Miks mä oon niin ruma!!!

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
"Apuva"
Täällä myös ruma nuori :( Naama on ruma ja keho tikku pituuden takia (176cm...). Tai ei oikeastaan naama vaan PÄÄ; hiukset , iso pää ja naama :( Tuntemattomat teinit haukkuu rumaksi ja nauraa mulle joten enköhän ole ihan oikeutettu sanomaan että olen oikeasti ruma. Eikä tämä ole siis mitään kateellisuutta (ei ole muut kun sukulaiset jonkun kerran kutsuneet kauniiksi). Kyllä niitä rumia ihmisiä on olemassa. En oikeen tiedä mitä tehdä kun on köyhäkin niin ei ole varaa vaatteilla koreilla ynm. Rumuus pilaa elämäni kun se tekee niin epävarmaksi ja ujoksi :( Kuolen yksin.
 
suohirviö
Alkuperäinen kirjoittaja slörde;19451147:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Tää on aina niin ihanaa lässynläätä, ihmisten ilmoilla liikkuessa se karu totuus tulee kuitenkin julki. Nuorena tuli käytyä paljon kaikkialla tapahtumissa ja muualla ja sain useammankin kerran kehotuksia tappaa itseni kun olen niin hirveän ruma ja vastenmielinen hirvitys. Kerran jopa jouduin tämän takia pahoinpidellyksi. Ja saman kuuli ihan aikuisiltakin ihmisiltä. Sitten vielä kun allergian ja silmäoireiden takia on vaikea ja kivulias meikata ja iho on huono huolimatta roaccutanista ja pillereistä ja kun hiuksetkin on tosi hauraita ja ohuita. Ei ollut helppoa aikaa.

Vanhempana olen onneksi hieman paremman näköinen kai ja välttelen missään liikkumista, niin on ihan hyvä olla. Pelkään kyllä ihmisiä yhä ja väkivaltaa.
 
[QUOTE="kimi";30434181]mollahan kaikki sisältä kaunihia tosi juttu[/QUOTE]

Älä naamioi paskapuhetta pohjalaismurteeseen.

Kaikki eivät ole ulkoisesti kaunnita. Vaan entäs sit? Pärjää sitä vähemmälläkin pärställä.

Kaikki eivät tosiaankaan ole sisäisesti kauniita ja tolla ominaisuudella turhankin moni pärjää liiankin hyvin.
 
vierailija
Fiksaa kulmakarvat!!!

Se tekee ihmettä kasvoille ja huomaat kuinka omat kauniit piirteet tulee esille. Loppujen lopuksi huomaat ettet ookkaan niin ruma. Mutta anna ammattilaisen nyppiä ja värjätä niin niistä tulee just sellaiset niinkuin pitääkin!
Niin, mutta jos ei karvat kasva ollenkaan ja pigmentoija on tehnyt ne päin peetä useat kerrat eikä väri enää tartu ja laserpoistolla koittanut saada niitä törkyjä pois, mutta.... MUTTA
 
Sit on asiat huonosti, jos alkaa olla tyytyväinen passikuvaansa :geek:. Just kävin kuvaamossa, ja voi kauheeta mikä otos.. Muut ei kuitenkaan näe minua samalla lailla kuin itse.
Kun katson vanhoja passikuviani, niin voi kun olen ollut söpö (en mielestäni silloin).
Sinulla ap on paljon hyviä juttuja ja tuntuu olevan persoonallisuutta. Jos haluat muutosta, niin meneppä hyvään kampaamoon ensin. Siellä annetaan vinkkejä tyylin muutokseen, jos niin haluat.
Itse haluaisin kivan kropan, muttakun ei niin ei. Sinulla on, korosta sitä.
 
vierailija
Kun naispuoliset kaverit laittaa facebookiin uuden profiilikuvansa, sitä aina ihastellaan "kaunis" tai "ihana nainen". Kun minä päälle 5-kymppinen vähän ylipainoinenkin laitan kuvan, ei tällaisia kommentteja koskaan tule. Nykyään minulla onkin profiilikuvana lapsuuskuvani.
 
vierailija
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Nimenomaan silloin on oikeesti ruma, jos pitää meikeillä ja hiustyylillä kikkailla että saa itsensä edes siedettävän näköiseksi!

Mä oon ihan mitäösanomattoman näköinen, mut en ala meikkaamaan sen takia että en satu olemaan luonnollisena siedettävän näköinen!
 

Yhteistyössä