Miks hitossa raahaatte ne pentunne kauppaan?

Tänäänkin oli kaupat täynnjä mammoja, jotka oli väkisin raahanneet kiljuvia ja räkänokkaisia pentujaan kauppaan kiukuttelemaan, sekä vaikeuttamaan kunnon kansalaisten kauppa-asiointia.

Onko se ylivoimaisen vaikeata JÄTTÄÄ NE PENIKAT KOTIIN TAI PARKKIIN KAUPAN ULKOPUOLELLE?

:headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Johan ne penikat on terveysriski kaupoissa kun ne hierovat käsiään räkäisiin neniinsä ja levittävät näin bagteerejaan käsillään elintarvikkeisiin ja hyllyjen reunoihin.

Puhumattakaan yskien levitetyistä bakteeripommeista, kun flunssaisina ne on väkisin raahattu kauppoihin levittämään tautejaan, jotka voi olla heikkokuntoisille vanhuksille pahimmillaan kuolemaks.
 
  • Tykkää
Reactions: Björn
Oltiin miehen kanssa juuri kahdestaan useammassa kauppakeskuksessa, ja yhtään ei häirinnyt jonot eikä lasten kiukuttelut.
Lähinnä myötätuntoa tunsin, ja toivoin vanhemmille lehmänhermoja ja silmälappuja etteivät näe jos joku katkera eukko tai ukko heitä mulkoilee :hug:
On še ihanaa kun lapset kasvaa ja eivät tule mukaan ostosreissuille !
 
  • Tykkää
Reactions: HiukanObeesiRouva
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30532430:
Johan ne penikat on terveysriski kaupoissa kun ne hierovat käsiään räkäisiin neniinsä ja levittävät näin bagteerejaan käsillään elintarvikkeisiin ja hyllyjen reunoihin.

Puhumattakaan yskien levitetyistä bakteeripommeista, kun flunssaisina ne on väkisin raahattu kauppoihin levittämään tautejaan, jotka voi olla heikkokuntoisille vanhuksille pahimmillaan kuolemaks.
Vanhuksista puhumattakaan kun yskitään kassajonoissa toisia päin ja käpälöidään jokainen marianne karkkipussikin (ihan kuin niissä jossain olisi enemmän?)
Puhumattakaan näistä kaljan hakijoista joilla hygienia on mitä on:stick:
ja vanha kalja haisee kilometrien päähän ja rapulapierut päästellään menemään kaupassa vapaasti
 
joo-o
Samaa ihmettelen, vaikka äiti olen itsekin. Mieluummin lähden jouluostoksille ihan yksin. Voi noita kaupassakäyntitaitoja harjoitella muulloinkin kuin jouluruuhkissa. Mies meillä oli lasten kanssa kotona. Ja joku porukka oli edessäni ja antoivat pikkutytön latoa ostokset hihnalle. Ja se kesti ja kesti... jono vain takana kasvoi. Mutta vanhemmilla oli niin kivaa katsella kun pikku Heidi-Sofiaana laittoi ostokset hihnalle IHAN ITSE...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30532430:
Johan ne penikat on terveysriski kaupoissa kun ne hierovat käsiään räkäisiin neniinsä ja levittävät näin bagteerejaan käsillään elintarvikkeisiin ja hyllyjen reunoihin.

Puhumattakaan yskien levitetyistä bakteeripommeista, kun flunssaisina ne on väkisin raahattu kauppoihin levittämään tautejaan, jotka voi olla heikkokuntoisille vanhuksille pahimmillaan kuolemaks.
Jos ei kestä sairastaa flunssia niin eikö ole aika jo kuollakkin?
 
huokauss
Samaa ihmettelen, vaikka äiti olen itsekin. Mieluummin lähden jouluostoksille ihan yksin. Voi noita kaupassakäyntitaitoja harjoitella muulloinkin kuin jouluruuhkissa. Mies meillä oli lasten kanssa kotona. Ja joku porukka oli edessäni ja antoivat pikkutytön latoa ostokset hihnalle. Ja se kesti ja kesti... jono vain takana kasvoi. Mutta vanhemmilla oli niin kivaa katsella kun pikku Heidi-Sofiaana laittoi ostokset hihnalle IHAN ITSE...
ja mitä täydempi kauppa on sitä kivempi se on siellä opetella niitä taitoja :kieh:
Jos Heidi-Sofia nyt haluu työntää niitä isoja ostoskärrejä niin tokihan Heidi-Sofian pitää saada niitä työntää ja muiden varoa ja kaikkien vaan pitäsi hymyillä kuinka hellantelttu Heidi-Sofia nyt on
 
"äippä"
Parkkiin jättämisestä puhuen, taidankin ensi kauppareissulla sitoa lapseni pyykkinarulla siihen kaupan ulkopuolella olevaan koirakoukkuun, sillä välin kun olen itse shoppailemassa.

Toinen autoilijoiden käytössä oleva vaihtoehto (toki vain helteillä, ettei lapsille tule kylmä) on lukita lapset autoon sisälle kauppareissun ajaksi, missä he ovat turvallisesti parkissa.
 
kauppailija äiti
Kävin tänään lapseni 6veen kanssa jouluostoksilla Prismassa ja oma lapsi ei kiukutellut enkä kyllä kuullut muidenkaan lasten kiukuttelevan eikä äitikään kiukutellut ja ostokset löytyi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30532775:
Muuta paikkaan jossa ihmiset osaavat mennä sinne kauppaan sillon, kun lapsi on hyvällä päällä tai muutenkin osaavat kasvattaa ne hyvin käyttäytyviksi. Meidän kaupassa en ole koskaan törmännyt kiukutteleviin lapsiin.
 
"hmmm"
Mä vihaan ostosreissuillani niitä vanhoja äkäisiä majureita yms. papparaisia, jotka tukkivat käytävät jumittamalla juuri siihen keskelle. Sitten ne juoruavat toisten samankaltaisten kanssa ruokahyllyjen edessä.
 

Yhteistyössä