Miksei minun 7kk:ni oikein nuku????

Tyttö on ollut kova nukkumaan päiväunia; kahdet 2h päikkärit plus illalla vielä puolisen tuntia. Jaksanut olla hereillä melkeinpä kellolleen kolme tuntia kerrallaan. Vaan tänäänpä ei mennyt nukkumaan. Ei sitten millään. Ei autoon, rattaisiin nukahti tunnin jälkeen. On syönyt (paitsi maitoa ei millään suostunut juomaan, NANia) Nukkui yhteensä 1,5h... Oli koko aika hyväntuulinen, tuli pissa, kakka, ei vaan yksinkertaisesti nukkunut.
Onko normaalia että joinain päivinä ei vaan nukuta? ... Hysteerisenä ensimammana tietysti täällä jo pelkään sen olevan kipeä; just parannuttiin lenssusta! Hampaita välillä valitti, mut ihan vaan parin kiljaisun verran.

Nyt meni yöunille, suurella mielenkiinnolla odotan miten uni maistuu.
 
Kuulostaapa, että vauvallasi on ollut super-hyvät unenlahjat aiemmin, nyt tuo unimäärä kuulostaa paljon normaalimmalta tämän päivän osalta :D Kerta on tyytyväinen ollut, niin aivan varmasti on saanut tarpeeksi unta :)
 
Joo, siis se oli aivan kuin itse aurinko. Nauroi ääneen pitkät pätkät, mä jo mietin leikilläni että mistä se on saanu jotain onnellisuuspillereitä :D ...En siis vaan tajunnu et MITEN se on jaksanut. Moni sanoikin kun päikkäreistä juteltiin että kyllä tuntuu nukkuvan aika paljon päivisin... Monta tuntia sit normaalisti tuonikäinen oikein nukkuu???
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimonmami:
Joo, siis se oli aivan kuin itse aurinko. Nauroi ääneen pitkät pätkät, mä jo mietin leikilläni että mistä se on saanu jotain onnellisuuspillereitä :D ...En siis vaan tajunnu et MITEN se on jaksanut. Moni sanoikin kun päikkäreistä juteltiin että kyllä tuntuu nukkuvan aika paljon päivisin... Monta tuntia sit normaalisti tuonikäinen oikein nukkuu???
Se on kyllä niin yksilöllistä, toiset tarvii enemmän unta, toiset vähemmän.
Meillä nukkui tuossa iässä 2x 30min unet, eli täällä sitten toinen ääripää..
 

Yhteistyössä