Miksei Karoliina Kestiä löydetä?

  • Viestiketjun aloittaja mitä on tapahtunut
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="vieras";24570993]Veikkaan että on siepattu ulkomaille, esim. Viroon seksibisnekseen.
Näitä sattuu yllättävän paljon,niistä ei vain puhuta.[/QUOTE]

Mä olen miettinyt tuota alusta asti. Miksi noita nuoria lasketaan itsekseen iltaisin liikkeelle?
 
"vieras"
[QUOTE="...";24571162]Mä olen miettinyt tuota alusta asti. Miksi noita nuoria lasketaan itsekseen iltaisin liikkeelle?[/QUOTE]

Pitäisikö ne sitoa köydellä lämpöpatteriin?
 
"tiina"
No jos tapettu, niin ei välttämättä edes ruumista ole tampereen alueelle edes jätetty, vaan ehkä kuskattu jonnekkin muualle metsään ja vaikka haudattu maahan...
 
[QUOTE="vieras";24571179]Pitäisikö ne sitoa köydellä lämpöpatteriin?[/QUOTE]


Ei, mutta nuoret voisi kulkea porukoissa ja jos ketään ei asu samalla suunnalla, niin vanhemmat voisi nuoren hakea kavereidensa luota. Toivotaan, että Karoliina löytyisi pian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24571190:
no ei kaikkia kadonneita löydetä. moni tapaus jää ikuiseksi arvoitukseksi. käyneekö tässäkin niin.
Tulee kyllä ahdistava olo jos samasta kaupungista katoaa toinenkin nuori tyttö täysin mysteerisesti. Tarkoitan siis Raisaa ja nyt Karoliina :(

Mutta ehkä on ulkomailla, ehkä vankina jossain, ehkä hyvässä piilossa tapettuna.
 
"..."
[QUOTE="vieras";24571179]Pitäisikö ne sitoa köydellä lämpöpatteriin?[/QUOTE]

Kukaan ei ole puhunut mistään sitomisesta. Vaan siitä että miksi ne kulkee yksin? Mun vanhemmat aina vannotti että et sitten kulje itsekseen. Aina oli oltava joku kaveri mukana!
 
"äiti myös"
On kyllä jotenkin puistattava tapaus... koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Milloin näet rakkaasi viimeisen kerran (jos siis ei löydy)?

Kyllä tämä katoaminen on jotain ihan kamalaa ja haluaisi vain että lapsi löytyy.
 
Beep
Toi ihmiskauppa on kyllä jotain aivan käsittämättömän hirveetä.

Edit. Jätin monta lausetta pois, siis eli ylipäänsä jos kyse tässä tapauksessa on edes siitä. Joka tapauksessa on, hirveetä. :'(
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"akka"
[QUOTE="vieras";24571179]Pitäisikö ne sitoa köydellä lämpöpatteriin?[/QUOTE]

Ei huonompi vaihtoehto jos sillä säästää nuorensa hengen.Vanhemmissa vika jos 15 vuotias kännää aamuyöhön asti.
Vanhemmat vois olla kiinnostuneempia jälkikasvunsa kavereista,asettaa kotiintuloajat eikä antaa lenhuta yökaudet pitkin pitäjää.Tässäkin se taas nähtiin miten kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: Rigel
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24571198:
siksi kun ei ihmistä ei aikuista eikä nuorta pysty neljän seinän välissä pitämään. pakko on ihmisen saada elää.
No kyllä todellakin voidaan pitää neljän seinän sisällä. Mikä siinä on ongelma? Senkus pitää. Toi oli 15v ja vasta keskiyöllä palannut kotiin.
 

Yhteistyössä