miks nuitten kirppis huijareiden nikkiä ei saa täällä paljastaa?

joo

Niin paljon täällä kirjotetaan täyttä sontaa ja toi olisi sitten hyvä konsti kiusata.
Tietenkin mustana ja omalla nikillä vois tuollaisia tietoja laitella sillä sitten ainakin voisi selvittää kuka levittelee perättömiä juttuja jos niin kävisi .
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olen miettinyt:
Miten paljon siellä Huuto.netissä on huijausta?Yskaltaako siellä kaupata vai jääkö rahat saamatta?
On huijareita. Ite ostan myyjältä, jolla on vain positiivista palautetta. En osta koskaan uudelta tyypiltä, paitsi jos maksu tapahtuu käteen ostotilanteessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja joo :
Niin paljon täällä kirjotetaan täyttä sontaa ja toi olisi sitten hyvä konsti kiusata.
Tietenkin mustana ja omalla nikillä vois tuollaisia tietoja laitella sillä sitten ainakin voisi selvittää kuka levittelee perättömiä juttuja jos niin kävisi .
tuskin kukaan ketään sanoo huijariksi iha syyttä :eek:
 
myyjä
onko siellä epärehellisiä myyjiä vai ostajia? Oon ite myyny jnkn verran tavaraa tuon kirppiksen kautta...ei onneks ole omalle kohdalle sattunu ainakaan maksamatonta ostajaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, minkään kirppispalstan kautta en kauppoja tekisi.. ainakaan ostaisi mitään.. huutiksessa ei ole myyjällä riskiä, kun lähettää vasta kun rahat tilillä =)
niin, kun se riski on sitten ostajalla.maksat tuotteesta jota et sitten koskaan saakkaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
onko siellä epärehellisiä myyjiä vai ostajia? Oon ite myyny jnkn verran tavaraa tuon kirppiksen kautta...ei onneks ole omalle kohdalle sattunu ainakaan maksamatonta ostajaa
no varmaan löytyy molempia,ikävä kyllä.

mulle ei ole nyt sattunut mitään vaan tällä alotuksellani viittaan tuone myydään puolelle olevaan VAROKAA ilmoon
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, minkään kirppispalstan kautta en kauppoja tekisi.. ainakaan ostaisi mitään.. huutiksessa ei ole myyjällä riskiä, kun lähettää vasta kun rahat tilillä =)
niin, kun se riski on sitten ostajalla.maksat tuotteesta jota et sitten koskaan saakkaan :kieh:
Nimenomaan. Ei kannata ostaa eikä myydä, ellei ole varma vastapelurista! Kaupat voi tehdä kasvotustenkin, silloin toki kaupankäynti jää suppealle alueelle. Mutta näin välttää karikot. :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, minkään kirppispalstan kautta en kauppoja tekisi.. ainakaan ostaisi mitään.. huutiksessa ei ole myyjällä riskiä, kun lähettää vasta kun rahat tilillä =)
niin, kun se riski on sitten ostajalla.maksat tuotteesta jota et sitten koskaan saakkaan :kieh:
niinpä.. ja se on ällöttävää.. oikeesti.. en ymmärrä miten joku pystyy :eek: huudossa se tietty loppuu pian, mut tämmöisellä kirppispalstalla ei jos ei siitä kukaan tee loppua..
 

Yhteistyössä