Mikä viehättää miehessä (noin yleisesti) ja mikä ei...

  • Viestiketjun aloittaja hillybilly
  • Ensimmäinen viesti
hillybilly
En ole sinkku enää aikoihin enkä etsi miestä. Tapaan työssäni ihmisiä, myös miehiä...laidasta laitaan. Mietin tässä yks päivä miksi jotkut miehet on heti niin luotaantyöntäviä tai jotenkin ärsyttäviä. Tässä listaa, epämääräisessä tärkeysjärjestyksessä;
Hot
-älykkyys
- huumorintaju- ehdoton!
- rentous
- hyvä isyys- ominaisuudet
- osaa tehdä miehisiä juttuja, koneet, autot, korjaukset
- sopivasti kunnianhimoinen
- pidempi kuin minä- ja vahvempi

Not so
- tampiot
- pullistelijat, bodarit
- tatuoidut
- tupakoijat
- liian sliipatut, pukumiehet
- kaikki mitkälie metroseksuaalit
- miehet, jotka puhuu höpöjuttuja ja höpöttää taukoamatta!
- keskitason johtajat, jotka luulee olevansa VIP mutta oikeasti pissiä päässä

Mites muilla;D
 
Maanläheisyys, rehentelemättömyys. Mies joka ei esitä olevansa jotain muuta, mitä on.
Jostain syystä sellaiset liikemiestyyppiset miehet on iso turn off. siis nää pukumiehet. En vaan tykkää.
 
Tyttö tuollainen
Mua viehättää sellanen mies, joka on sinut itsensä kanssa. Itsevarma, mutta ei itserakas. Sellanen joka on läsnä, mutta ei kuitenkaan tukahduta sua. Huumorintajunen, mutta ei tyhjän nauraja. Keskustelija, mutta ei turhaan leukojaan loukuta. Humoristinen hassuttelija, mutta ei lapsellinen. Turvallinen ja luotettava, mutta ei tylsä. Hyvä käsistään, se jos mikä on seksikästä. Hymyileväinen, pilkettä silmäkulmassa. Vahvat kädet, oih.. niihin on niin ihana tukeutua ja niin ihanaa kun niillä sua halataan ja ne harhailee tutkien. Suutelee, hitaasti hyväillen.. niskaa.. kaulaa.. Intohimoisesti.. ah.. hitaasti rintoja, vatsaa.. häpyluuta.. huoh..

Innostuinkohan liikaa ;)
 
vierailijahhah
Mua viehättää sellanen mies, joka on sinut itsensä kanssa. Itsevarma, mutta ei itserakas. Sellanen joka on läsnä, mutta ei kuitenkaan tukahduta sua. Huumorintajunen, mutta ei tyhjän nauraja. Keskustelija, mutta ei turhaan leukojaan loukuta. Humoristinen hassuttelija, mutta ei lapsellinen. Turvallinen ja luotettava, mutta ei tylsä. Hyvä käsistään, se jos mikä on seksikästä. Hymyileväinen, pilkettä silmäkulmassa. Vahvat kädet, oih.. niihin on niin ihana tukeutua ja niin ihanaa kun niillä sua halataan ja ne harhailee tutkien. Suutelee, hitaasti hyväillen.. niskaa.. kaulaa.. Intohimoisesti.. ah.. hitaasti rintoja, vatsaa.. häpyluuta.. huoh..

Innostuinkohan liikaa ;)
Suuri osa noista ominaisuuksista sulkee toisensa pois, joten jäljelle jää hymyilevä häpyluun louskuttaja.
 
vierailijahhah
Toisensa pois sulkevia ominaisuuksia: Itsevarma - ei itserakas, keskustelija - ei leukojen loukuttaja, hassuttelija - ei lapsellinen, hitaasti hyväilevä - intohimoinen.
 
Tyttö tuollainen
Toisensa pois sulkevia ominaisuuksia: Itsevarma - ei itserakas, keskustelija - ei leukojen loukuttaja, hassuttelija - ei lapsellinen, hitaasti hyväilevä - intohimoinen.
Siis mitä? Meinaatko tosissaan että itsevarma ja itserakas on sama asia? Ja että jos osaa keskustella, niin se on sama ku turhan jauhaja? Ja jos hassuttelee on lapsellinen? Ja etteikö yhtenä hetkenä voisi olla intohimoinen ja toisena viipyilevä?

Jo on mustavalkoista :ROFLMAO:
 
Tyttö tuollainen
Mua miellyttää kauniit silmät ja vahvat kädet, jos tosissaan pitää vastata. :)
Turvallinen ja luotettava, uskollinen, kiltti, olishan näitä ominaisuuksia, mutta eipä vielä oo vastaan tullut sellaista...
Vahvat kädet. Niisson taikaa. Mää olen aina sanonu miehelleni että hällon ihanan vahvat kädet. Niisson jämäkkä ote ja tarvittaessa ne osaa olla taivaallisen hellät ja näppärät ;)

Silmät nuo sielun peilit. Kyllä. En vaan osaa päättää enää niiden väriä tai kantajaa joka saa jalat heikoksi.. :D

Ja jos nyt ulkosia ominaisuuksia vielä jatkais niin: timmi treenattu kroppa, tatuointeja, kalju ja omaksi yllätyksekseni olen alkanu iän myötä tykkäämään parrakkaista miehistä. Aina ennen ollu ehdoton ei ei.. mutta mitä enemmän mää niitä nään sen enempi ne mun silmää miellyttää :p
 
vierailijahhah
Siis mitä? Meinaatko tosissaan että itsevarma ja itserakas on sama asia? Ja että jos osaa keskustella, niin se on sama ku turhan jauhaja? Ja jos hassuttelee on lapsellinen? Ja etteikö yhtenä hetkenä voisi olla intohimoinen ja toisena viipyilevä?

Jo on mustavalkoista :ROFLMAO:
Ai tää kysely oli tosikkomeiningillä. Mutta leikissäkin on puolet totta...
 

Yhteistyössä