut koskaan kuullut erään tuntemani aikuisen kiroilevan, hän ei siis KOSKAAN sano mitään kirosanoja, ei edes kaikkein viattomampia kirosanoja. Kaikki muutkin hänet tuntevat ihmiset ovat huomanneet saman, hän ei ole ikinä kiroillut vaikka kaikki muut kiroilevat. Mikä vittu häntä vaivaa? Onko hän kenties idiootti?
 
Uskovainen? Paitsi että multa lipsahtaa valitettavasti välillä jos oikein suutun.
Tai sit on niinku mun ystävä jonka lapsuudenkodissa ei kiroiltu ja sitä pidettiin tyhmänä käytöksenä. Koskaan ei hän ole kiroillut.
 
Voi Juman Perkele Saatana
En ole kuullut koskaan kuullut erään tuntemani aikuisen kiroilevan, hän ei siis KOSKAAN sano mitään kirosanoja, ei edes kaikkein viattomampia kirosanoja. Kaikki muutkin hänet tuntevat ihmiset ovat huomanneet saman, hän ei ole ikinä kiroillut vaikka kaikki muut kiroilevat. Mikä vittu häntä vaivaa? Onko hän kenties idiootti?
Joo, varmasti se on joku vitun kusipää ja paskamainen idiootti, Saatana. Mitä vittua edes olet sellaisen Helvetin kyrvänimijän kanssa tekemisissä? Eihän sellaista huoraa kukaan vitun normaali kestä yhtä vitun hetkeäkään.
 
vierailija
ihan suomen kielellä :whistle:voi kertoa miksi niin monet ihmettelee o_O,miksi joku ei kiroile :ROFLMAO:ja sen oudon ja kummallisen asian nimi on sivistynyt ihminen(y), joka ei varmaan kaipaa teidän jurttien rujoa käytöstä ja huonoja tapoja elämäänsä:eek:.Joten hais...:poop:
 
vierailija
Mä en kiroile koskaan ääneen, mielessäni kyllä. Pitkälti johtuu varmaan siitä että kotona vanhemmat ei koskaan kiroilleet, eipä tullut sieltä mallia. Kirosana mun suuhun tuntuu niin vieraalta, kuulostaisin varmaan vaan tosi tyhmältä:LOL:
Ei siihen mitään erityistä syytä tarvita, että kiroileeko vai ei.
 
Uskovainen? Paitsi että multa lipsahtaa valitettavasti välillä jos oikein suutun.
Tai sit on niinku mun ystävä jonka lapsuudenkodissa ei kiroiltu ja sitä pidettiin tyhmänä käytöksenä. Koskaan ei hän ole kiroillut.
aika usein lipsahtaa, kun kutsuit minua viimeksikin ilman syytä huoraksi, kun oli keskustelu Italiasta. Uskovainen? Huoh...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
aika usein lipsahtaa, kun kutsuit minua viimeksikin ilman syytä huoraksi, kun oli keskustelu Italiasta. Uskovainen? Huoh...
Mun anoppi ei kiroa KOSKAAN. Enkä ole sen koskaan kuullu huutavan.
Myös mies sano, ettei ole kuullut äitinsä ikinä kironneen tai huutavan.
Onhan se vähän hassua, kun kuitenkin joskus kertoo rauhalisella äänellä, että kuinka raivostuttaa mutta ihmisestä päällepäin sitä ei huomaa ollenkaan.
 
vierailija
Multa on elämäni aikana lipsahtanu suusta vain 2 kertaa kirosana. Olin ujo kiltti lapsi ja aina sanottiin ettei kiroilla saa joten tottelin enkä ole koskaan oppinu kiroilemaan. Kuulostais ainaki omaan korvaan ihan naurettavalta jos alkaisin jotain kirosanoja huutamaan vähän sama kun aloittaisin yhtäkkiä mie sie murteen, kun en ole sitä koskaan puhunut ja se kuulostaa minusta tyhmältä. Äitikin nauro kippurassa kun kerran huvikseen sanoin että "en mie tiiä", sama ois varmaan jos kirosanan sanoisin.
 
vierailija
Aloitus on provo, mutta vastaan silti.
Itse en kiroile koskaan. En näe siihen mitään tarvetta. Lapsuudenkodissani isäni kiroili meidän kaikkien muiden puolesta sitäkin enemmän.

Minua ihmetyttää työpaikalla kiroilijat. Ei anna hyvää kuvaa ihmisestä jos ei saa asiaansa esitettyä ilman kirosanoja.
 
Nyt Echo sulla on tilaisuus taas kerran... Ala nyt nälvimään Milannaa täysillä. Kyllähän Milannasta pitää "kouluttaa" yhtä hyvä äiti, kuin sinäkin olet. Ei voi olla hyvä äiti, jos ei ole just sellainen, kuin sinä Echo olet.
Ei, vaan mä en muista koskaan haukkuneeni ketään naista huoraksi (ehkä yläasteella siskon kans riidan tuiskeessa). En ole yleensä tarkka maineestani mutta tuo oli jo kovempi syytös johon moni muukin reagoisi.
Odottelen tässä mitä Milanna vastaa.
 

Yhteistyössä