Miks 3veen pitää olla koko ajan "enkä"

vieras
Siks kun se on 3v. :heart: kuulostaa mukavan kotoiselta... tosin meiän pian 4v:llä on onneks pientä helpotusta tuossa tahtojen taistelussa. Ja yleensä menee niin et kun jotain ehdottaa niin ei sitten missään tapauksessa ja hetken päästä tulee ite et voisin haluta ... (ja tämä ... on yleensä se mitä isi tai äiti on juuri hetki sitten ehdottanut ja sillon vastaus on ollut ehdoton EI! ) :)
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
JJJEP. Meidän reilu 2v. sanoo samaa: -emmä, -enkä, eikä... Eilen illalla sanoin että nyt olis aika lähteä nukkumaan, niin tyttö sanoi rauhallisesti paikallaan istuen -en ole menossa vielä :eek:
Meillä kans 2v4kk sanoo ilmeisesti ihan varmuuden vuoksi aina ensin EI tai EN.. Pari kertaa olen vähän kiusannutkin; otatko välipalaksi leipää? EN. Otakos sitten vaikka banaanin? EN EN EN. Entäs mehua ja muumikeksiä? EN EN.. Eikun otan minä mehua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
JJJEP. Meidän reilu 2v. sanoo samaa: -emmä, -enkä, eikä... Eilen illalla sanoin että nyt olis aika lähteä nukkumaan, niin tyttö sanoi rauhallisesti paikallaan istuen -en ole menossa vielä :eek:
Meillä kans 2v4kk sanoo ilmeisesti ihan varmuuden vuoksi aina ensin EI tai EN.. Pari kertaa olen vähän kiusannutkin; otatko välipalaksi leipää? EN. Otakos sitten vaikka banaanin? EN EN EN. Entäs mehua ja muumikeksiä? EN EN.. Eikun otan minä mehua!
Tää on myös 2v4kk. :D Kiva kuulla että muut painii samassa tilanteessa.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
JJJEP. Meidän reilu 2v. sanoo samaa: -emmä, -enkä, eikä... Eilen illalla sanoin että nyt olis aika lähteä nukkumaan, niin tyttö sanoi rauhallisesti paikallaan istuen -en ole menossa vielä :eek:
Meillä kans 2v4kk sanoo ilmeisesti ihan varmuuden vuoksi aina ensin EI tai EN.. Pari kertaa olen vähän kiusannutkin; otatko välipalaksi leipää? EN. Otakos sitten vaikka banaanin? EN EN EN. Entäs mehua ja muumikeksiä? EN EN.. Eikun otan minä mehua!
Ihana :heart: :D
 

Yhteistyössä