Mikähän miestä vaivaa

On tämän viikon koulutuksessa Kokkolassa ja lähtiessä kysäsin että voitko käydä polar o. pyretiltä ostaan jotain muksuille. Siis ihan vitsinä sanoin kun ei mies ikinä vaatekaupoissa vapaehtoisesti käy. Ja vastauskin oli että eihän millekkään shoppailu reissulle ole menossa
No nyt laitto tekstarin että vaatteet muksuille ostettu ja meni n 100e rahaa :eek:
Nyt kyllä tosi mielenkiinnolla odotetaan miehen huomista kotiinpaluuta. Saa nähdä onko vaatteet edes suunnilleen oikeaa kokoa. :LOL:
 
Miehet ne osaa aina välillä yllättää... Oma miekkonen tässä taannoin tuli töistä kotiin sormusrasian kanssa ja oli ihan vaan muuten hakenut mulle ihanan sormuksen. Siis mies joka yhdeksän vuoden aikana on mulle tasan kerran ostanut kukkia... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Miehet ne osaa aina välillä yllättää... Oma miekkonen tässä taannoin tuli töistä kotiin sormusrasian kanssa ja oli ihan vaan muuten hakenut mulle ihanan sormuksen. Siis mies joka yhdeksän vuoden aikana on mulle tasan kerran ostanut kukkia... :D
Kuulostaa tutulta tosin mulle ei ole sormusta sentään ostettu, mutta muutaman kerran joku kalliimpi lahja yhtäkkiä keskellä arkipäivää ja siis mies ei ostele mitään äitienpäivä, syntymäpäivä ym lahjoja. Vaan yllättelee silloin tällöin. Tosin todella harvoin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huo:
Se on käyny vieraissa ja on omantunnontuskissaan ostanu...
Arvasin että joku kiero luonne ehdottaa tätä vaihtoehtoa, mutta ei mene läpi. Tunnen ukkoni sen verran hyvin että en edes ota tuota vaihtoehtoa huomioon. Ja jos kyse olis pettämisestä niin miksi se ostais lapsille jotain eikö epäilys olis suurempi jos tois minulle jotain ;)
 
huo
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja huo:
Se on käyny vieraissa ja on omantunnontuskissaan ostanu...
Arvasin että joku kiero luonne ehdottaa tätä vaihtoehtoa, mutta ei mene läpi. Tunnen ukkoni sen verran hyvin että en edes ota tuota vaihtoehtoa huomioon. Ja jos kyse olis pettämisestä niin miksi se ostais lapsille jotain eikö epäilys olis suurempi jos tois minulle jotain ;)
ehkä se ajattelee et ajattelet noin...käänteistä!
 

Yhteistyössä