Mikä vikana jos menkat tällaiset?

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
APUA!

Kierrot 24-27 päivää ja päivä ennen vuotoa tulee aina muutama tippa verta.
Syöpä vai mikä on tullut? Vaikuttaako tuollainen lasten saantiin, jos menkat noin epäsäännölliset ja tuo pari tippaa ennen varsinasita vuotopäivää?
 
no
No mitäs ihmeellistä tuossa on?

Itselläni on menkat aina niin että ensin yhtenä päivänä tulee vähä eli muutama tippa, sitten kaks kolme päivää ettei yhtään mitään ja sitten yks päivä ihan norona ja ne loppuu siihen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No mitäs ihmeellistä tuossa on?

Itselläni on menkat aina niin että ensin yhtenä päivänä tulee vähä eli muutama tippa, sitten kaks kolme päivää ettei yhtään mitään ja sitten yks päivä ihan norona ja ne loppuu siihen.
Lääkäri sanoi että tuo tiputtelu voi hankaloittaa lasten saantia!!
 
mam
No, ei noi kyl must kauheen epäsäännölliset, kun tiedän kaverin jol menojen väli vaihteli 22-50 päivän välillä ja niiden pituuski vaihteli!

Must sun ei kande olla huolissas ollenkaan! =)
 
Jaa-a, joku hormonijuttu se lienee, olikohan keltarauhasesta kyse vai mistä, ei jaksa nyt selvittää :whistle: . Mulle tuli tuollainen muutos menkkoihin toisen lapsen syntymän jälkeen... Eli tosiaan ennen menkkoja tiputtelee parina päivänä silleen tosi vähän ( ja nää siis eivät ole vielä varsinaisia menkkapäiviä ) ja sitten vasta normi vuoto alkaa...
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No mitäs ihmeellistä tuossa on?

Itselläni on menkat aina niin että ensin yhtenä päivänä tulee vähä eli muutama tippa, sitten kaks kolme päivää ettei yhtään mitään ja sitten yks päivä ihan norona ja ne loppuu siihen.
Lääkäri sanoi että tuo tiputtelu voi hankaloittaa lasten saantia!!
Oikeestiko?
Millä se perusteli ton?
 
tiputtelija
Mulla on ollut tuollaista tiputtelua koko ikäni ja vauva lähti alulle ekalla yrittämällä, ei siis ainakaan minun kohdallai pidä paikkaansa että vaikeuttaisi lapsen saantia.
 
tip tap
Voi olla vajausta keltarauhasen tominnassa, mutta usein kun tuollasia testataan, niin mitään todellista ongelmaa ei olekaan. Itsellä ei mitään ongelmia raskautua kolmesti tiputtelusta huolimatta.
 

Yhteistyössä