Miks mua ahistaa!?! :(

Siis hengitystä ahdistaa, tuntuu niinku kurkunpää ois jotenki turvoksissa eikä henki tahdo kulkea kunnolla. :(
Toki saan hengitettyä mutta tuntuu niin raskaalta! Tää oire ilmaantuu aina sillon tällön, ei oo mitenkään säännöllistä enkä tiiä mistä johtuu.
Pitäis kai mennä lääkäriin mutta kerran jo kävin ja ne vaan kirjotti jonku zyrtec-reseptin eikä siitä oo mitään apua. |O
 
Astmaksi en oikeen usko, kun silloinhan tuo ahdistus tulisi myös rankassa liikunnassa ja niin ei käy.
Jonkin sorttinen paniikkihäiriö toki voisi olla... mutta oireilisko se silloin joissain tietyissä tilanteissa? Mulla tää tulee ja menee miten tykkää. Oon ihan ulalla koko hommassa! :(
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Astmaksi en oikeen usko, kun silloinhan tuo ahdistus tulisi myös rankassa liikunnassa ja niin ei käy.
Jonkin sorttinen paniikkihäiriö toki voisi olla... mutta oireilisko se silloin joissain tietyissä tilanteissa? Mulla tää tulee ja menee miten tykkää. Oon ihan ulalla koko hommassa! :(
Mulla on astma enkä oireile rankassakaan liikunnassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mulla taitaa olla joskus samoin.Ehkä jokin allergia reagtio. Heinix tai zyrtekillä menee ohi. Jopa nukkuessanikin kurkussa tuntuu.
Mulla ku ei toi zyrtec auttanu.

Alan olla jo vainoharhainen ja välillä tuntuu että kuvittelen koko oireen. :headwall: Siinä kai syy miks en oo vielä lääkäriinkään menny.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mulla taitaa olla joskus samoin.Ehkä jokin allergia reagtio. Heinix tai zyrtekillä menee ohi. Jopa nukkuessanikin kurkussa tuntuu.
Mulla ku ei toi zyrtec auttanu.

Alan olla jo vainoharhainen ja välillä tuntuu että kuvittelen koko oireen. :headwall: Siinä kai syy miks en oo vielä lääkäriinkään menny.

Heinix on parempi lääke.
 

Yhteistyössä