Miks lapset ei sais mennä seiskalta nukkumaan?

  • Viestiketjun aloittaja huilitaan
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä oon kotona niin mun mielestä sama rytmi olisi hieno, mutta kun mies ei tykkää tulee töistä kuuden maissa ja syö sen jälkeen voikin aloitaa hyvän yön toivotukset... joten kyllä meillä valvotaan tonne kasiin puoli ysiin, ja lapset herään noin kahdeksalta
 
vieras
Mies tulee viideltä töistä, niin aika lyhyeksi jää lasten aika isänsä kanssa. Ja me ei päästäisi ikinä kyläilemäänkään koko perhe, jos lapset menisi seitsemältä nukkumaan. Mutta en siis kiellä sitä keneltäkään muulta.:)
 
Pöh, meillä ei onnistuis. Nukkuu yössä sen 10 tuntia, oli rytmi mikä tahansa. Enpä jaksais klo 5 aamulla nousta ylös kun 7 tekee jo tiukkaa. Eli 1 v 3 kk yöunet 21-7 ja päikkärit 12-15 välillä 2-3 tuntia. En henkkoht ymmärrä näitä seiskalta nukuttajia, mut jokainen tyylillään.
 
no saahan ne,riippuu tietty siitä et kuin pitkät yöunet nukkuu :whistle:
ainakaan meillä en mieluusti laittas nuita 2-vuotiaita 19.00 nukkuun koska sitten ne heräis tosiaan jo aamuyöllä,unta ei riittäs aamuun saakka,pienemmän lapsen voisin laittaa koska nukkuukin pidemmät yöunet.

*muoks*
ja ei meillä nuo edes siihe aikaan todellakaan vielä asettus yöunille
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Pöh, meillä ei onnistuis. Nukkuu yössä sen 10 tuntia, oli rytmi mikä tahansa. Enpä jaksais klo 5 aamulla nousta ylös kun 7 tekee jo tiukkaa. Eli 1 v 3 kk yöunet 21-7 ja päikkärit 12-15 välillä 2-3 tuntia. En henkkoht ymmärrä näitä seiskalta nukuttajia, mut jokainen tyylillään.
Siis mikset ymmärrä? Sen mä haluaisin tietää, et onko sulla siihen jotkut perustelut?
 

Yhteistyössä