Miks Venakko sai bannit?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Siksi että mainostaa muka piilossa, kerää kiinnostuneita kerjäämään yksityisviestillä tietoa samaan aikaan kun varovasti lipsauttaa tietoja palstalle ja edesauttaa sitä, että toiset mainostavat hänen puolestaan, levittelee yksityisten henkilöitten tietoja varomattomasti palstalle.
Bannin kierrosta tulee saamaan lisää.
 
hyvä
Siksi että mainostaa muka piilossa, kerää kiinnostuneita kerjäämään yksityisviestillä tietoa samaan aikaan kun varovasti lipsauttaa tietoja palstalle ja edesauttaa sitä, että toiset mainostavat hänen puolestaan, levittelee yksityisten henkilöitten tietoja varomattomasti palstalle.
Bannin kierrosta tulee saamaan lisää.
Hyvä että hoksasitte,samaa oon katsellut ja miettinyt kauan saa jatkaa..
 
"sasa"
[QUOTE="Janita";27722178]Mitäs hää nyt on markkinoinut täällä? Taloaan?[/QUOTE]

Yrityksiään. Etkö osaa lukea?

Hyvä päätös. Maksakoon markkinoinnista mainosten kautta, eikä sekopäisillä jutuillaan, joiden huomioarvo palstalla on tattu.
 
"Janita"
[QUOTE="sasa";27722189]Yrityksiään. Etkö osaa lukea?

Hyvä päätös. Maksakoon markkinoinnista mainosten kautta, eikä sekopäisillä jutuillaan, joiden huomioarvo palstalla on tattu.[/QUOTE]

Tähän asti kyllä olen osannut lukea ;)
Käyn täällä niin harvoin, etten hänen yrityksistään tiedä.
Eikä niistä suoraan tuossa mainittu. Sinä jos aktiivisesti Venakon asioita olet seuraillut,
niin varmasti olet tietoinen, ihan kaikki ei :D
Eilen satuin käymään ja lukemaan talon myynnistä ketjua.
 
duoda noin
Siksi että mainostaa muka piilossa, kerää kiinnostuneita kerjäämään yksityisviestillä tietoa samaan aikaan kun varovasti lipsauttaa tietoja palstalle ja edesauttaa sitä, että toiset mainostavat hänen puolestaan, levittelee yksityisten henkilöitten tietoja varomattomasti palstalle.
Bannin kierrosta tulee saamaan lisää.
Saiko ne kiusaajat myös bannia?
 
"vieras"
Voi voi, viimeksi kun oli pitkällä bannilla, niin vaikka mitä oli ehtinyt tapahtua, uusi mies, avioliitto ja raskaus.

Saa nähdä, mikä on tilanne, kun seuraavan kerran palstalle lehahtaa.
 
Ikävää, koska kirjoituksiaan usein viihdyttävä lukea.
:(
ajoittaista viihdyttävyysarvoa en kiistä, mutta itse en näe niin avointa omien ja toisten henkilökohtaisten asioiden julkituomista ainoastaan viihdyttävänä, vaan myös epäsuotavana.


- Tiedän ajattelevani tästä ns. " näkyvyys/julkisuus" asiasta aivan toisin kuin esim. sinä. Jos vaan omia asioitaan haluaa jakaa, sen vielä jollain lailla ymmärrän, mutta, jos kertoo toistenkin asioita, ylittää se mielestäni soveliaisuuden rajat.
 
"vieras"
ajoittaista viihdyttävyysarvoa en kiistä, mutta itse en näe niin avointa omien ja toisten henkilökohtaisten asioiden julkituomista ainoastaan viihdyttävänä, vaan myös epäsuotavana.


- Tiedän ajattelevani tästä ns. " näkyvyys/julkisuus" asiasta aivan toisin kuin esim. sinä. Jos vaan omia asioitaan haluaa jakaa, sen vielä jollain lailla ymmärrän, mutta, jos kertoo toistenkin asioita, ylittää se mielestäni soveliaisuuden rajat.
Mutta hemmetin mielenkiintoista stalkattavaa.
 
Venakon maailma ja elämä tuntui olevan aikalailla hakoteillä ja sä koit sen viihdyttäväksi....

Venakko on positiivinen, ystävällinen ja ihana nainen:heart: (tälläisen käsityksen ainakin olen palstan perusteella saanut)
Mun mielestä on ollut kiva lukea Milannan juttuja, hän ei alennu olemaan ilkeä ja kirjoittaa mukavasti ja höpsösti:heart::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä