Miks kaikki hoikat ja mm. posliinit kokee, että ne olis kauniimpia ja haluttavampi kuin muut?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
normaalipainoinen
"No kommentois nyt tuo laittamaan kuvaa. Löytyykö sinulta muotoa tuossa määrin? Ei se pieni muoto ole yhtä naisellinen kuin vähän enemmän muodokas."

Ei löydy läskiä noin paljon kuin tuon kuvan naisella, mutta vartalo malli on aika samanlainen kuin minulla.
 
"Vieras"
Mielenkiintoinen näkemys läskistä. Laitappa oma kuva esille niin nauretaan porukalla. :)

Läskillähän yleensä tarkoitetaan rumaa ylipainoista henkilöä eikä sitä, että ihmiskehossa on rasvaa, koska sitä on kaikilla.

"No kommentois nyt tuo laittamaan kuvaa. Löytyykö sinulta muotoa tuossa määrin? Ei se pieni muoto ole yhtä naisellinen kuin vähän enemmän muodokas."

Ei löydy läskiä noin paljon kuin tuon kuvan naisella, mutta vartalo malli on aika samanlainen kuin minulla.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27541985]No kommentois nyt tuo laittamaan kuvaa. Löytyykö sinulta muotoa tuossa määrin? Ei se pieni muoto ole yhtä naisellinen kuin vähän enemmän muodokas.


--->[/QUOTE]

Miehen mielipide oli että miksi tuolla pullukalla on eri pari alusvaatteet :D tossa on jo liikaakin muotoa ja sitä naisellisuutta ois kyllä enemmän jos kantaisi itsensä paremmin ja tiputtaisi muutaman kilon.
 
"mimmu"
Mikään katse ei ole niin täynnä pahansuopuutta ja kateellisuutta, kuin lihavan naisen katse lihavan naisen katsoessa hoikkaa kurvikasta naista. Siis naista, jolla on hoikka timmi vartalo, jossa on selvä muodokas peppu, tissit ja vyötärö. Ja tuo lihava nainen on itse mallia "tynnyri".
 
normaalipainoinen
En ole laittamassa omaa kuvaani. Mutta mielipiteeni on, että kyllä kuvan naiselta löytyy ylinmääräistä, eli rasvaa, eli läskiä. Tuolla naisella se nyt on vain kerääntynyt niin, että ei ole aivan muotojansa menettänyt.
 
"Vieras"
[QUOTE="mimmu";27542267]Ja tuo lihava nainen on itse mallia "tynnyri".[/QUOTE]

Ai siis se linkin nainen? Öö oletko sokea? Eiköhän se ole juuri sitä kurvikkuutta aka muotoa.
 
rsdf
[QUOTE="Vieras";27540346]Sopivasti pakaroihin, rintoihin ja tasaisesti käsiin ja reisiin.

Ne keillä ei ole taipumusta liho mahasta ovat selvästi naisellisempi kuin ohuemmat tikut. Isot muodot, enemmän naisellinen. Eihän A-B kuppia kovin "naisellisena" pidetä.[/QUOTE]

Läskiä reisissä ja käsissä. Jep. Hyisaatana.
 
Vierasq
Kumma juttu kun aina joku palstamamma räksyttää jos linkitetään muodokas ja kaunis nainen. :( kateus on kyllä kansantautimme, varsinkin kun tietää että 99% naisista on rumempia ja vähemmän naisellisia kuin linkitetty nainen. Muita haukumalla oma viehätys kasvaa? :D

Kyllä kuvan nainen näyttäisi viehättävämmältä jos muutaman kilon pudottaisi. Mutta makuasioistahan on turha kiistellä..
 
rsdf
[QUOTE="Vieras";27541996]Varmaan siksi kun laihat, muodottomat ja lapsipilluiset kuvittelevat olevan enemmän naisellisia ja aikuisempia vaikka asia onkin päinvastoin. :)[/QUOTE]

Kuka mies haluaa jotain "kurvikasta aikuista", jos on hoikkaan teiniin mahdollisuus?

Rehellisesti, ei kukaan.
 
"mimmu"
[QUOTE="mimmu";27542267]Mikään katse ei ole niin täynnä pahansuopuutta ja kateellisuutta, kuin lihavan naisen katse lihavan naisen katsoessa hoikkaa kurvikasta naista. Siis naista, jolla on hoikka timmi vartalo, jossa on selvä muodokas peppu, tissit ja vyötärö. Ja tuo lihava nainen on itse mallia "tynnyri".[/QUOTE]


Tämä teksti ei liittynyt mihinkään kuvaan, vaan on yleinen kuvaus lihavien naisten katseesta heidän katsoessaan kaunista timmiä muodokasta naista. Kokemusta on.

Mutta kyllä, monet lihavat naiset ovat tosi usein tynnyrin tai michelin-ukon mallisia, verrattuna hoikkaan tiimalasivartaloon.
 
Taas tätä juupas eipäs makuasioista kinaamista :attn: Voisiko olla, että joillekin ihmisille sopii pieni pyöreys. Ja kaikki bmi 20 eivät ole automaattisesti luurankoja.

Itse olen aika luikku. BMI varmaan 19. Jos tästä lihoisin, en kuitenkaan muuttuis mitenkään parempaan suuntaan, päin vastoin. Läski kertyisi vatsaan ja leuan alle. Ei kovin nättiä. En silti koe olevani ruma, tai vähemmän naisellinen kuin joku muodokkaampi emäntä.

En myöskään ole sitä mieltä että itseäni tukevammat leidit olisivat rumia ja läskejä. Joitakin muuta lisäkiloo pukee loistavasti. Mikä kenellekin on se ihanne paino, on tapauskohtaista. Ja mikä on kaunista kenekin mielestä, se taasen on makuasia.

Mutta ehkä se huono itsetunto siitä vähän nousee, kun lyttää kaikki erilaisen vartalonmallin omaavat. Koska onhan sen nyt pakko olla niin, että tässä painoa-asiassa on vain ja ainoastaan yksi totuus.
 
faktaa
Hoikat muodokkaat naiset ovat usein normaalipainoisia, eivät mitään teinin mallisia tai alipainoisia. Lihavat naiset ovat lihavia, eivät normaalipainoisia. Anorektikot ovat sitten aivan asia erikseen.
 
Kepsis
Olen huomannut että tosiaan niinkuin lauhkea lehmä sanoi, joillekkin ihmisille sopii esteettisesti paljon paremmin jonkin asteinen pyöreys. Omapa asia se on loppujen lopuksi. Ärsytti se jotain tai ei.
 

Yhteistyössä