miks kukaan ei ole ennen kertonut miten kätevää sappisaippua on?

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
sillähän lähti jopa banaanitahrat pois paidasta :eek:
turhaan on mennyt monta hyvää vaatetta roskiin, kun niistä ei ole lähtenyt lika pois.

tästä lähin tota ihmeainetta löytyy meiltä aina!
 
jadal
mä tilasin netistä jostain luontokauppa.com sivuilta, mutta sitä saa ilmeisesti myös muualtakin ostettua. jostain ekokaupoista varmaan :)

tässä linkki tonne luontokaupan sivuille mistä tilasin sitä. siellä on kaikkee muutakin kivaa :)

http://www.luontokauppa.com/index.php?id=tuote&catId=7&grpId=24&search=&start=11&prdId=68
 
yrittänyt
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No onhan kerrottu- mutta kun se on kestovaippahörhöekoilijoiden höpinöitä :saint:
Mulle vaan on hyihytelty että kun se on eläinperäinentuote,niin sitä ei voi normaali ihminen käyttää.Olin kuulemma ällöttävä kun edes ehdotin tuollaista kun sappisaippua.
 
Mä oon ainakin ikävystymiseen saakka hehkuttanu niin sappisaippuan kun kupinkin puolesta :snotty:

Ja vielä etikka käyttöön muiden lisäksi. Muuta ei sitten tarvitakaan.

Ja jos haluut vielä hörhömmäksi muuttua niin voin nakata sua omatekemällä hammastahnan ohjeella :saint: (ite en kyllä oo vielä testannu millasta myrkkyä on)
 
Apua
Hei kiinnostuin tosta ruokasoodasta pyykinpesussa, mutta tuon linkin takaa löytämissäni ohjeissa käsketään lisätä sooda koneeseen sen jälkeen kun se on ottanut vettä, ja kaiken kukkuraksi laittaa pyykitkin sekaan vasta kun kone on ottanut veden. Muuten ihan kiva, mutta meillä on sivustaladattava, jos sen luukun avaa kesken ohjelman (siis jos kone antais avata sen kesken ohjelman) niin vedet ois pitkin kylppärin lattiaa.

Miten sitä sitten käytetään? Lisätään pesulokeroon, pyykin sekaan, what?
 

Yhteistyössä