Mikkelin seudulta odottajia?

Täällä oli eilen tarmopiikki ja tänään tuntuu, ettei jaksaisi yhtään mitään. Noh, ehkä se tästä tokenee. Kohta salille, jos saisi nyt käytyä säännöllisesti, kun työkin säännöllistyi, kun yöt jäi pois. Olisi hommaa kotona tällekin päivälle. Ei ihme, että tuntuu ettei vapaapäivinä saa levättyä, kun ei osaa olla touhuamatta.

Kattiina 23+0
 
heips aurinkoisesta iltapäivästä :hug:
ilmeisesti monikin?täällä on hoitoalalla... ?? :D itsekin olen hoitsuna vanhainkodilla,tai no jäin sairaslomalle selkäni takia ja supistusten..ja sijaisena olen ollut...mitä kaikkea kattiina olet nyt tehnyt salilla kun olet raskaana? minua hieman kiinnostaa kun olen ollut "pitkän sarjan" kävelijänä ja nyt himottais hirveesti alkaa käydä salilla..hieman huono ajankohta muta meinasin alottaa ihan kunnolla vauvelin syntymän jälkeen. B)

Sanna ja "toukka" 25+5
 
Misukka Teen laitteissa tai vapailla painoilla osan normaalisti selkää (ala+ylä), vartalon kiertoa, reisien ojentajat/koukistaja/lähentäjät/loitontajat, hauis, ojentajat, hartian takaosat, olkapäät, rintalihakset. Minulla on jaettu ohjelma, että teen koko kropan kahtena päivänä viikossa, toisena päivänä treenaan ns. korsettilihaksia. Jalkaprässiä tein eilen vielä, mutta totesin, että pitää ruveta kyykkäämään omalla painolla ja fitballin kanssa, kun tuntuu, että maha ottaa vastaan. Jumpat jouduin jättämään väliin, kun niissä ei syke pysy minulla kurissa.

Minä olen ollut laiska kävelijä , mutta jos saisi nyt itseään niskasta kiinni.

Työputki alkaa, onneksi vain neljä päivää.

 
Heippa hei!
Tännehän on tullu paljon porukkaa. :) Taitaa kaikki muut olla odottajia... :ashamed: No kumminkin. :)

Täällä joku kyseli kokemuksia mikkelin keskussairaalasta. Ite siellä synnytin viime kesänä ja ei kyllä pahaa sanottavaa löydy. Vähän oli ruuhkaa sillon, että käytävällä saatiin hetki odotella että saivat salin kuntoon edellisen jäljiltä. =) Mutta synnytyksen jälkeen ei kiireestä ollut tietoakaan, rauhassa sain siinä salissa kölliä pojun kanssa ja syödä. Sen jälkeen päästiin vielä pariksi tunniksi pulla kahville, ei se perhehuone ollut mutta joku sen tapainen (?) en oikein muista, ja sitten vasta osastolle. Osastolla ei paljoa opastettu toimissa, mutta se varmaan normaalia kun ei esikoisesta ollut kyse? Kaikki kohdalle sattuneet hoitajat oli mukavia. :)

Täällä ihana rauha kun pojat ollu nukkumassa jo yhdeksästä asti nätisti. :) Mies lähti jo alkuillasta kaverinsa vauvojen varpaita juomaan. :D

Nyt vielä töllöä tuijottamaan. :wave:
 
Työpäivä takana ja slaikäynti takana. Nyt voi hyvällä omalla tunnolla olla illan rauhassa. Huomenna olisi iltavuoro edessä ja sitten vielä aamu ja yhden päivän huokaisutauko, jolloin veli tulee kylään :). Veisiköhän tulevan kummin lastenjuttuja katsomaan :LOL: .

Elokuviin on tarkoitus miehen kanssa suunnata ja nauttia vaan vapaasta. Elokuukin alkoi jo, tuntuu, että aika menee niin äkkiä, ettei mukana pysy. Mutta hyvä vaan. Lokakuussa jäisin talviloman kautta mammalomalle ja odotan jo sitä. Odottavan aika on pitkä, niin ei uskalla ajatella, että vielä olisi kaksi kuukautta edessä.

Kati ja Möykky 23+2
 
Täällä on flunssa päällä ja saikkua 3 päivää. Inhottavaa. Mutta nyt muistan oikeasti levätä ja esimieskin oli, että soita sitten, mikä on olo ja puolikuntosena et tule töihin. Ihana kun sanoo noin, kun tietää resurssit on tiukilla.

Muuten olo hyvä. Liikkeet alkaa napakoitumaan, jos mieskin kohta ne tuntisi. Heräsin torkuilta siihen, että kylkeen tuli napakoita potkuja. =)
 
Minulle oli kela näköjään tehnyt päätökset tuista. Harmittaa vaan, kun palkkatulot olisivat olleet alkuvuonna isommat, kun tein paljon öitä ym, mutta nyt 1.4-30.9 ajalta ovat sitten jo pienemmät, kun puuttuu lisiäkin, kun olin vuosilomalla. No, ei voi mitään. Kuitenkin parempi kuin minimipäiväraha. Jos tästä nyt säästäisi vielä, kun palkkaa tulee ja kun työnantaja maksaa kuitenkin palkaa 3 ekaa kuukautta.

Ensi viikolla suuntaan katsomaan pientä serkkutyttöäni. Olivat eilen kotiutuneet ja hyvin voivat kaikki. Pikkuinen tyttö kyllä on, pituutta 46 cm ja painoa alle kolme kiloa.
 
Moi kaikille,täällä kanssa yksi odottaja mikkelin suunnalta,rv 36!Pakko oli tulla kommentoimaan tuota lääkäri asiaa.Kävin vähän aikaa sitten hänen luonaan,enkä ole vähän aikaan törmännyt niin tylyyn lääkäriin.voi olla että on ammattitaitoinen,onham hän pitkään ollut lääkärinä mikkelissä,mutta ei ole kiva asioida hänen kanssaan.Minulta jäi monta asiaa kysymättä kun ei viitsinyt turhia kysellä,kun vastaukset olivat niin tympeitä.
 
Kuullostaapa kamalalta lääkäriltä!

Täällä on sokerirasitus takana ja saa sitten seuraavalla neuvolakerralla tuloksia kuunnella. Tuntuu, että tuo käsi on rei'itetty ihan täyteen.

Muuten ei olossa ihmeempiä. Iltavuoroissa huomaa, että maha on kivikova, mutta eipä tuo tahtia haittaa. Jaloissa huomaa nyt, että turvotusta on ja neljäs ilta vielä, niin saas nähdä, kuinka poikki on.
 
Heli-84 Tottakai saat liittyä joukkoon! Teretulemasta vaan.

Täällä oli toissa yönä kivuliasta. Kyljen kääntäminen vihloi nivusessa. Eilen illalla lämmitin kauratyynyn, niin oli huomattavasti helpompi yö. NYt huomaa kanssa, että kipuilua alkaa olla, mutta eiköhän tässä nyt muutama päivä töissä porhalleta. Jos alkaa mennä pahaksi, niin ei kai siinä muu auta kuin saikkua hakea. En kyllä haluaisi, kun ei olisi enää 8 viikkoakaan jäljellä loman alkuun.
 
Olin onnekas ennen töistä pois jääntiä ku jäin kesäloman kautta äippälomalle, ei kerenny maha olemaan tiellä eikä kipujakaan ollu. Toki täytyy myöntää että pitkäks meinas käydä aika ku kerkesin olla kotona reilut kaks kuukautta ennenku poitsu synty. Noh, nyt ei sitten ole kyllä enää ollenkaa tekemisen puutetta :). Onneks herra malttaa nukkuakin ihan tosi pitkiä pätkiä :).
 
Täytyy vielä heittää kehut mikkelin synnärille kun kokemuksia oli kyselty. Kätilö oli kokoajan lähettyvillä vaikka kiirettä kätilöllä olikin (tosin ukkeli tuli maailmaan kyllä tosi vauhilla). Poika synty illalla ja saatiin olla koko yö olla synnytyssalissa. Osastolle siirryttiin sitten aamusella, täytyy hieman osaston puolta moittia että vasta iltapäivästä tultiin kysymään onko kaikki hyvin. Mutta kyllä sitten pitivät hyvää huolta. Kaikin puolin jäänyt tosi hyvä fiilis.
 
Kiva kuulla. EI tarvitse jännittää sitten synnärillä oloa. Minua ei jotenkin kiehdo ajatus siellä olosta. Tutustumaankaan sinne en pääse silloin, kun olisi perhevalmennuksen puitteissa tutustumiskäynti, enkä tiedä jaksanko erikseen sitten sinne soitella ja sopia aikaa. Kai tuonne osaa mennä synnyttämään, vaikkei olisi ollut sinne tutustumassakaan :D.
 
Me ei käyty ollenkaan edes valmennuksissa, todettiin että kyllä se lapsi syntyy valmennuksen kanssa tai ilman :). Onhan toki hyvä että niitä järjestetään. Ei se herkkua se sairaalaan meno ollu, yritin sitä vitkuttaa nii pitkälle ku mahollista eikä keretty siellä ollakkaan kun vajaa neljä tuntia ennen pojan maailmaan tuloa. Osastollakaan ei tarvinu olla kun se pakollinen aika eli että vauveli tuli 2 vrk ikäseks. Ja kyllähän se niin on että paremmin sitä saa levättyä kotona kun sairaalassa.

Kattiina: Hyvä että sokerirasitustulokset ok. :)
 
Neuvolakäynti takana. Kaikki oli ok, pää alaspäin edelleen ollaan. Syke oli vauvalla hyvä ja kun neuvolatäti mahaa hieman paineli niin syke kohos. Vaavi varmaan ihmetteli, että kuka sieltä oikein on tulossa kylään. Kolmen viikon päähän pitäisi sitten varata aika synnytystapa-arviointiin.
 

Yhteistyössä