Miks kaikki aina hajoo just silloin kun ei oo yhtään ylimäärästä rahaa? :D

Mä en kestä, tää on niin mun tuuria. :D Kaaduin sitten just äsken tuolilla oikeen pahan kerran, siitä vaan katkes jalka ihan yks kaks. Löin pääni pöydänreunaan ja sitten tuolin selkänoja pamahti viel heti perään takaraivoon ja tää kaikki kävi niin nopeesti et en ehtiny tajuumaan muuta ku että sattu aika saakelisti ja sit olinki jo lattialla persiilläni. :D Poika oli erittäin järkyttynyt, mutta enemmänkin sen tuolin kohtalosta. :D

Nyt meillä on sit enää kolme tuolia kuuden hengen ruokapöydässä. Kaks tuoleista jouduttiin laittamaan suoraan pois kun saatiin toi ruokailuryhmä faijalta, niissä oli nimittäin hometta kun siskoni oli fiksuna laittanut ne terassituoleiksi. Mistähän mä nyt sitten keksin meille tuoleja, ja meille on vielä tulossa miehen lähisuku joulua viettämään, eli tuoleja todellakin tarvitaan... :D
 
[QUOTE="vieras";25024884]ikeasta saa edullisesti ja nättejä tuoleja :) eikä niitten välttämättä tartte saman värisiä olla itse pöydän kanssa.[/QUOTE]

Joo mutta jos me ostetaan ens kuun alussa tuoleja ikeasta niin sitten jää kaikki joululahjat ostamatta. :D Meillä on valitettavasti näin vuoden lopussa pakollinen säästökuuri jotta saan meidän perheen talouden balanssiin, ja vuoden alusta jää sitten kuutisen sataa kuussa "ylimäärästä rahaa" oisivat voineet noi tuolit mun mielestä siihen asti kestää. :D

Vastaan Mummeliisalle tässä samassa: Meidän lähin kierrätyskeskus on ihan kamalan kallis paikka, käytiin siellä useampaan kertaan silloin kun muutettiin tähän taloon kun yllättäen kaksion tavarat ei oikein riittänytkään 5h+k taloon. :p Mutta onneks *koputtaa puuta* meillä ei nyt hajonnut mitään noin kallista.
 
Me käytiin stemmasta hakemassa uudet tuolit x4 tohon pöytään, makso toista sataa, mut nyt on tuolit..Jätettiin jemmaan pari vanhaa tuolia ihan sillä et kun tulee enemmän porukkaa, saadaan niitä pöydän ääreen..

Ja joo, se on hyvin tyypillistä et kaikki hajoo sillon kun ei olis ylimäärästä, kokemusta on.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tehimiini
"vieras"
Meillä käy yleensä niin, että jos jostain on ylimääräistä tulossa (bonuksia, veronpalautuksia, lomarahoja), toinen autoista hajoaa. Aina se sama, muuten. Sen kyydissä ei enää raha-asioista puhuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tehimiini
"juuri"
[QUOTE="vieras";25025077]Meillä käy yleensä niin, että jos jostain on ylimääräistä tulossa (bonuksia, veronpalautuksia, lomarahoja), toinen autoista hajoaa. Aina se sama, muuten. Sen kyydissä ei enää raha-asioista puhuta.[/QUOTE]

meillä hajosi myös auto, 1000 euron remontti tuli, eli heippa veronpalautukset! ja auto ei ole edes vanha!
 
[QUOTE="vieras";25025077]Meillä käy yleensä niin, että jos jostain on ylimääräistä tulossa (bonuksia, veronpalautuksia, lomarahoja), toinen autoista hajoaa. Aina se sama, muuten. Sen kyydissä ei enää raha-asioista puhuta.[/QUOTE]

Meidän veronpalautuksilla oli tismalleen sama kohtalo. Vaikka ei meillä kyllä oo kuin yksi auto, mutta hajospa kumminkin. :D
 

Yhteistyössä