Mikkeliläisiä odottajia???

Do dih...

Nyt sit ultrassa taas käyty... Vauveli voi hyvin ja kasvaa normaalisti. Painoarvio oli nyt jo 400 grammaa. Kovin eläväinen tapaus edelleen! Ei meinannu lääkäri saada ultrattua ku heilu ku heinämies... :D Hyvin näky jossai kuvissa kaikki varpaat ja sormetkin ku huito tarpeeks! Sairasloma jatkuu vuoden loppuun asti. Töissä taas tykkäsvät, mut ei se miun vika oo jos ei lääkärit suostu kirjottaa pitkiä lomia vaan tykkäävät pätkiä tollasiin pätkiin nää aina! Nyt ihan poikki ku metästäny viimesiä joululahjoja ja seisoskellu koko päivän. Piti käydä pari vähän paksumpaa pitkää paitaa ostamassa ku tuntuu et tuonne pihalle paleltuu ja kaikki paidat taas jo jää mahan päälle liian lyhyiks...
 
Onhan se niin, että kun mulla on maanantai aamuna se eka ultra niin meen tonne keskussairaalaan enkä neuvolaan?

Oon ihan pihalla :p

Kiitos, jos viittiitte kertoa :)

Anzzu rv 9+6 tai sitte 10+3... no kohta tuonki saa tietää :) saa nähä passittaako ne mut sitte uudelleen tohon ultraan vielä, jos onki liian aikasta mennä sinne..
 
Elz: minulla kyllä oli kätilö ultraajana keskussairaalassa tai ainakin kätilönä häntä minulle puhuteltiin.

Tirpiainen: SPR:n terveysasemalla kävin alkuraskauden ultrassa tai itseasiassa olen käynyt siellä kaksikin kertaa ultrassa keväällä ja molemmat gynekologit olivat todella miellyttäviä ja asiantuntevia. Suosittelen. Hinta oli noin 70 euroa kelakorvausten jälkeen.
 
Viia voi olla et miä saan sit aina erityiskohtelua siellä ku käyn! :) Oon siis vuotojen takia juossu siellä enempi ja vähempi... :headwall: Mut muistelisin et miulla on kyllä ultrannu aikasemmassakin raskaudessa aina lääkäri,mut riippuu varmaan vähän et miten sattuukin sitten! En sit tiedä et minkä verran siellä on esim. kandeja vasta...
 
Tirpiainen
Kiitos Elz ja Viia! Taidankin ens viikolla soitella sinne ja kysellä millon ottaisivat kuvattavaksi. olen hyvin epävarma tilastani sillä olen tätä yli 2v yrittänyt ja nyt hoidoilla saatiin aikaseksi... ehkä liiankin helposti...

onko täällä muita juuri + saaneita?
 
No sehän tässä vähän onki, ku ei mulla oo juuri mitään oireita..
Ainoot oireet on, että yöllä käyn vessassa ku yleensä en sitä tee ja et rinnat on ihan pikkasen kipeemmät ku normaalisti.
Pitää toivoa, että on vaan oireeton raskaus ja kaikki olis silti hyvin :) Huomenna saa tietää :p

-Anzzu rv 10+
 
Heissan Tirpiainen mä kävin rakenne ultrassa marskilla koska siellä on selvemmät ultra laitteet kuin spr:llä. Mun kaveri kertoi ku on spr:llä töissä. Hinta on vähän kallimpi, mut sen ultrauksen tekee sairaalan gynekelogi ja on pätevä ;) Hinta oli mustaakseeni n.140 ja sit pitää hakea kelalta korvausta.
Anzzu Vaikka sulla ei olisikaan mitään oireita raskauden aikana ei se tarkoita sitä et olisi jotain vialla :hug: Ei mullakaan ole ollut oikeestaan mitään oireita ;) Pidän peukkuja sulle Tirpiainen
Anzzu Tulehan sit kertomaan ultra kuulumiset ja Elzi kiva kuulla et sulla kaikki hyvin :hug:

Baby dream ja"Topi" 21+6
 
Huomeni vaan :wave:

Pitäs tässä ruveta vähän siivoilemaan :kieh: Pesukone onkin jo pyörimässä ;)
Siivottiin eilen miehen kanssa meidän autotalli ja varasto :whistle: Sain laitettua varaston kaappiin vaavin vaatteet odottelemaan kevättä ;)
Nuorimmainen poika on räkätaudissa :snotty: sitä taitaa olla nyt liikkeellä itelläkin on vähän nokka tukossa ja päätä särkenyt :headwall:
Torstaina ois neuvola =) Tammikuussa alkas sit perhevalmennus :D
Raskaus on edennyt ihan hyvin :heart: Selkä välillä vähän juimii :kieh: Pitäs varmaan hommata se tukivyö ;)
Mut mukavaa alkanutta viikkoa :wave:

Baby dream ja "Topi" tasan 22 :heart:
 
Noniin :) ultrassa käytiin.. Elävä sikiö siellä oli ja vastas viikoja 10+1.. sydän sykki ja vähän se liikkuikin :) Niskaturvotusta ei tosin saatu mitattua, joten siihen hommaan tuli uusi aika 3.1

Oli tosi helpottavaa nähä, että siellä oli jotain, nyt tuntuu, että olen ihan oiekasti raskaana :D

LA:ta ne ei alkanu muuttamaan, ku niin vähän vaan heitti.
Seuraavaks ois se neuvolalääkäri sitten torstaina ja sitten tuo uusi ultra vielä.. hih

-Anzzu rv 10+1
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!!! :wave:
On tässä riittäny tuota hulinaa niin et ei oo kerinny käydä edes kirjottelemassa tänne kuulumisia.
Ensinnäkin on kiva nähdä et joukkoon on liittyny lisää odottajia! :)
tk82 Onnittelut pikku prinsessasta! :flower: :hug:
baby dream ollaan me tulossa sinne perhevalmennukseen, ainakin mahdollisuuksien mukaan. En nimittäin tiiä jatkuuko mulla vielä ens vuoden puolella työt vai ei. Saa nähdä.. Mikkeli kun säästää...

Me käytiin eilen marskissa rakenneultrassa ja kaikki oli oikein hyvin! =) Oli ihana nähdä taas pienokainen potkimassa masussa. :heart:
Sit on vielä neuvolakin ennen vuoden vaihdetta.
Mut nyt kaikille hyvää joulun odotusta! :xmas:
 
Heissan :wave:

Kiva kuulla Sannukka et kaikki on hyvin :hug: joo mullakin on neuvola ennen joulua tän viikon torstaina. Joo kyl myökin tullaan sinne valmennukseen. Mistäköhä me tunnistetteas toisemme :whistle:
Joo kyllähän toi kaupunki säästää kaikessa :kieh: meinaan on kokemusta ;)

Baby dream ja "Topi" 22+1
 
Heippa! Täällä ois kanssa yksi Mikkeliläinen äippä (28v.)ja odottelen kolmatta, tosin vielä alku metreillä mennään, elokuussa vasta la. Ois kiva tavata ja vaihtaa kokemuksia muiden odottajien/äippien kanssa.. Eka neuvola on 4.1. Rantakylässä asustellaan.
 

Yhteistyössä