Miks ei olis sellaista numeroa johon vois vaan soittaa ja valittaa!!!

ystävät??
Eikö sulla oo ystäviä sitä varten? Itsellä on ainakin luottoystävä, jonka kanssa aina soitetaan puolin ja toisin kun joku ahdistaa. Toinen sit kuuntelee ja heti tulee parempi mieli kun on saanut jollekin valittaa. Ja ihan mistä tahansa voidaan puhua/valittaa.
 
Tällä hetkellä ei ole kuin kaukaisia ystäviä, joitten kanssa jakaa vaan niitä näitä. Asuu toisissa kaupungeissa. Muutenkaan en viitsi olla "se valittaja" vaan ennemmin kuuntelen muiden ongelmia. Ketään ei kuitenkaan oikeesti kiinnosta.
 
[QUOTE="mismina";25937252]Mulle saa ainakin soittaa, jos tuntuu siltä, että haluaa valittaa.
Haluatko numeron?[/QUOTE] tuntuis jotenkin oudolta soittaa jollekkin tuikituntemattomalle, joka ei oo "jostain järjestöstä tai ammattiauttaja". Nololta jopa.
 
  • Tykkää
Reactions: mismina
On olemassa. Mun numero. Siihen soitetaan useita kertoa päivässä ja valitetaan, valitetaan, valitetaan ja valitetaan :stick:
siks en haluais kuormittaa ketään läheistä, jonkin verran toki kuormitan, mutten halua liikaa. Kun olemassa on ihan OIKEITA ongelmia ja murheita. Mun liittyy vaan muuttoon, lasten korvatulehduskierteeseen, väsymiseen, turhautumiseen, läheisten ystävien puutteeseen, yksinäisyyteen, kotitöihin( jotka teen 95% yksin), autopaikattomuuteen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25937612:
Kriisipuhelin on. Oliskohan vielä ilmainen? Vai onkohan semmoista enää.
Katselin, mut kaikki numerot oli perheväkivallanuhreille, narkeille, tupakan lopettamiseen, koululaisille, kriisitilanteisiin. Mut ei mitään perusmamman auttavaa puhelinta... Pitäs perustaa sellainen.
 

Yhteistyössä